Al die zooi die ze inbeslag hebben genomen bekijken en onderzoeken.quote:Op maandag 16 september 2024 22:12 schreef heywoodu het volgende:
Waar wordt in zo'n situatie eigenlijk een "Team Grootschalige Opsporing (TGO) van twintig rechercheurs" voor gebruikt? Om te kijken of er nog meer verdachten zijn? De man zelf is immers al opgepakt, of hebben ze nog andere taken?
Edit: eventueel kijken of er meer slachtoffers zijn, wellicht, bedenk ik me nu.
EN HOE WAS JOUW DAG?quote:Op maandag 16 september 2024 22:16 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Al die zooi die ze inbeslag hebben genomen bekijken en onderzoeken.
Je moet het maar kunnen..
Oh zeker, hoewel ik dan niet meer aan 'opsporing' denk, maar wellicht dat ik teveel op de naam focusquote:Op maandag 16 september 2024 22:16 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Al die zooi die ze inbeslag hebben genomen bekijken en onderzoeken.
Je moet het maar kunnen..
Klopt. Kindermisbruik gebeurt meestal in de eigen familie of bij dit soort vertrouwenspersonen.quote:Op maandag 16 september 2024 22:02 schreef tong80 het volgende:
What to say ? Nu ook weer iemand die vertrouwen wekte. Het is zelden de ongeschoren enge man in lange regenjas. "Niet met vreemde mannen meegaan hoor." Hier paar jaar geleden een hockey coach.
Vreemde voornaam. Nog nooit gehoord. Heb wel te doen nu met die boys ook zo heten. Zag er een paar staan in Google. Ook nog met B-achternaam.quote:Op maandag 16 september 2024 22:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt. Kindermisbruik gebeurt meestal in de eigen familie of bij dit soort vertrouwenspersonen.
Nichtje van me door de lieve ome.......Pquote:Op maandag 16 september 2024 22:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt. Kindermisbruik gebeurt meestal in de eigen familie of bij dit soort vertrouwenspersonen.
Je zal maar als agent of ander persoon naar die beelden moeten kijken. Moet er niet aan denken.:{quote:Op maandag 16 september 2024 22:46 schreef Scjvb het volgende:
Blijven walgelijke, mensonterende en daarbij wellicht onwelriekende praktijken.
Kindermisbruik, bah!
Zoals ze bij Johan van der Sloot voor de deur stonden.quote:Op maandag 16 september 2024 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
Walgelijk figuur. Zak er af snijden en aan de varkens voeren. Behalve z’n zak die voeren ze maar aan de eenden.
Ik zie op Facebook overigens maar één Mels van B. maar die komt niet uit Barendrecht of omgeving. Zo’n gast is ook direct de pisang want je hebt altijd debielen die hem nou gaan bedreigen.
Deze zijn daar vast wat meer gehard in, al blijven het ook mensen met gevoel. Maar er zijn inderdaad grenzen.quote:Op maandag 16 september 2024 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zal maar als agent of ander persoon naar die beelden moeten kijken. Moet er niet aan denken.:{
Het komt vooral veel voor in bepaalde geloofsgemeenschappen. Barendrecht is wat dat betreft wel een risicogebied.quote:Op maandag 16 september 2024 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zijn wel vaak ICT-ers valt me op. Is dat toeval of is er een causaal verband?²
Ik heb er niet echt een beeld bij moet ik zeggen. Het ziet er wel netjes uit allemaal daar.quote:Op maandag 16 september 2024 23:57 schreef thabit het volgende:
[..]
Het komt vooral veel voor in bepaalde geloofsgemeenschappen. Barendrecht is wat dat betreft wel een risicogebied.
Het oude dorp is streng, maar het nieuwe deel is een gemengde buitenwijk van Rotterdam.quote:Op maandag 16 september 2024 23:57 schreef thabit het volgende:
[..]
Het komt vooral veel voor in bepaalde geloofsgemeenschappen. Barendrecht is wat dat betreft wel een risicogebied.
Nou inderdaad. Weet ik veel hoeveel gezinnen plus zijn eigen de bagger in gedraaidquote:Op maandag 16 september 2024 22:14 schreef maily het volgende:
Die arme kindertjes, en zijn eigen kindertjes en vrouw ....
Wat een klootzak
Opvallend weinig gevallen van kindermisbruik zijn op een pedofilie-stoornis terug te voeren.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:28 schreef Magister_Artium het volgende:
Voor de klassieke pedofiele stoornis is het misbruikgedrag te divers, in elk geval.
Interessante invalshoek. Zo had ik het nooit bekeken.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:47 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Opvallend weinig gevallen van kindermisbruik zijn op een pedofilie-stoornis terug te voeren.
Vaker blijkt de dader vooral een sadistische neiging te hebben en kiest kinderen als slachtoffer uit omdat deze manipuleerbaar zijn, bereikbaar en zich niet goed kunnen verweren; zonder dat hij specifiek op kinderen 'valt'.
Een wetenschapper die er gericht naar onderzoek gedaan had kwam een tijd terug met een schatting dat slechts minder dan 20% van de misbruikzaken op een pedofilie-stoornis bij de dader terug te voeren zou zijn.
archive.is is de truc.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:38 schreef maily het volgende:
Mannen in witte pakken doen urenlang onderzoek op camping Bosbad Hoeven; caravan van zedenverdachte weggesleept
Helaas premium-artikel .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |