Haha, dat zeker! Ik drink eigenlijk nooit sterke drank en houd het liever bij bierquote:Op zondag 10 november 2024 00:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Weten wat je graag drinkt is belangrijker dan weten op welke plantage het suikerriet heeft gestaan
Dat voel je dan wel in je keelquote:
heerlijk als je keelpijn hebtquote:Op zondag 10 november 2024 00:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha, dat zeker! Ik drink eigenlijk nooit sterke drank en houd het liever bij bier
[..]
Dat voel je dan wel in je keel
Daarom kijk ik die songfestivals graag terug, dan leer ik dit soort muziek kennenquote:
Doe ik ook somsquote:
ik heb nu een fles 54% rum uit Duitsland, Eur 8,95, ook prima te drinkenquote:Op zondag 10 november 2024 00:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Doe ik ook somsKlein nipje, heel lang in je mond houden en dan pas doorslikken is dan mijn favoriet.
In Andorra heb ik ooit drank gekocht die nóg sterker was96%! Sterker dan dat kan ook niet, want dan gaat het water uit de lucht aantrekken tot je op 96% zit
Wanneer ga je die open maken? Dat zou ik dus waarschijnlijk nooit doen.quote:Op zondag 10 november 2024 00:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Doe ik ook somsKlein nipje, heel lang in je mond houden en dan pas doorslikken is dan mijn favoriet.
In Andorra heb ik ooit drank gekocht die nóg sterker was96%! Sterker dan dat kan ook niet, want dan gaat het water uit de lucht aantrekken tot je op 96% zit
Ja zou best kunnen, Oekraine is wel de best of the rest. Aub niet weer Frankrijk en Armenië hoog. Maar je kan op je eigen land stemmen en dat verneukt de vote welquote:Op zondag 10 november 2024 00:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn gok is dat Oekraine wint. Dit nummer is veel te volwassen voor de kindjes.
Die 96 kostte destijds nog geen 4 euroquote:Op zondag 10 november 2024 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nu een fles 54% rum uit Duitsland, Eur 8,95, ook prima te drinken
wowquote:Op zondag 10 november 2024 00:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Die 96 kostte destijds nog geen 4 euroIk had daar ook een fles whisky gekregen die ter plekke 18 euro kostte. Inhoud: 4,5 liter
haha jaartje later inderdaadquote:Op zondag 10 november 2024 00:23 schreef NailQueen het volgende:
Ivan dacht wat Mans Zelmerlow kan, dat kan ik ook!
Ze waren geband omdat ze propaganda inzendingen stuurde in 2021.quote:Op zondag 10 november 2024 00:23 schreef Koen66 het volgende:
is Belarus nu ook uitgesloten door de oorlog? Ben het ff kwijt
Ik heb de fles cadeau gegeven en die was vrij snel daarna openquote:Op zondag 10 november 2024 00:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wanneer ga je die open maken? Dat zou ik dus waarschijnlijk nooit doen.
Ooit heb ik wel vodka van 95% op. Dat was al heftig.
ik ben bijna jarig, uiteraard weer rum gevraagdquote:Op zondag 10 november 2024 00:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb de fles cadeau gegeven en die was vrij snel daarna openMet Dubbelfrisss was het volgens de ontvanger een perfecte combi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |