abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 16 september 2024 @ 22:02:06 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_215002892
BARENDRECHT - De man uit Barendrecht die vastzit op verdenking van grootschalig misbruik van kinderen is de 45-jarige ict’er Mels van B. De minderjarige kinderen waren vooral logeetjes, die zijn eigen kinderen mee naar huis namen van bijvoorbeeld sportverenigingen. Het onderzoek naar de omvangrijke zaak is in volle gang.

Dat melden goed ingevoerde bronnen van De Telegraaf. Het Openbaar Ministerie Rotterdam doet geen mededelingen over de identiteit van de verdachte, behalve dat het een 45-jarige man uit Barendrecht is. De man werd vorige week dinsdag opgepakt nadat er aangifte was gedaan tegen hem. Hij meldde zich daarna zelf bij de politie. De politie houdt er rekening mee dat hij zelf inzag dat hij hulp nodig heeft en hij werkt mee aan het onderzoek.

Volgens de bronnen zijn de slachtoffertjes jonge kinderen die thuis logeerden als vriendjes van de eigen kinderen van Van B. Het zou om een fors aantal gaan. Uit onderzoeksbelang worden er geen concrete aantallen genoemd. In de woning van Van B. is een aanzienlijke hoeveelheid materiaal in beslag genomen, zoals telefoons en gegevensdragers. Dat materiaal wordt onderzocht.

Ouders geļnformeerd
Inmiddels zijn veel ouders van de kinderen die slachtoffer zouden zijn, geļnformeerd door de politie. De impact is groot.

De politie heeft vanwege de ernst van de zaak flink wat capaciteit op de zaak gezet. Naast een Team Grootschalige Opsporing (TGO) van twintig rechercheurs zijn er zedenrechercheurs aan het onderzoek toegevoegd. De recherche hoopt dat aandacht voor de zaak onrust wegneemt, maar het Openbaar Ministerie is vooralsnog erg terughoudend met het verstrekken van informatie. Mogelijk wordt er later deze week wel meer informatie vrijgegeven.

https://www.telegraaf.nl/(...)inderen-verdachte-45

What to say ? :{ :( Nu ook weer iemand die vertrouwen wekte. Het is zelden de ongeschoren enge man in lange regenjas. "Niet met vreemde mannen meegaan hoor." :{ Hier paar jaar geleden een hockey coach.

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 16 september 2024 @ 22:12:00 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_215002995
:r

Waar wordt in zo'n situatie eigenlijk een "Team Grootschalige Opsporing (TGO) van twintig rechercheurs" voor gebruikt? Om te kijken of er nog meer verdachten zijn? De man zelf is immers al opgepakt, of hebben ze nog andere taken?

Edit: eventueel kijken of er meer slachtoffers zijn, wellicht, bedenk ik me nu.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_215003004
Walgelijk figuur. Zak er af snijden en aan de varkens voeren. Behalve z’n zak die voeren ze maar aan de eenden.

Ik zie op Facebook overigens maar één Mels van B. maar die komt niet uit Barendrecht of omgeving. Zo’n gast is ook direct de pisang want je hebt altijd debielen die hem nou gaan bedreigen.
U MAD?
  Spellchecker maandag 16 september 2024 @ 22:14:41 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215003020
Die arme kindertjes, en zijn eigen kindertjes en vrouw ....

Wat een klootzak :r
pi_215003034
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 22:12 schreef heywoodu het volgende:
:r

Waar wordt in zo'n situatie eigenlijk een "Team Grootschalige Opsporing (TGO) van twintig rechercheurs" voor gebruikt? Om te kijken of er nog meer verdachten zijn? De man zelf is immers al opgepakt, of hebben ze nog andere taken?

Edit: eventueel kijken of er meer slachtoffers zijn, wellicht, bedenk ik me nu.
Al die zooi die ze inbeslag hebben genomen bekijken en onderzoeken.

Je moet het maar kunnen..
pi_215003063
-XOXO-
pi_215003079
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 22:16 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

EN HOE WAS JOUW DAG?
U MAD?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 16 september 2024 @ 22:24:45 #8
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_215003121
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 22:16 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Oh zeker, hoewel ik dan niet meer aan 'opsporing' denk, maar wellicht dat ik teveel op de naam focus :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 16 september 2024 @ 22:32:21 #9
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215003183
Het zijn wel vaak ICT-ers valt me op. Is dat toeval of is er een causaal verband? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 16 september 2024 @ 22:37:39 #10
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215003225
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 22:02 schreef tong80 het volgende:
What to say ? Nu ook weer iemand die vertrouwen wekte. Het is zelden de ongeschoren enge man in lange regenjas. "Niet met vreemde mannen meegaan hoor." Hier paar jaar geleden een hockey coach.
Klopt. Kindermisbruik gebeurt meestal in de eigen familie of bij dit soort vertrouwenspersonen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 16 september 2024 @ 22:45:48 #11
13462 BansheeBoy
pi_215003275
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 22:37 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Klopt. Kindermisbruik gebeurt meestal in de eigen familie of bij dit soort vertrouwenspersonen.
Vreemde voornaam. Nog nooit gehoord. Heb wel te doen nu met die boys ook zo heten. Zag er een paar staan in Google. Ook nog met B-achternaam.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 16 september 2024 @ 22:46:37 #12
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_215003282
Blijven walgelijke, mensonterende en daarbij wellicht onwelriekende praktijken.

Kindermisbruik, bah! :6
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Trouwste user 2022 maandag 16 september 2024 @ 23:15:23 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_215003445
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 22:37 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nichtje van me door de lieve ome.......P :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 16 september 2024 @ 23:16:16 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_215003450
quote:
15s.gif Op maandag 16 september 2024 22:46 schreef Scjvb het volgende:
Blijven walgelijke, mensonterende en daarbij wellicht onwelriekende praktijken.

Kindermisbruik, bah! :6
Je zal maar als agent of ander persoon naar die beelden moeten kijken. Moet er niet aan denken.:{

Trouwste user 2022 maandag 16 september 2024 @ 23:17:17 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_215003460
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
Walgelijk figuur. Zak er af snijden en aan de varkens voeren. Behalve z’n zak die voeren ze maar aan de eenden.

Ik zie op Facebook overigens maar één Mels van B. maar die komt niet uit Barendrecht of omgeving. Zo’n gast is ook direct de pisang want je hebt altijd debielen die hem nou gaan bedreigen.
Zoals ze bij Johan van der Sloot voor de deur stonden.

maandag 16 september 2024 @ 23:27:38 #16
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_215003504
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 23:16 schreef tong80 het volgende:

[..]
Je zal maar als agent of ander persoon naar die beelden moeten kijken. Moet er niet aan denken.:{

Deze zijn daar vast wat meer gehard in, al blijven het ook mensen met gevoel. Maar er zijn inderdaad grenzen.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_215003613
quote:
15s.gif Op maandag 16 september 2024 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zijn wel vaak ICT-ers valt me op. Is dat toeval of is er een causaal verband? :?

Het komt vooral veel voor in bepaalde geloofsgemeenschappen. Barendrecht is wat dat betreft wel een risicogebied.
  maandag 16 september 2024 @ 23:58:22 #18
13462 BansheeBoy
pi_215003618
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 23:57 schreef thabit het volgende:

[..]
Het komt vooral veel voor in bepaalde geloofsgemeenschappen. Barendrecht is wat dat betreft wel een risicogebied.
Ik heb er niet echt een beeld bij moet ik zeggen. Het ziet er wel netjes uit allemaal daar.

Trouwste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 08:37:54 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_215005055
De burgemeester gooit er ff een dom cliché in: 'Dit verwachten we niet in een gemeente als Barendrecht.' In welke gemeente wordt dit wel verwacht ?' :{ Ruinerwold ?

pi_215006292
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 23:57 schreef thabit het volgende:

[..]
Het oude dorp is streng, maar het nieuwe deel is een gemengde buitenwijk van Rotterdam.
Verbanden die verder weinig afdoen aan de ernst van deze situatie. Mogelijk heeft een bepaalde kerkstroming hem monddood gemaakt, waardoor hij raar is gaan doen, mogelijk niet.
Mogelijk heeft zijn ict-achtergrond hem geholpen om slachtoffers en beeldmateriaal te regelen, mogelijk niet.
Feit is dat hij door manipulatie en gehaaid spel de vrije hand heeft gehad om tal van kinderen te misbruiken. Macht? Seksuele frustratie? Narcistische stoornis? Voor de klassieke pedofiele stoornis is het misbruikgedrag te divers, in elk geval.
  dinsdag 17 september 2024 @ 11:32:41 #21
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215006323
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 22:14 schreef maily het volgende:
Die arme kindertjes, en zijn eigen kindertjes en vrouw ....

Wat een klootzak :r
Nou inderdaad. Weet ik veel hoeveel gezinnen plus zijn eigen de bagger in gedraaid :r
pi_215006466
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 11:28 schreef Magister_Artium het volgende:
Voor de klassieke pedofiele stoornis is het misbruikgedrag te divers, in elk geval.
Opvallend weinig gevallen van kindermisbruik zijn op een pedofilie-stoornis terug te voeren.

Vaker blijkt de dader vooral een sadistische neiging te hebben en kiest kinderen als slachtoffer uit omdat deze manipuleerbaar zijn, bereikbaar en zich niet goed kunnen verweren; zonder dat hij specifiek op kinderen 'valt'.
Een wetenschapper die er gericht naar onderzoek gedaan had kwam een tijd terug met een schatting dat slechts minder dan 20% van de misbruikzaken op een pedofilie-stoornis bij de dader terug te voeren zou zijn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Spellchecker dinsdag 17 september 2024 @ 12:38:00 #23
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  dinsdag 17 september 2024 @ 12:43:21 #24
13462 BansheeBoy
pi_215006982
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 11:47 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Opvallend weinig gevallen van kindermisbruik zijn op een pedofilie-stoornis terug te voeren.

Vaker blijkt de dader vooral een sadistische neiging te hebben en kiest kinderen als slachtoffer uit omdat deze manipuleerbaar zijn, bereikbaar en zich niet goed kunnen verweren; zonder dat hij specifiek op kinderen 'valt'.
Een wetenschapper die er gericht naar onderzoek gedaan had kwam een tijd terug met een schatting dat slechts minder dan 20% van de misbruikzaken op een pedofilie-stoornis bij de dader terug te voeren zou zijn.
Interessante invalshoek. Zo had ik het nooit bekeken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')