Je hebt hem in elkaar geslagen?quote:Op maandag 16 september 2024 12:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Haar vriend en ik hebben elkaar afgelopen week zijdelings gepasseerd en volgens mij was ze de dagen erna behoorlijk van slag
Nee johquote:
Misschien zijn het wel bodyguards tegen haar 'stalker'quote:Op maandag 16 september 2024 12:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nee joh
Ik liep net langs toen hij de auto parkeerde
Maar ik heb nog geen vast gezicht bij die man, al liep ze vorige week een keer met een gast in alle turbulentie
misschien kun je https://www.christianfilipina.com/ proberenquote:Op maandag 16 september 2024 12:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nee joh
Ik liep net langs toen hij de auto parkeerde
Maar ik heb nog geen vast gezicht bij die man, al liep ze vorige week een keer met een gast in alle turbulentie
Denken dat je longen eruit kotsen je gaat helpenquote:Op maandag 16 september 2024 12:07 schreef FlippingCoin het volgende:
ik heb een hele zware maandag mensen
heel laag in mijn energie
misschien maar eens een ayahuasca ceremonie doen
is een cleansing of bad energy makkerquote:Op maandag 16 september 2024 12:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denken dat je longen eruit kotsen je gaat helpen
Pieterbaanpatient!!
gebruik momenteel GPT-o1-preview model btwquote:Op maandag 16 september 2024 12:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denken dat je longen eruit kotsen je gaat helpen
Pieterbaanpatient!!
Wat?quote:Op maandag 16 september 2024 12:15 schreef Fok-it het volgende:
Moet ook altijd terugdenken aan die veenlijken die in Emmen op de enige trein in de enige richting mogelijk stapten en hetzelfde vroegen @:Ama
Ja over gelezen. Wat langer nadenken maar kan wel complexere problemen oplossen toch?quote:Op maandag 16 september 2024 12:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gebruik momenteel GPT-o1-preview model btw
erg traag maar wel stapje omhoog weer
Ja dat fucking boemeltreintje wat op het enige perron naar de enige eindbestemming toeging. Plus dat het op de trein staat, en op het bord, en loket. En dan nog vragen waar de trein heen gaatquote:
Ben atheïstquote:Op maandag 16 september 2024 12:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kun je https://www.christianfilipina.com/ proberen
Twinflame!quote:Op maandag 16 september 2024 12:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel bodyguards tegen haar 'stalker'
Ging laatst vragen hoe hij mijn karakter zou beoordelen op basis van gesprekkenquote:Op maandag 16 september 2024 12:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gebruik momenteel GPT-o1-preview model btw
erg traag maar wel stapje omhoog weer
delulu mensen broquote:Op maandag 16 september 2024 12:14 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die de trein in stappen en vragen; Gaat deze ook naar??? Terwijl het letterlijk voor je neus staat waar de trein allemaal stopt
Daar vind ik wat van, van zulke mensen
Wij vanuit GRTD hebben Gedwongen opname in gang gezet makker. Het is allemaal voor je eigen bestwilquote:Op maandag 16 september 2024 12:28 schreef vrijgevochten het volgende:
We voelen elkaar aan alsof het niets is
Keek tussen broodjes eten door vanochtend even naar buiten en wie stond er achter een heg met grote ogen naar binnen te staren
2029 is het huwelijk
dat zijn horoscopen ookquote:Op maandag 16 september 2024 12:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging laatst vragen hoe hij mijn karakter zou beoordelen op basis van gesprekken
Eng accuraat was dat
quote:
Ja en je ziet de vertaalslagen die die maakt, duurt wel 20 seconden oid. Dus voor veel zaken is gpt-4o beter. Hij kan ook niks opzoelen of images genereren oid.quote:Op maandag 16 september 2024 12:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja over gelezen. Wat langer nadenken maar kan wel complexere problemen oplossen toch?
Heb je het memory saven aanstaan?quote:Op maandag 16 september 2024 12:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging laatst vragen hoe hij mijn karakter zou beoordelen op basis van gesprekken
Eng accuraat was dat
Jij niet dan?quote:Op maandag 16 september 2024 12:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb je het memory saven aanstaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |