Is dit een dragende, of een niet-dragende hint?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:04 schreef Gellius het volgende:
Ze heeft de jaren zestig... tja... doorleefd. Dat heb je als je toevallig voordien geboren bent en niet (al dan niet toevallig) voor het einde van dat decennium overleden bent.
Ik geniet zo van deze topics.quote:
Ik ook, Tong. RJP is een weldadige oase van rust in een woestijn van nerveuze gejaagdheid. De enige reeks mét statuten bovendien.quote:
Die getormenteerde blik - was zij een activiste?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:54 schreef Gellius het volgende:
Mevrouwjuffer was Midden-Amerikaanse. "De jaren zestig" zijn meer een toevallige omstandigheid, lâ 'k-et zo zeggen.
Wat een vage vraagstelling.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Of is het de blik van bij zichzelf veronderstelde superioriteit van iemand die iets vaags in de media en/of kunsten doet?
Niet uit de USAquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:05 schreef Tokay het volgende:
Goedemorgen mensen.
Ik denk dat dit een muzikant is. Vermoedelijk jazz, soul of r&b. Uit de USA.
Indische schrijvert ?quote:Op woensdag 6 november 2024 13:50 schreef Gellius het volgende:
Ja, dat vond ik nou dus ook hè? Ik ben blij dat het gezien is, en niet onopgemerkt gebleven. Dat is geen hint, maar het is bijna december natuurlijk.
Wordt het een Oh-jaatje ? Hij heeft iets zuid-Europeaans.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:31 schreef Gellius het volgende:
Deze man heeft een pijp. Die ligt niet wakker van z'n haargrens.
Hij geniet er echt van hè, van dat pijpje.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:31 schreef Gellius het volgende:
Deze man heeft een pijp. Die ligt niet wakker van z'n haargrens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |