Al die onschuldige joden die dood zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 21:19 schreef Harvest89 het volgende:
Waarom zou je het voorkomen? De goede kant heeft toch gewonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Precies dat dus, er zijn van die 5 jaar oorlog veel lessen geleerdquote:Op zondag 15 september 2024 21:27 schreef Evangelion het volgende:
Misschien was er anders wel een andere tweede wereldoorlog uitgebroken die nog erger was, en dan is het jouw schuld. Dus ik zou niet fucken met de tijd.
Ik weet niet zeker of het vermoorden van hitler zaken veel beter zou hebben gemaakt voor ons nu. Behalve als je joods bent. We hadden namelijk ook te maken met communistische krachten vanuit rusland. En die waren ook niet prettig. Ze waren zelfs veel wreder (als je het strict hebt over aantal moorden).quote:Op zondag 15 september 2024 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Hitler als baby vermoorden. Alleen heb je dan een onschuldige baby vermoord.
Je kan ook ouders voorkomen om seks te hebben met elkaar 9 maanden eerderquote:Op zondag 15 september 2024 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Als je in 1938 aankomt, ben je waarschijnlijk al te laat om de oorlog te voorkomen. Het was niet zo dat men op een dag besloot om zomaar een oorlog te beginnen. Het klimaat dat Adolf Hitler creëerde, was gebaseerd op jarenlange onrust onder de Duitse bevolking.quote:Op zondag 15 september 2024 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat ik daarmee bedoel, is dat er in mijn fantasie een teletijdmachine bestaat. Je keert terug naar het verleden, laten we zeggen naar 1938, twee jaar voor het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog. Je hebt de kennis van iemand uit 2024 en weet precies wat er gaat gebeuren, enzovoort.
Denk je dat jij ervoor zou kunnen zorgen dat de Tweede Wereldoorlog niet plaatsvindt? Zou je dat kunnen voorkomen, denk je?
Stel dat je geen mogelijkheid hebt om extra kennis op te doen voordat je naar 1938 gaat. Je moet het puur doen met je eigen kennis van de geschiedenis, zoals de dingen die uitgevonden zullen worden.
Ik zou bijvoorbeeld niet in staat zijn om de plannen voor een kernbom vroegtijdig aan de Amerikanen te geven, maar ik zou er wel over kunnen vertellen dat zo'n bom gaan uitvinden (al zouden ze daar weinig aan hebben)
Kan vast wel op een minder lugubere manier toch?quote:Op zondag 15 september 2024 22:53 schreef SpecialK het volgende:
ik zou terug gaan naar 10 september 2001 en dan naar new york afreizen, en dan daar op de beurs put-opties kopen op AIG, american airlines en Morgan Stanley en dan... gewoon lekker een tukje doen terwijl de geschiedenis zich ontvouwt
nah man dat is basic bitchquote:Op zondag 15 september 2024 23:00 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Kan vast wel op een minder lugubere manier toch?
De cliche Apple/Tesla aandelen. Of inzetten op een kampioenschap van Leicester City met 1/2000 odds.
Meteen ook zonnebank en skin routine.quote:Op zondag 15 september 2024 22:12 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik zou Hitler adviseren om naar de gym te gaan.
Daar knap je altijd van op
Ja zo zitten er nu dus mensen in de gevangenis als monster terwijl ze een wo3 hebben voorkomen.quote:Op zondag 15 september 2024 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Hier een alternatiefquote:Op zondag 15 september 2024 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Ze zullen wel denken, wie is die jongen met die rare muts over zijn kop die allemaal dingen vertelt over een atoombom.quote:Op zondag 15 september 2024 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou bijvoorbeeld niet in staat zijn om de plannen voor een kernbom vroegtijdig aan de Amerikanen te geven, maar ik zou er wel over kunnen vertellen dat zo'n bom gaan uitvinden (al zouden ze daar weinig aan hebben)
Vervolgens opgepakt worden omdat dat wel heel erg verdacht is.quote:Op zondag 15 september 2024 22:53 schreef SpecialK het volgende:
ik zou terug gaan naar 10 september 2001 en dan naar new york afreizen, en dan daar op de beurs put-opties kopen op AIG, american airlines en Morgan Stanley en dan... gewoon lekker een tukje doen terwijl de geschiedenis zich ontvouwt
Opgepakt voor wat... I didn't do nuffin.quote:Op maandag 16 september 2024 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vervolgens opgepakt worden omdat dat wel heel erg verdacht is.
Op de dag voor een enorme aanslag heel overduidelijk met voorbedachte rade aandelen verhandelen gaat echt niet zonder gevolgen blijvenquote:Op maandag 16 september 2024 11:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Opgepakt voor wat... I didn't do nuffin.
in 1938 stond het allang vast dat de Tweede wereldoorlog zou gaan plaatsvinden...quote:Op zondag 15 september 2024 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denk je dat jij ervoor zou kunnen zorgen dat de Tweede Wereldoorlog niet plaatsvindt? Zou je dat kunnen voorkomen, denk je?
Goed plan als je vele jaren in Guantanamo Bay wil doorbrengen en de behandelingen van ongrondwettelijke vastgehouden gevangenen die buiten de amerikaanse rechtstaat vielen eens van dichtbij wilde meemaken. (wat in jouw geval extra makkelijk blijkt te zijn, omdat je geen eens een bestaande identiteit zult hebben, wat je ondervragers vermoedelijk helemaal in razernij zal brengen )quote:Op zondag 15 september 2024 22:53 schreef SpecialK het volgende:
En als je dan verteld dat je uit de toekomst komt waar Donald Trump president is geweest dan word je gelijk afgevoerd naar een instelling .quote:Op maandag 16 september 2024 13:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
[..]
Goed plan als je vele jaren in Guantanamo Bay wil doorbrengen en de behandelingen van ongrondwettelijke vastgehouden gevangenen die buiten de amerikaanse rechtstaat vielen eens van dichtbij wilde meemaken. (wat in jouw geval extra makkelijk blijkt te zijn, omdat je geen eens een bestaande identiteit zult hebben, wat je ondervragers vermoedelijk helemaal in razernij zal brengen )
Mooie scene ook in Back to the Future. Over Ronald Reagan. 'Ronald Reagan president ? Die derderangs acteur? Ha ha ha.'quote:Op maandag 16 september 2024 13:51 schreef Managarm het volgende:
[..]
En als je dan verteld dat je uit de toekomst komt waar Donald Trump president is geweest dan word je gelijk afgevoerd naar een instelling .
Als je op een of andere manier de 1e en 2e wereldoorlog zo kan voorkomen en overbruggen dat je direct doorstapt naar een EU-achtige situatie.... (toegegeven.. pittige klus)quote:Op maandag 16 september 2024 14:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Je kan de 2e wereldoorlog misschien voorkomen maar wat voor geschiedenis krijg je ervoor terug?
Wordt je weer wakker in 2024 in het groot Russisch rijk als lijfeigene.
Wat ik altijd bij mezelf denk is, als je terug in de tijd zou kunnen gaan om dan mensen als Hitler te doden, of om te voorkomen dat mensen doodgaan, dat er dan mensen niet of juist wel worden geboren die niet waren geboren als hun ouders nog hadden geleefd door jouw toedoen, die dan misschien een enorme impact in positieve of negatieve zin hadden gehad op de wereldgeschiedenis, maar aangezien niemand dat kan weten en niemand de mogelijkheid heeft om daadwerkelijk terug in de tijd te reizen, zullen we er nooit achter komen hoe de geschiedenis dan had gelopen. En bij een veranderde tijdlijn weet dan niemand meer, dus ook jijzelf niet waarschijnlijk (omdat jij dan ook deel uitmaakt van de door jezelf veranderde geschiedenis), hoe de originele tijdlijn was, omdat er maar 1 geschiedenis tegelijk kan zijn, denk ik... Als iemand tenminste nog begrijpt wat ik bedoel... Ik weet het, logica van de koude grond... Hoe meer ik erover nadenk, des te meer koppijn ik er trouwens zelf van krijg...quote:Op zondag 15 september 2024 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Nee hoor, logisch gewoonquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:37 schreef Forumtijger het volgende:
[..]
Wat ik altijd bij mezelf denk is, als je terug in de tijd zou kunnen gaan om dan mensen als Hitler te doden, of om te voorkomen dat mensen doodgaan, dat er dan mensen niet of juist wel worden geboren die niet waren geboren als hun ouders nog hadden geleefd door jouw toedoen, die dan misschien een enorme impact in positieve of negatieve zin hadden gehad op de wereldgeschiedenis, maar aangezien niemand dat kan weten en niemand de mogelijkheid heeft om daadwerkelijk terug in de tijd te reizen, zullen we er nooit achter komen hoe de geschiedenis dan had gelopen. En bij een veranderde tijdlijn weet dan niemand meer, dus ook jijzelf niet waarschijnlijk (omdat jij dan ook deel uitmaakt van de door jezelf veranderde geschiedenis), hoe de originele tijdlijn was, omdat er maar 1 geschiedenis tegelijk kan zijn, denk ik... Als iemand tenminste nog begrijpt wat ik bedoel... Ik weet het, logica van de koude grond... Hoe meer ik erover nadenk, des te meer koppijn ik er trouwens zelf van krijg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |