Wat kost dat?quote:Op woensdag 18 september 2024 21:16 schreef Fok-it het volgende:
Geweldige eerste aflevering![]()
Die moet je wel zien hoor @:Mortaxx zou gewoon maandje abonneren
Goedkoopste abootje is 6 euriesquote:
Denk het niet. Maar misschienquote:
Meerdere kanten worden belicht, inkijkje in zijn houding ook met buitenlandse leiders. Hoop tijd met Jort Kelder, 1 van zijn beste vriendenquote:Op woensdag 18 september 2024 21:23 schreef FlippingCoin het volgende:
@:fok-it wat maakt het zo goed?
Nee zeker niet.quote:
Hm oke oke mss eens koekeloerenquote:Op woensdag 18 september 2024 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meerdere kanten worden belicht, inkijkje in zijn houding ook met buitenlandse leiders. Hoop tijd met Jort Kelder, 1 van zijn beste vrienden
Misschien eens een keer helemaal opnieuw kijken als de serie helemaal klaar is. Maar begon me wel beetje te vervelen tbhquote:
Zeggen ze ook over adolfquote:Op woensdag 18 september 2024 21:26 schreef Fok-it het volgende:
Al mis je hem wel een beetje als je het ziet, vergeleken met die destructieve debielen die er nu zitten
quote:
Het is laatste seizoen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien eens een keer helemaal opnieuw kijken als de serie helemaal klaar is. Maar begon me wel beetje te vervelen tbh
Hoeveelste seizoen is dit dan? 6?quote:
Je schrijft Marokkanen verkeerdquote:Op woensdag 18 september 2024 21:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Kan vieswoest worden als "mensen" heel hard door de straat rijden
Jaquote:Op woensdag 18 september 2024 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveelste seizoen is dit dan? 6?
afrikanenquote:Op woensdag 18 september 2024 22:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je schrijft Marokkanen verkeerd
Ik denk dat ik dan bij 4 ben afgehaaktquote:
Ik zou zeggen: veel beterschap voor die aap!quote:Op donderdag 19 september 2024 12:33 schreef Rozevla het volgende:
Infrastructuur van België is echt ontworpen door een aap met hersenkanker.
Wat een tyfuszooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |