abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214980617
Fans hebben er weken naar toegeleefd en vandaag is het eindelijk zover: De Belinga's zijn begonnen aan hun wereldreis! ^O^ Vandaag stappen ze in het vliegtuig en gaan een vermoeiende reis van maarliefst 12 uur tegemoet! :W De eerste vlog omtrent dit avontuur is reeds online en hier te zien:

Ik weet eigenlijk vrij weinig over deze familie (ken ze alleen van Roddelpraat) maar misschien is dit een goede aanleiding om hun avonturen een beetje te gaan volgen.
pi_214980648
Deze familie is doodeng @Mani89
pi_214982527
Er zwerft toch ergens een centraal topic rond waar alle ouders die hun kinderen voor clout verkopen besproken worden? Mag je deze ellende ook bijproppen 👍🏻
Fok!bejaarde
pi_214983535
Is die jongen met die krent op zijn lip al uit de kast ?
Hallo
pi_214983596
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 21:25 schreef Anosmie het volgende:
Er zwerft toch ergens een centraal topic rond waar alle ouders die hun kinderen voor clout verkopen besproken worden? Mag je deze ellende ook bijproppen 👍🏻
Dit. Lekker daarbij.

Verder, hoe minder aandacht deze ouders krijgen, des te beter. Walgelijk, zo je kinderen tentoonstellen voor geld.
pi_214983628
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:47 schreef Sebbeszweet het volgende:
Is die jongen met die krent op zijn lip al uit de kast ?
Volgens mij niet maar hij heeft zeker vrouwelijke trekjes.

Verder valt het mij op dat hij (Luan) en zijn moeder de gangmakers van de familie zijn en de rest hangt er maar een beetje bij. Vooral de vader is super saai en de rest van de kinderen hebben niet echt personalities.
  Spellchecker zaterdag 14 september 2024 @ 22:57:46 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214983645
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 21:25 schreef Anosmie het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dit. Lekker daarbij.

Verder, hoe minder aandacht deze ouders krijgen, des te beter. Walgelijk, zo je kinderen tentoonstellen voor geld.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 22:56 schreef vacuum1 het volgende:

[..]
Volgens mij niet maar hij heeft zeker vrouwelijke trekjes.

Verder valt het mij op dat hij (Luan) en zijn moeder de gangmakers van de familie zijn en de rest hangt er maar een beetje bij. Vooral de vader is supper saai en de rest van de kinderen hebben niet echt personalities.
SHO / Familievloggers #78 - teveel mental load op je vork
pi_214985181
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')