quote:We zien jullie niet in The Voice of Holland?
,,Nee, daar doen we nooit aan mee. Iedereen heeft muziek nodig, maar wel wat anders en het is gek om appels met peren te vergelijken. Misschien maken we alleen voor het Eurovisie Songfestival een uitzondering. Dat is zo’n groot podium en dan kan je heel snel een internationaal publiek bereiken.”
,,Je moet binnenkort een nummer insturen en dan gaat een selectiecommissie van de Nederlandse inzending daar naar kijken. We hebben een nummer liggen, maar dat is nog niet helemaal klaar. Als het nummer is opgenomen, gaan we bepalen of we deze insturen. We gaan er niet meteen vanuit dat wij gekozen worden, hoor. Heel veel mensen willen Nederland vertegenwoordigen.”
Ja, ik kon de originele post van de eerste thread door @Greys ook niet meer gebruiken. Ik werd er bijna een beetje weemoedig van.quote:
Wat een onschuld nog, wat een vertrouwenquote:Nog heel even en Joost gaat het grote podium op in Malmö om te repeteren volgende week, maar toch zijn we nu alweer bezig met zijn opvolger voor het Songfestival daarna!
Wie zou jij daar graag willen zien? Joost heeft de lat natuurlijk wel erg hoog gelegd al met z'n leuke voortraject, ongeacht het uiteindelijke resultaat straks. Dus het zijn grote voetstappen om volgend jaar te moeten vullen. Wie kan dit aan?
Bedoel je Aran Badequote:Op maandag 16 september 2024 17:48 schreef Domnivoor het volgende:
Een onopvallende verslaggever. Verder niemand
Ik zag dat Maan een nieuw album uithad. Ging even kijken wat het deed in de hitlijsten. Tot mijn verbazing: helemaal niks. Blijkbaar is Maan alweer vergeten?quote:
ja andere stijl muziek die niet echt aanslaat , ik vind het juist wel lef hebbenquote:Op maandag 16 september 2024 17:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik zag dat Maan een nieuw album uithad. Ging even kijken wat het deed in de hitlijsten. Tot mijn verbazing: helemaal niks. Blijkbaar is Maan alweer vergeten?
Ik heb alleen dat para-para-paranoia nummer gehoord. Dat vond ik niks (ook vanwege de taalfout in het refrein, "ik word paranoia"). Maar het is wel minder afgezaagd dan haar eerdere werk, dat is waar.quote:Op maandag 16 september 2024 17:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
ja andere stijl muziek die niet echt aanslaat , ik vind het juist wel lef hebben
Dat is inderdaad geen best nummer, maar er staan nummers op dat album wat ik best leuk vind klinkenquote:Op maandag 16 september 2024 17:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat para-para-paranoia nummer gehoord. Dat vond ik niks (ook vanwege de taalfout in het refrein, "ik word paranoia"). Maar het is wel minder afgezaagd dan haar eerdere werk, dat is waar.
Dan heb ik liever dat we Maxime Hartman een perskaart geven met de opdracht de Israëliërs helemaal op de kast te jagen.quote:Op maandag 16 september 2024 17:48 schreef Domnivoor het volgende:
Een onopvallende verslaggever. Verder niemand
Misschien heeft Rob Muntz tijdquote:Op maandag 16 september 2024 18:12 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat we Maxime Hartman een perskaart geven met de opdracht de Israëliërs helemaal op de kast te jagen.![]()
En in België willen ze niet naar haar concerten.quote:Op maandag 16 september 2024 19:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Naar die nieuwe muziek luisteren we zelfs in Nederland niet
Ik wel maar besef dat ik een uitzondering benquote:Op maandag 16 september 2024 19:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maakt op zich niet uit hé, ik begrijp maan volkomen. Je hebt geld zat, waarom zou je dan dingen doen die andere mensen van je willen ipv dingen die jij wil.quote:Op maandag 16 september 2024 19:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En in België willen ze niet naar haar concerten.
https://www.mediacourant.(...)erten-in-vlaanderen/
Dat is natuurlijk niet per se doorslaggevend. Van de nummer 1 op Spotify NL van dit moment word je ook niet blijquote:Op maandag 16 september 2024 19:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deze, bedoel je, met (op het moment dat ik dit tik) Yves Berendse - Terug in de tijd op nummer 1?quote:Op maandag 16 september 2024 19:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet per se doorslaggevend. Van de nummer 1 op Spotify NL van dit moment word je ook niet blij
Nou ja je moet toch ook wel een beetje kijken naar wat aanslaat? Maar gaat haar nieuwe weg volgen en wij hebben daar blijkbaar allemaal weinig zin inquote:Op maandag 16 september 2024 19:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet per se doorslaggevend. Van de nummer 1 op Spotify NL van dit moment word je ook niet blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |