Welk type?quote:
Ja, hoop dat die shows in Nederland nog gewoon komen.quote:Op zondag 10 november 2024 00:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoop dat ik ze nog een keer live mag zien. Gezond en wel
quote:Op zondag 10 november 2024 00:08 schreef Momo het volgende:
Maar denk dat het wel echt slecht nieuws was, normaal plaatst Danny best regelmatig stories op Instagram, van dingetjes als eten, instrumenten of auto's. Maar sinds dat ene bericht niks meer
Dus de dark in plaats van de spiced? Ik vind witte Captain Morgan overigens echt niet te hachelenquote:Op zondag 10 november 2024 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog steeds aan een donkerbruine Captain Morgan
ik vind wit sowieso minder. Not racistquote:Op zondag 10 november 2024 00:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus de dark in plaats van de spiced? Ik vind witte Captain Morgan overigens echt niet te hachelen
Hij is de postieve zelve. Als hij daarmee stopt is het duidelijk menensquote:Op zondag 10 november 2024 00:08 schreef Momo het volgende:
Maar denk dat het wel echt slecht nieuws was, normaal plaatst Danny best regelmatig stories op Instagram, van dingetjes als eten, instrumenten of auto's. Maar sinds dat ene bericht niks meer
opzoeken op YT en dan via SHARE de URL copieren en plakken boveninquote:
80% ?quote:Op zondag 10 november 2024 00:12 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb geen verstand van rum, maar vind Stroh Rum stiekem wel lekker
Op gebied van rum zeker eensquote:Op zondag 10 november 2024 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind wit sowieso minder. Not racist
Via youtube op delen klikken en de link kopieren. Of via de zoekopdracht in watch2gether maar die geeft niet altijd goede suggesties.quote:
Weten wat je graag drinkt is belangrijker dan weten op welke plantage het suikerriet heeft gestaanquote:Op zondag 10 november 2024 00:12 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb geen verstand van rum, maar vind Stroh Rum stiekem wel lekker
ik lust hem ook wel puurquote:Op zondag 10 november 2024 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! En dan mixen met cola. Het ruikt zo heerlijk vanille-erig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |