Opzich geen ramp natuurlijk, heb vrij dik haar van mezelf.
Maar toch, wou even weten of iedereen dit nou heeft, of dat ik gewoon te hard borstel en mn haar dus afbreekt.
quote:Haha, ik wist het. Dat zat er aan te komen
Op dinsdag 18 februari 2003 23:07 schreef Vanquish het volgende:
Als ik die foto in je fotoboek zie, doe je inderdaad iets goed verkeerd!
quote:Ik weet het, hij was een beetje flauw...
Op dinsdag 18 februari 2003 23:08 schreef Athanasia het volgende:[..]
Haha, ik wist het. Dat zat er aan te komen
Ik was afgelopen zaterdag bij de kapper en toen zei ze dus ook tegen mij dat ik dat een beetje had.. En toen vroeg ze of ik ongeveer 5 maanden geleden ofzow een periode heb gehad met veel stress?! Of iets dergelijks want dat kan dus een bepaald iets aanmaken waardoor je ineens weer nieuwere haartjes krijgt...
Euhm okee.. nu ik dit ook lees vind ik het niet geloofwaardig overkomen maar er loopt hier vast wel iemand rond die mijn verhaal kan bevestigen
quote:whahahaha
Op dinsdag 18 februari 2003 23:07 schreef Vanquish het volgende:
Als ik die foto in je fotoboek zie, doe je inderdaad iets goed verkeerd!
quote:Hmmm Ik vind het eigenlijk niet eens zo heel ongeloofwaardig klinken!
Op dinsdag 18 februari 2003 23:53 schreef xXEstherXx het volgende:
Okee... Ik ga nu waarschijnlijk iets zeggen wat heel raar overkomt! Maar het is echt zow..Ik was afgelopen zaterdag bij de kapper en toen zei ze dus ook tegen mij dat ik dat een beetje had.. En toen vroeg ze of ik ongeveer 5 maanden geleden ofzow een periode heb gehad met veel stress?! Of iets dergelijks want dat kan dus een bepaald iets aanmaken waardoor je ineens weer nieuwere haartjes krijgt...
Euhm okee.. nu ik dit ook lees vind ik het niet geloofwaardig overkomen maar er loopt hier vast wel iemand rond die mijn verhaal kan bevestigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |