Mij is altijd verteld dat een hoog voorhoofd wijst op een hoge intelligentie en weinig fysieke kracht. Hoogbegaafden kunnen niet gymen, niet vechten, maar uitmundend denken en redenerenquote:Op zaterdag 14 september 2024 17:08 schreef Twiitch het volgende:
Hij heeft een erg hoog voorhoofd. Dat zijn altijd de ergste.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:08 schreef Twiitch het volgende:
Hij heeft een erg hoog voorhoofd. Dat zijn altijd de ergste.
Je moet je gewoon niet laten ondersneeuwen door ze.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:15 schreef Hiddendoe het volgende:
Leer mij de koningskinderen kennen. Die denken dat ze alles kunnen en dus ook alles mogen.
Verwend, beschermd, veel te veel geld.
Tja, dat moet gewoon eens fout gaan.
Net als de kinderen van geboren losers, te weinig aandacht, te weinig geld, en teveel vrijheid.
Kortom, de opvoeding faalt in beide categorieën.
Na een studie bedrijfskundige informatica aan de Hogeschool voor Economische Studies (HES) te Rotterdam werd Mark Huizinga officier bij de Koninklijke Luchtmacht.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:22 schreef Hiddendoe het volgende:
Hoogbegaafden kunnen niet gymen, niet vechten, maar uitmundend denken en redeneren
Je hebt een hoop ervaring met koningskinderen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:15 schreef Hiddendoe het volgende:
Leer mij de koningskinderen kennen.
Makkelijk praten heb jij. Deze gasten hebben de macht, het geld en het aanzien.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet laten ondersneeuwen door ze.
Niet persoonlijk. Maar je snapt me wel. Hoop ik.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:43 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Je hebt een hoop ervaring met koningskinderen?
Het was een "grapje."quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Makkelijk praten heb jij. Deze gasten hebben de macht, het geld en het aanzien.
Denk je echt dat een nobody als ik of jij dit kunnen veranderen?
Ja, door het hele huize Oranje uit te roeien, maar dan moeten we onze wil laten bepalen door een of andere Robespierre. Die in feite net zo bloeddorstig en machtswellustig is.
Ik wil (net als jij) gewoon kunnen doen, lezen, luisteren, zeggen en denken wat ik zelf wil.
Niemand, HELEMAAL NIEMAND, zou aan dit mensenrecht mogen tornen.
Niet in politiek, religieus of nationaal opzicht. Elk mens zou in deze volkomen vrij moeten zijn.
Nee dat is de tantequote:Op zaterdag 14 september 2024 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
Die moeder van hem is ook volledig ontspoord
Zal best. Jouw humor is niet de mijne.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was een "grapje."
[ afbeelding ]
Een goed voorbeeld van een rustige, bedachtzame man.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Terwijl zijn dochter bloed mooi is/was.
Gelukkig maar. Net als Freek zei: "Youp heeft niet veel in mijn mars."quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zal best. Jouw humor is niet de mijne.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een goed voorbeeld van een rustige, bedachtzame man.
Deze documantaire moet je helemaal zien. 'Mein liebster feind.'quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Psychopaat ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ken je Heart of Darkness. Over de opname van Apocalypse now.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wel van gehoord, nog niet gezien. Ik heb begrepen dat het op z'n minst net zo'n hachelijke onderneming was als de opnames van (de overigens fantastische film) Fitzcarraldo. Waarbij men te maken had met ontevreden inheemse stammen, de praktische moielijkheden van het over land willen verplaatsen van een boot, en uiteraard in de jungle opgescheept zitten met de draaideurgek Kinski.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Heart of Darkness. Over de opname van Apocalypse now.
Ik heb van beide films de docu gezien. Bij Apocalys now ook nog het boek, dat heet Heart of Darness. Kun je het nog volgen ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wel van gehoord, nog niet gezien. Ik heb begrepen dat het op z'n minst net zo'n hachelijke onderneming was als de opnames van (de overigens fantastische film) Fitzcarraldo. Waarbij men te maken had met ontevreden inheemse stammen, de praktische moielijkheden van het over land willen verplaatsen van een boot, en uiteraard in de jungle opgescheept zitten met de draaideurgek Kinski.
Freek was leuk samen met Bram. Toen het nog ging over de Nederlandse spruitjesgeest.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Net als Freek zei: "Youp heeft niet veel in mijn mars."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |