SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
ik realiseer me dat dit Juventus nog op bezoek moet tegen Club BruggeIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Op zich is het raar om Schouten de schuld te geven als Ledezma teveel ruimte weggeeft.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:09 schreef CR7 het volgende: [..] Nooit zal Schouten de schuld krijgen
![]()
![]()
Net vond je het nog belachelijk dat hij de beste middenvelder bij Juve was.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Is echt een grote meneer in Italië. Als hij dat niveau bij het Nederlands elftal haalt, staat die er wel in.![]()
Een competitie waarin een nietszeggend clubje als Dender in bovenste regionen verblijft vind je serieus beter?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende: [..] Serker nog, ik vind de Belgische Jupiler pro League een sterkere competitie dan de Turkse competitie. Alleen is Fener misschien wat beter.
AZ
ALKMAAR![]()
Dat Schouten net bij die voorzet als een meisje werd weggezet komt door Oppegardquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op zich is het raar om Schouten de schuld te geven als Ledezma teveel ruimte weggeeft.![]()
Dender op johquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Een competitie waarin een nietszeggend clubje als Dender in bovenste regionen verblijft vind je serieus beter?![]()
Geeft het nou geen aandacht, dan blijft die bezigquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op zich is het raar om Schouten de schuld te geven als Ledezma teveel ruimte weggeeft.![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaPAK SLAAG PSV
GENIETEN DIT"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Forum Opties Forumhop: Hop naar: