Ja hè? Lijkt totaal niet op 'Ik vertrek' of op 'Droomhuis gezocht'quote:
Moest lachenquote:Op maandag 16 september 2024 19:49 schreef Hyaenidae het volgende:
Klaarkomen in Ter Braak voor minder dan een knaak.
Gejat van TLC waar Amerikanen in het buitenland exact hetzelfde doen als in dit programma.quote:
Lekkere volle jopen genot. Lolo Ferrari jopenquote:Op maandag 16 september 2024 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gejat van TLC waar Amerikanen in het buitenland exact hetzelfde doen als in dit programma.
Aflevering 2 een partij gigantische jopen @:de_boswachter
Heel vreemd in elkaar gezet, ja.quote:Op maandag 16 september 2024 23:30 schreef golfer het volgende:
Ik bond het een rommelig programma.
Van het ene land naar het andere land.
En op zoek en gesetteld en verbouwingen.
Toevallig ook gekeken en blij daarmee. Vind het een leuk programma. Vind Leonie ook een erg leuk mens. Deze blijft op ons programmalijstje staan.quote:Op maandag 16 september 2024 23:30 schreef Firuze60 het volgende:
Best wel leuk programma, vooral de lijstjesprijzen-vergelijk waren vermakelijk. Maar ik trek Leonie niet, sorry hoor, haar rare manier van interviewen en mensen bijna voor gek zetten, wat komt ze toch onsympathiek over.
Ze komt gewoon echt niet sympathiek over, of anders gezegd, niet authentiek gespeeld genoeg. Altijd die ogen zogenaamd verbaasd wijd open en haar gemene lachje, brrrrr. En ze zet zichzelf veel te vaak op de voorgrond, het gaat om de kandidaten en niet om haar. Sybrand deed dat veel beter in Vakantiehuis gezocht.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:08 schreef Eightyone het volgende:
Leonie (in principe een goede presentatrice) krijgt altijd de kliekjes die de grote namen bij RTL niet willen doen.
Wat vreemd nou dat ze steeds niet goed uit de verf komt.
Alweer vooruit gekeken dus.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:50 schreef Firuze60 het volgende:
En vooral toen ze die ene kandidate dat boodschappenkarretje van die Spaanse vrouw in de handen drukte, "zo leuk voor de foto, dit worden jouw vriendinnen straks.. "Hautain kutwief.
Jullie lopen achter hoorquote:
Ja. Wij kijken de vandaag uitgezonden en door ons opgenomen uitzending terug.quote:Op maandag 23 september 2024 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jullie lopen achter hoor
Begon om 20:33 uur ofzo..
quote:Op maandag 23 september 2024 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jullie lopen achter hoor
Begon om 20:33 uur ofzo..
Totaal over de datum heengekekenquote:Op maandag 23 september 2024 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Wij kijken de vandaag uitgezonden en door ons opgenomen uitzending terug.
Firuze plaatste vorige week al iets wat in deze uitzending zit.
En nu? Had ik gelijk? Het was toch sneu gedrag van Leonie zo?quote:Op maandag 23 september 2024 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Wij kijken de vandaag uitgezonden en door ons opgenomen uitzending terug.
Firuze plaatste vorige week al iets wat in deze uitzending zit.
Jij moet eens ophouden met spoileren van zaken die nog uitgezonden moeten worden.quote:Op maandag 23 september 2024 21:50 schreef Firuze60 het volgende:
En nu? Had ik gelijk? Het was toch sneu gedrag van Leonie zo?
Niet echt, in Spanje is het minder gejaagd omdat mensen anders leven, siestas, late avonden, niet te ver vooruit kijken maar zal in grote steden anders zijn.quote:Op maandag 23 september 2024 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Op zich kijkt het wel lekker weg.
Vraag me alleen wel altijd af wat die mensen denken als ze zeggen "ja, in Nederland is alles zo gejaagd, in Spanje/Italië/Zuid-Frankrijk is alles veel relaxter!!!". Als je eenmaal in Spanje woont ipv er op vakantie bent en je hebt daar een baan en rekeningen die je moet betalen en verplichtingen is het toch net zo gejaagd als in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |