Mijn schuld! We waren allebei bezig om vooruit te spoelen, dus spoelden we dit hele liedje vooruitquote:
Volgens de regels van toen had dat al gemogen!quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit liedje mag volgend jaar legaal bier drinken!
beschimmeltquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:57 schreef NailQueen het volgende:
Vanmiddag nog gekeken naar die Käärijä yoghurt maar die is niet meer verkrijgbaar
Joh, ik had van de week zo'n matige dag dat ik paard met een t schreefquote:
ummmmmmmmquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Joh, ik had van de week zo'n matige dag dat ik paard met een t schreef
ze maken er lekker een feestje vanquote:Op zondag 10 november 2024 00:00 schreef NailQueen het volgende:
Zullen we deze mannen nog een keer terugzien?
Be my guestquote:Op zondag 10 november 2024 00:02 schreef Koen66 het volgende:
ik wilde bijna Sandra Reemer in de queue zetten
Door die lyrics heb ik het idee dat hij wel wist dat hij kanker had, maar het nog verborgen hield.quote:
Welk type?quote:
Ja, hoop dat die shows in Nederland nog gewoon komen.quote:Op zondag 10 november 2024 00:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoop dat ik ze nog een keer live mag zien. Gezond en wel
quote:Op zondag 10 november 2024 00:08 schreef Momo het volgende:
Maar denk dat het wel echt slecht nieuws was, normaal plaatst Danny best regelmatig stories op Instagram, van dingetjes als eten, instrumenten of auto's. Maar sinds dat ene bericht niks meer
Dus de dark in plaats van de spiced? Ik vind witte Captain Morgan overigens echt niet te hachelenquote:Op zondag 10 november 2024 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog steeds aan een donkerbruine Captain Morgan
ik vind wit sowieso minder. Not racistquote:Op zondag 10 november 2024 00:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus de dark in plaats van de spiced? Ik vind witte Captain Morgan overigens echt niet te hachelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |