[Dit bericht is gewijzigd door IP op 18-02-2003 22:55]
Beetje apart gezegd misschien maar komt door de drank
-edit: 14 cm is wel erg smal
super normaaal iig, als je 't mij zou vragen?
Het is helemaal geen vreemdgaan als zij heftige sex heeft met iemand die ze "maar een vriend" noemt. Geen enkel probleem...
Ik zou ze lekker hun gang laten gaan.....
*** snap je het dan echt niet ????
quote:Whahaha
Op dinsdag 18 februari 2003 22:57 schreef JayDee het volgende:
Welnee niets aan het handje.....Het is helemaal geen vreemdgaan als zij heftige sex heeft met iemand die ze "maar een vriend" noemt. Geen enkel probleem...
Ik zou ze lekker hun gang laten gaan.....
*** snap je het dan echt niet ????
quote:afrost op haar borsten? Bedoel je op zn russisch?
Op dinsdag 18 februari 2003 22:56 schreef Will3mPi3 het volgende:
Het is alleen vreemdgaan als hij zich afrost op haar borsten voor het naar huis gaan.
Dus ik vind het niet gek
Maar ja, dan ken ik die jongen waar zij bij in bed ligt ook niet en ken ik degene waar ik bij in bed lig wel (duh )
quote:en dat weet je eigen vriend ook?
Op dinsdag 18 februari 2003 22:59 schreef Isabeau het volgende:
Als ik bij een goede vriend van me blijf slapen dan doe ik dat zelfs alleen in onderbroek samen in 1 bed. We douchen ook wel samen. Dan ga ik nog niet vreemd, daarvoor hou ik veel te veel van mijn eigen vriend.Dus ik vind het niet gek
Maar ja, dan ken ik die jongen waar zij bij in bed ligt ook niet en ken ik degene waar ik bij in bed lig wel (duh
)
quote:Dat zou bij mij er niet doorheen kunnen...
Als ik bij een goede vriend van me blijf slapen dan doe ik dat zelfs alleen in onderbroek samen in 1 bed. We douchen ook wel samen. Dan ga ik nog niet vreemd, daarvoor hou ik veel te veel van mijn eigen vriend.
En in het onwaarschijnlijke geval dat ze echt alleen maar vrienden zijn dan zal dit voor korte duur zijn. Gezien de manier waarop ze nu met elkaar omgaan (waarvan jij lang niet alles weet) zit het er aan te komen dat die twee met elkaar verder gaan.
quote:Ik zou t ook niet leuk vinden nee als mijn partner dat zou doen. Zou me er flink klote en verraden door voelen.
Op dinsdag 18 februari 2003 23:05 schreef xstatic1975 het volgende:
Sorry hoor maar dit vind ik echt niet eens meer met vertrouwen te maken hebben, het is toch niet normaal als je partner in bed gaat liggen bij een 'goede vriend' ?? Maar ja
quote:Mee eens is, ze hoort namelijk alleen bij jouw in bed te liggen
Sorry hoor maar dit vind ik echt niet eens meer met vertrouwen te maken hebben, het is toch niet normaal als je partner in bed gaat liggen bij een 'goede vriend' ?? Maar ja
quote:ja hoor
Op dinsdag 18 februari 2003 23:01 schreef polisvreter1 het volgende:[..]
en dat weet je eigen vriend ook?
zou ik geloof ik niet zo prettig vinden.
Omdat ik dat eigenlijk altijd al gewend was met hem heb ik het wel eerst even aan mijn vriend gevraagd of hij daar problemen mee had, anders deed ik het gewoon niet meer
Kijk, man + vrouw bloot in 1 bed betekent bij mij absoluut niet dat er ook betast, geneukt of wat dan ook wordt. We praten. Of filosoferen. Ja, naakt. So?
Het is niet eens een kwestie van vertrouwen in dit geval. Het is meer dan vanzelfsprekend dat er niets gebeurt (hey, anders was er wel iets gebeurt voor ik een relatie kreeg )
quote:hoezo niet?
quote:Wat denk je nou?
Op dinsdag 18 februari 2003 23:08 schreef Salvad0R het volgende:
is je vriendin knap ?
TUURLIJK is ze knap ...
quote:aha, dan zou ook serieus met haar gaan praten als ze mijn vriendin was.
Wat denk je nou?
Het is de vriendin van polisvreter1
TUURLIJK is ze knap ...
Maar ach, als ze dat al jaren doen, en verder niets, vind ik het allemaal best. Ze zijn oud en wijs genoeg.
Seks met een andere man, ja, dat is vreemdgaan. En ik hoop dat je vriendin niet liegt en gewoon met hem in 1 bed slaapt en het daar bij laat.
En verdorie, als mijn vriend me zo wantrouwt dat ik niet met een goede vriend van me in 1 bed mag slapen dan kan hij zelf gewoon oprotten. Vul voor vriend desnoods vriendin in want ik ben bi en waarom zou je dat dan wel vertrouwen
quote:Yeah right!
Als ik bij een goede vriend van me blijf slapen dan doe ik dat zelfs alleen in onderbroek samen in 1 bed. We douchen ook wel samen. Dan ga ik nog niet vreemd, daarvoor hou ik veel te veel van mijn eigen vriend.
Is die gozer homo dan of zo dat je vriend dat pikt?
Als mijn vriendin bij een andere gozer in bed kruipt sodemieter ik er gelijk eruit.
Ben malle pietje niet...
Andersom zou zij dat trouwens ook doen...
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 18-02-2003 23:18]
quote:[offtopic]
Op dinsdag 18 februari 2003 22:51 schreef polisvreter1 het volgende:
Ik zit een beetje met het volgende. Mijn vriendin woont een aardig eind van mij vandaan. Nou was laatst een vriend van haar, die ze al langer kent DAN mij, bij haar wezen logeren. Bij gebrek aan een andere slaapplaats HEEFT hij bij haar in bed geslapen. (bed 140cm breed). toe ZIJ elkaar leerden kennen vond hij haar leuk en dacht dat ze iets met elkaar hadden omdat ze beetje geknuffeld hadden, maar zij ziet hem gewoon als goede vriend zegt ze. ze zoenen elkaar wel op de mond bij afscheid. meer dan 1 keer.
vinden jullie dat dit kan? ofmaak ik me om niets gedachten?
[ontopic]ik zou niet willen dat er een andere dude bij mijn vriendin in bed kruipt...[/ontopic]
quote:Tsja, bij sommige mensen draait niet alles om seks
Op dinsdag 18 februari 2003 23:17 schreef X-Ray het volgende:Yeah right!
Is die gozer homo dan of zo dat je vriend dat pikt?
Als mijn vriendin bij een andere gozer in bed kruipt sodemieter ik er gelijk eruit.
Ben malle pietje niet...
Andersom zou zij dat trouwens ook doen...
Enne, ik zou het gebrek aan vertrouwen van mijn vriend heel erg pijnlijk vinden. Pijnlijker dan dat hij in 1 bed ligt met een goede vriendin van hem.
Zoals Isa al zo mooi schreef.. Het gebrek aan vertrouwen komt op mij pijnlijker over dan wat er nu aan de hand is (het bij elkaar liggen).
quote:Ehmz liefje.
Op dinsdag 18 februari 2003 23:21 schreef E.T. het volgende:
Ik vind het geen vreemdgaan.
Sex is vreemdgaan. Een kus op de mond en bij elkaar in bed liggen, zie ik niets verkeerds in. (hoewel de kus een twijfelgeval zou kunnen zijn) Zeker niet als 't goede vrienden zijn.Zoals Isa al zo mooi schreef.. Het gebrek aan vertrouwen komt op mij pijnlijker over dan wat er nu aan de hand is (het bij elkaar liggen).
Ik raad je toch aan geen twijfelaartje te delen met een andere man
quote:Er zijn grenzen waar vertrouwen in naiviteit overgaat vind ik.
Op dinsdag 18 februari 2003 23:19 schreef Isabeau het volgende:[..]
Tsja, bij sommige mensen draait niet alles om seks
Enne, ik zou het gebrek aan vertrouwen van mijn vriend heel erg pijnlijk vinden. Pijnlijker dan dat hij in 1 bed ligt met een goede vriendin van hem.
Samen in bed liggen EN zelfs douchen, zijn zaken die je doet met je partner of sex-relatie/one-nighter of zo.
Doen alsof daarbij niet minimaal van 1 kant sexuele gevoelens bij komen opspelen vind ik wel heel erg, ahum, onrealistisch.
Nu ben ik natuurlijk ook regelmatig belazerd, oa door een ex die ook bleef logeren bij een vriend en neeeee er gebeurde niets... behalve neuken dan .
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 23:21 schreef E.T. het volgende:
Een kus op de mond en bij elkaar in bed liggen, zie ik niets verkeerds in.
Nee, niets verkeerds in hoor.
quote:En met mij?
Op dinsdag 18 februari 2003 23:22 schreef Swetsenegger het volgende:Ehmz liefje.
quote:Normaal gesproken zou je dan je vrouw daarop aanspreken dus hoef ik niets te vrezen
Op dinsdag 18 februari 2003 23:22 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ehmz liefje.
ET, wanneer zullen we een pyama-feestje houden?
ontopic:
Ik vind het lastig, het hangt heel erg sterk af van de relatie die ze daarvoor met die persoon had. Maar persoonlijk zou ik er toch niet zo van gecharmeerd zijn.
Gebeurt het pas nadat ik al een relatie heb, dan zou ik het gelijk afkeuren. Dan zie ik daar toch iets wat ik niet wil zien.
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 18-02-2003 23:28]
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 23:26 schreef Isabeau het volgende:[..]
En met mij?
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 23:09 schreef Isabeau het volgende:(hey, anders was er wel iets gebeurt voor ik een relatie kreeg
)
quote:Tsja, dat kan je een beetje verblinden. Ik heb zelfs mijn ex nog vertrouwt nadat ik hem samen in bed zag liggen met een goede vriendin van hem. Ben erbij gekropen en vroeg me 's ochtends alleen af waarom ze haar onderbroekje uit had (dat trok ze 's ochtends snel aan terwijl ze dacht dat ik nog sliep). Hij bleek daar toch behoorlijk mee vreemd te zijn gegaan. Tsja. Maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds iedereen vertrouw tot het tegendeel is bewezen en ik kan mijn huidige partner domweg niet het onrecht aandoen door hem te vergelijken met mijn vreemdgaande ex.
Op dinsdag 18 februari 2003 23:23 schreef X-Ray het volgende:Nu ben ik natuurlijk ook regelmatig belazerd, oa door een ex die ook bleef logeren bij een vriend en neeeee er gebeurde niets... behalve neuken dan
.
Ik denk dat best een aantal mannen hier op het forum kunnen beamen dat ik gewoon ga slapen als ik naast ze lig, sorry, maar ik zie slapen als iets anders dan vrijen en ik vrij alleen met iemand waar ik van hou(jaja, S: soms doe zelfs ik gekke dingen en je was mijn enige one night stand ooit)
quote:Idd, punt uit.
Op dinsdag 18 februari 2003 23:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze is met MIJ getrouwd en slaapt derhalve niet bij een ander in bed.
quote:Static?
Op dinsdag 18 februari 2003 23:31 schreef Isabeau het volgende:[..]
(jaja, S: soms doe zelfs ik gekke dingen en je was mijn enige one night stand ooit)
quote:Tja, lijkt me ook niet meer dan logisch als je ze notabene naakt in bed aantreft...
Op dinsdag 18 februari 2003 23:31 schreef Isabeau het volgende:[..]
Ik heb zelfs mijn ex nog vertrouwt nadat ik hem samen in bed zag liggen met een goede vriendin van hem. Ben erbij gekropen en vroeg me 's ochtends alleen af waarom ze haar onderbroekje uit had (dat trok ze 's ochtends snel aan terwijl ze dacht dat ik nog sliep). Hij bleek daar toch behoorlijk mee vreemd te zijn gegaan. Tsja.
Als je het dan nog slechts vreemd vindt dat ze dr slipje uit had... .
Is dit een typisch voorbeeldje van "zoals de waard is..." ??
Ik ben nog nooit vreemd gegaan en ben een beetje "zoals de waard is zo vertrouwt hij zijn gasten" denk ik.
quote:Over gebrek aan vertrouwen gesproken.
Op dinsdag 18 februari 2003 23:35 schreef E.T. het volgende:Is dit een typisch voorbeeldje van "zoals de waard is..." ??
Staat dat aanbod nog Isa?
quote:Of misschien zijn wij mannen wat onzekerder of minder naief, ik bijvoorbeeld kan me de mannelijke punten ook beter indenken vanwege dit soort punten.
Op dinsdag 18 februari 2003 23:35 schreef E.T. het volgende:
Ik vind 't trouwens wel opvallen dat de vrouwen (wel alletwee) in dit topic een duidelijk andere mening hebben dan de mannen.
quote:LOL ^5 babe
Ik vind 't trouwens wel opvallen dat de vrouwen (wel alletwee) in dit topic een duidelijk andere mening hebben dan de mannen.
Ja, viel me ook al op dat mannen fel tegen zijn en wij zien geen bezwaar.
Misschien omdat mannen dus daadwerkelijk wel aan seks denken naast een mooie vrouw in bed Maar dan vraag ik me nog steeds af waarom die goede vriend waar ik dan bloot (met onderbroek aan voor de goede orde) bij in bed slaap ook nog nooit een vinger naar me heeft uitgestoken toen ik geen relatie had
quote:Nonsens. Er zijn grenzen. Mijn vriendin slaapt NIET bij een andere vent in bed, of douchen etc.
Punt uit.
En zij zou mij trouwens ook nooit iets dergelijks laten doen.
Die komt om 3 uur s nachts dat andere wijf haar ogen uitkrabben .
quote:Denk dat alleen bloot douchen er in zit
Op dinsdag 18 februari 2003 23:36 schreef Swetsenegger het volgende:Over gebrek aan vertrouwen gesproken.
Staat dat aanbod nog Isa?
quote:Ik kan best sexueel aangetrokken zijn tot een goede vriendin. Maar stel dat ik in bed zou belanden met een meid terwijl ik een vriendin thuis heb dan weet ik van mezelf dat ik me zou kunnen inhouden.
Daar zie ik het probleem dus niet zitten.
quote:Tja.
Op dinsdag 18 februari 2003 23:37 schreef Isabeau het volgende:[..]
LOL ^5 babe
Misschien omdat mannen dus daadwerkelijk wel aan seks denken naast een mooie vrouw in bed
Maar dan vraag ik me nog steeds af waarom die goede vriend waar ik dan bloot (met onderbroek aan voor de goede orde) bij in bed slaap ook nog nooit een vinger naar me heeft uitgestoken toen ik geen relatie had
Zal dus wel een kwestie van ervaring zijn waardoor ik 'alleen samen slapen' toch met wat argus ogen bekijk.
Een bepaalde dame zei dat ook tegen het gezelschap toen ze bij me in de auto stapte
Als een man een relatie heeft met mij, dan slaapt hij niet met een andere vrouw in bed en doucht hij niet met een andere vrouw.
Ik zie er het nut niet van in. Als hij moet slapen, komt hij dat maar in mijn bed doen en als hij moet douchen als hij bij een ander thuis is, dan wacht hij maar tot zij klaar is. Tien minuutjes wachten kan geen kwaad lijkt me.
Doet hij die dingen wel, dan mag hij optiefen.
Ik heb net ff teveel ex-en die vreemd zijn gegaan. En al zou hij niet vreemd willen gaan dan doet hij het maar niet uit respect voor mij. Nogmaals : ik zei het nut niet van die dingen in.
Ik zelf zou er niet echt moeite mee hebben als mijn vriend ooit 'n keer 'n leuk meisje voor de lol zou hebben gezoend o.i.d... Het wordt bij mij pas echt serieus als 't iets veranderd voor onze relatie, en voor zijn gevoelens voor mij. (En ja daar valt dus ook neuken of andere seksuele handelingen onder, want als hij dat bij 'n ander moet halen gaat 't bij ons waarschijnlijk niet goed ) Maar 1 keer perongeluk wat gekleft met 'n meisje vind ik niet erg hoor.. valt wel over heen te komen. Heb zelfs liever dat hij me dat niet verteld. Maar ja that's me
quote:Reddende engel
Op dinsdag 18 februari 2003 23:40 schreef MUUS het volgende:
Nou goed, nog een vrouwenmening dan.Als een man een relatie heeft met mij, dan slaapt hij niet met een andere vrouw in bed en doucht hij niet met een andere vrouw.
Ik zie er het nut niet van in. Als hij moet slapen, komt hij dat maar in mijn bed doen en als hij moet douchen als hij bij een ander thuis is, dan wacht hij maar tot zij klaar is. Tien minuutjes wachten kan geen kwaad lijkt me.
Ik heb net ff teveel ex-en die vreemd zijn gegaan. En al zou hij niet vreemd willen gaan dan doet hij het maar niet uit respect voor mij. Nogmaals : ik zei het nut niet van die dingen in.
quote:Dan zal dat wel aan jou liggen
Op dinsdag 18 februari 2003 23:39 schreef Swetsenegger het volgende:In alle vrouwen waarmee ik in bed gelegen heb draaide toch echt op neuken uit.
Ik ben niet zo'n fan van slippertjes, one night stands (een uitondering daargelaten, een leuke uitzondering ook) etc etc. En al helemaal geen fan van mijn vriend op wat voor manier dan ook pijn doen. Daar zou ik zelf niet eens mee kunnen leven
Maar ja, ik ben nog niet getrouwd, ik woon niet eens samen, misschien verandert dat het een of ander (kan het me niet voorstellen).
ik heb wel een beetje gelogen om reacties te zien Mijn gewoonte was altijd om met betreffende goede vriend samen gezellig kletsend te douchen en voor de grap vroeg ik daar dus toestemming voor toen ik mijn huidige partner had leren kennen. Hij vond het geen probleem en alleen al door dat antwoord hield ik nog meer van hem
Ben uiteindelijk nooit weer naakt wezen douchen met betreffende goede vriend, vond het iets te ongepast
Mijn vriend had me pijn gedaan met zijn blijk van wantrouwen als hij het me verboden had.
quote:Misschien homo? Nee just kidding
Op dinsdag 18 februari 2003 23:37 schreef Isabeau het volgende:[..]
LOL ^5 babe
Misschien omdat mannen dus daadwerkelijk wel aan seks denken naast een mooie vrouw in bed
Maar dan vraag ik me nog steeds af waarom die goede vriend waar ik dan bloot (met onderbroek aan voor de goede orde) bij in bed slaap ook nog nooit een vinger naar me heeft uitgestoken toen ik geen relatie had
quote:Vraagje... Waarom vind je het ongepast dan als je vindt dat het toch moet kunnen?
Op dinsdag 18 februari 2003 23:45 schreef Isabeau het volgende:
..... vond het iets te ongepastMijn vriend had me pijn gedaan met zijn blijk van wantrouwen als hij het me verboden had.
Om diezelfde reden dat jij het ongepast vindt, geeft zwets aan dat hij het niet van respect vindt getuigen.
quote:Als jij mijn vriendin was geweest had jij mij pijn gedaan door uberhaupt zoiets in overweging te nemen...
Op dinsdag 18 februari 2003 23:45 schreef Isabeau het volgende:Mijn vriend had me pijn gedaan met zijn blijk van wantrouwen als hij het me verboden had. [/sub]
quote:Ik vind nog steeds dat het moet kunnen. Tsja, waarom ik het ongepast vond? De vraag of het mocht was meer een klierend grapje dan dat ik daar nou echt behoefte aan had
Op dinsdag 18 februari 2003 23:48 schreef Brad het volgende:Vraagje... Waarom vind je het ongepast dan als je vindt dat het toch moet kunnen?
Om diezelfde reden dat jij het ongepast vindt, geeft zwets aan dat hij het niet van respect vindt getuigen.
(over dat op de mond zoenen ben ik nog niet helemaal uit....)
quote:Wij hebben ook samen gedouched, en toen had je een relatie.
Als ik bij een goede vriend van me blijf slapen dan doe ik dat zelfs alleen in onderbroek samen in 1 bed. We douchen ook wel samen. Dan ga ik nog niet vreemd, daarvoor hou ik veel te veel van mijn eigen vriend.Dus ik vind het niet gek
Alleen is het wel heel erg verdacht als wij tegenwoordig ook in 1 bed slapen...
quote:Als ik dit ga uitleggen gelooft niemand me
Op dinsdag 18 februari 2003 23:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wij hebben ook samen gedouched, en toen had je een relatie.
quote:Doe maar niet
Op woensdag 19 februari 2003 00:02 schreef Isabeau het volgende:[..]
Als ik dit ga uitleggen gelooft niemand me
En samen douchen... vast wel leuk maar nee, zoiets zou ik niet erg leuk vinden (understatement ).
Zoen op de mond vind ik niet zo heel erg, zo lang het daar maar bij blijft en beide partijen het als vriendschappelijk zien
Maar goed, als ik het dan weer van de andere kant bekijk... Moet er eigenlijk ook niet aan denken dat mn vriendin bij 2 gozers ligt snachts...
Dus erg dubbel op
quote:Nou vindt dit maar een vreemd verhaal,
Ik zit een beetje met het volgende. Mijn vriendin woont een aardig eind van mij vandaan. Nou was laatst een vriend van haar die ze al langer kent als mij bij haar wezen logeren. Bij gebrek aan een andere slaapplaats heb hij bij haar in bed geslapen. (bed 140cm breed). toe hun elkaar leerden kennen vond hij haar leuk en dacht dat ze iets met elkaar hadden omdat ze beetje geknuffeld hadden, maar zij ziet hem gewoon als goede vriend zegt ze. ze zoenen elkaar wel op de mond bij afscheid. meer dan 1 keer.
Dus als je je zelf het antwoord kan geven dat je haar vertouwd.
Dan zeg ik no problem als je twijfelt ja dan wordt het moeilijk.
Je kan haar wel zeggen dat je het niet zon fijn idee vindt.
En je zal tegen haar moeten zeggen wat zei zou denken als een goede vriendin van jou in je bed ligt..
Wat zou zij dan denken..
[Dit bericht is gewijzigd door Thewiseman op 19-02-2003 11:28]
quote:Ik ben het er hier gewoon niet mee eens.
Op woensdag 19 februari 2003 11:04 schreef MasterOfPs2 het volgende:
Er gebeurt altijd meer dan dat er gezegd wordt, ik zou het in ieder geval absoluut niet goed vinden.
Altijd? Hoe haal je het in je hoofd om voor iedereen te spreken?
Ik heb veel nachten met veel verschillende mannen in 1 bed geslapen en slechts uiterst zelden is er iets gebeurd. Nee, ik ben niet lelijk. Nee, ik ben niet frigide. En jullie zouden je partners eens een klein beetje moeten vertrouwen. Ik blijf er maar bij dat mensen die roepen dat er altijd iets gebeurt of zelf 24/7 aan seks denken, of geen zelfcontrole hebben over zichzelf, of heel erg wantrouwend in het leven staan of gewoon nog tiener zijn. Toen had ik ook nog van die vastomlijnde rigide ideeen waarvan ik dacht dat ik heel erg 'modern' of iets dergelijks was.
polisvreter1 heus: er hoeft echt niets aan de hand zijn, laat je niet gek maken door wat anderen hier zeggen
quote:Is dat niet aan anderen om te bepalen? Net zo iets als wat hij doet
Op woensdag 19 februari 2003 11:28 schreef Isabeau het volgende:[..]
Ik ben het er hier gewoon niet mee eens.
Altijd? Hoe haal je het in je hoofd om voor iedereen te spreken?
Nee, ik ben niet lelijk
quote:Heel grappig
Op woensdag 19 februari 2003 11:31 schreef Thewiseman het volgende:Is dat niet aan anderen om te bepalen? Net zo iets als wat hij doet
quote:Het is net zo geloofwaardig als met kleren aan douchen je kan het allicht proberen uit te leggen.
Op woensdag 19 februari 2003 00:02 schreef Isabeau het volgende:
Als ik dit ga uitleggen gelooft niemand me
Op zich wel interessant topic dit, vertrouwen en respect voor elkaar in een relatie met betrekking tot omgang met anderen.
" Wellicht zijn mannen ietwat 'bezitteriger', 'beschermender', simpelweg jaloers, of gewoon terratoriaal hanengedrag jegens elkaar. "
Al is het een stuk leuker om het vanuit je eigen positie te bekijken, als je het van je vriendin liever niet hebt, kan je moelijk zelf het wel doen.
Dus dan komt het al gauw op een principieel iets 'zoiets doe je gewoon niet'. Beetje hypocriet om zelf wel iets te doen maar liever niet te hebben dat je partner hetzelfde flikt.
* HighLander vraagt zich af in hoeverrre die dus hypocriet zou zijn betreffende dit onderwerp
Vertrouwen voor en respect tegen vind ik beide wel aardige argumenten. Maar denk dat het toch ook te maken heeft hoelang je al een relatie hebt -> vertrouwen.
Geinige discussie wel op zich, iig één zonder einde daar eenieder z'n eigen mening al heeft.
Ik vind op zich 'gebrek aan slaapplaats' niet echt een argument om bij iemand in bed te duiken. Nou heb ik hier standaard al een luchtbed en slaapzak liggen, plus eventueel extra deken en een zooi banken. Dus op zich slaapplaatsen genoeg hier, wellicht dat dat er iets mee te maken heeft. En anders neemt de bezoekr maar wat mee of regel je wat.
'Aangenaam' vind ik daarentegen een aardige voor de hand liggende reden, pest is alleen dat dat impliceerd dat het 'fijn' is om met die ander in bed te liggen, wat denk ik als mijn partner het zo zou brengen mij toch lichtjes wat stoom zou laten produceren.
'Niet fijn' is een beetje een understatement wat betreft mijn opinie dan denk ik. Al is er ook enige kans dat een soort onverschilligheid het laconiek opneemt, en vervolgens zelf dergelijke praktijken ook maar uitvreet ... vrijbrief idee.
[Dit bericht is gewijzigd door HighLander op 19-02-2003 11:58]
quote:Gemeenschap hebben is lekkerder dan filosoferen. Vooral naakt
Op dinsdag 18 februari 2003 23:09 schreef Isabeau het volgende:[..]
ja hoor
(en anders leest Atrimar het nu hier wel
)
Omdat ik dat eigenlijk altijd al gewend was met hem heb ik het wel eerst even aan mijn vriend gevraagd of hij daar problemen mee had, anders deed ik het gewoon niet meer
Kijk, man + vrouw bloot in 1 bed betekent bij mij absoluut niet dat er ook betast, geneukt of wat dan ook wordt. We praten. Of filosoferen. Ja, naakt. So?
Het is niet eens een kwestie van vertrouwen in dit geval. Het is meer dan vanzelfsprekend dat er niets gebeurt (hey, anders was er wel iets gebeurt voor ik een relatie kreeg
)
Voor mijn vriend: ligt aan de relatie die hij met het betreffende meisje heeft en wat voor man het is. IK zie het zowiezo liever niet gebeuren, maar als ze al heel lang met elkaar omgaan, al heel lang close zijn en dit hun gewoonte gewoon is, dan kan ik er nog net mee leven volgens mij. Ik bedoel, waarom zou er dan wel opeens nu wat gebeuren als dat in voorgaande jaren niet is gebeurd. Maar liever niet, ik ben redelijk jaloers.
quote:Dus jij beweert dat die beste vriend bij iedere meid waarmee hij in 1 bed slaapt seksuele gedachtes heeft
Op woensdag 19 februari 2003 08:48 schreef Coenass het volgende:
Bekijk het eens van de kant van die "goede" vriend. Jij krijgt toch een stijve snikkel als je bij je vriendin in bed gaat liggen. Ik zou het echt niet ok vinden als er mannen bij mijn vriendin in bed slapen al heeft mijn vriendin daar geen seksuele gedachtes bij, die kerel iig wél!
Ik heb toevallig met een aardig aantal vrouwen (waarvan de meesten FOK!sters) in 1 bed geslapen. Naar mijn mening betroffen dat mooie meiden, maar seksuele gedachtes? stijve? ja, soms 's ochtends een odol ja, maar dat is een volkomen normaal iets. Of denk je dat iedere man in dezelfde mate uit is op sex als jijzelf
Come on, dan was ik al zeker 20x ontmaagd (al dan niet vaker).
quote:Euh... virginboy... Je bent je er van bewust dat dat dus maar 1x kan? Anders zou ik nog even een ander topic openen als ik jou was...
Op woensdag 19 februari 2003 12:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Dus jij beweert dat die beste vriend bij iedere meid waarmee hij in 1 bed slaapt seksuele gedachtes heeft
Ik heb toevallig met een aardig aantal vrouwen (waarvan de meesten FOK!sters) in 1 bed geslapen. Naar mijn mening betroffen dat mooie meiden, maar seksuele gedachtes? stijve? ja, soms 's ochtends een odol ja, maar dat is een volkomen normaal iets. Of denk je dat iedere man in dezelfde mate uit is op sex als jijzelf
Come on, dan was ik al zeker 20x ontmaagd (al dan niet vaker).
Veel (global)mods, en admins die een mening over dit onderwerp hebben trouwens...
Persoonlijk is het een absolute No-no... Ik zou dit soort dingen niet doen, en van mijn vriendin verwacht ik niet anders... Zoals eerder genoemd, dat doe je niet uit respect tegen over elkaar.
Het gaat hier niet zozeer over of de vriendin in kwestie nu wel wat doet of niet, het gaat om het gevoel wat de topicstarter ervan krijgt....
Wat de vriendin betrefd, als ze deze jongen al heel lang kent en dit al vele malen vaker heeft gedaan en ze is nooit geinterreseert geweest in hem dan zal dat nu echt niet ineens omdraaien.
Zou je ook een rotgevoel hebben als ze bij een vriendin van haar in bed was gekropen?
Als het echt een vrienschapsrelatie is moet je je niet te druk maken.
Maar dat neemt je gevoel niet weg, het enige wat erop zit is praten met je vriendin hierover, uit je "angsten" maar, zonder met verwijten te gooien.
quote:Je hebt helemaal gelijk, iedereen heeft zijn/haar mening al klaar en daar verander je niet veel aan. Ik wilde alleen topicstarter een beetje gerust stellen; niet alles is zoals het lijkt (en ja, dat kan je twee kanten op interpreteren).
Op woensdag 19 februari 2003 11:44 schreef HighLander het volgende:Geinige discussie wel op zich, iig één zonder einde daar eenieder z'n eigen mening al heeft.
Ik krijg bij veel topics op fok die over relaties gaan namelijk het sterke gevoel dat iedereen direct dingen roept als: "je relatie is verloren, direct uitmaken!! Dumpen dat kreng/die klootzak". Zelf ooit onder een kloon een relatieprobleem geopend. Als ik naar de fokkers had geluisterd had ik het direct uitgemaakt. De hele situatie bleek heel anders in elkaar te zitten dan ik dacht. Zo kan het ook hier zijn, de situatie is waarschijnlijk onschuldiger dan ze lijkt.
ps Highlander: dure jurk, vies, durfde niet in wasmachine te doen, geen geld voor stomerij etc etc
quote:Het was bij wijze van spreken
Op woensdag 19 februari 2003 12:49 schreef Skimmer het volgende:[..]
Euh... virginboy... Je bent je er van bewust dat dat dus maar 1x kan? Anders zou ik nog even een ander topic openen als ik jou was...
quote:Ach, het had wel wat. Zag er iig sexy uit
Op woensdag 19 februari 2003 13:08 schreef Isabeau het volgende:
ps Highlander: dure jurk, vies, durfde niet in wasmachine te doen, geen geld voor stomerij etc etc
quote:Hier nog een vrouwen mening.
Op dinsdag 18 februari 2003 23:40 schreef MUUS het volgende:
Nou goed, nog een vrouwenmening dan.Als een man een relatie heeft met mij, dan slaapt hij niet met een andere vrouw in bed en doucht hij niet met een andere vrouw.
Ik vertrouw mijn vriend volledig. Maar ik zou het absoluut niet accepteren als hij met een vriendin (of uberhaupt een andere vrouw) in bed zou liggen. ik zou met dezelfde kamer al moeite hebben
En dan maakt het niet uit hoe lang ze al bevriend zouden zijn of dat het alleen om te slapen is. Als die vriendin perse wil blijven slapen kan dat ook op de bank of op aparte een matras. die het liefst in een andere kamer zouden staan
En samen douchen is iets dat ik al helemaal niet zou accepteren.
Hij kan gewoon een paar minuten wachten.
Ik zie er ook het nut niet van in om perse met een goede vriend of vriendin in bed te slapen. Er zal ongetwijfeld een andere oplossing voor zijn.
En als vrienden samen douchen vind ik al helemaal nutteloos. Je kunt toch best op elkaar wachten?
En zoals MUUS al zei:
"Doet hij die dingen wel, dan mag hij optiefen."
Ik zou het zelf ook niet doen. Als ik bij iemand blijf logeren is dat ten eerste niet naakt (zo slaap ik alleen bij mijn vriend) en ten tweede niet in die ander zijn (of haar) bed.
En douchen doe ik of alleen of met mijn vriend. Niet anders.
Ik denk niet dat dit echt met vertrouwen te maken heeft. Zoals ik al zei vertrouw ik hem volledig. Maar als hij respect heeft voor mij doet hij dat soort dingen niet.
Ik heb geen ervaring met ex-en die vreemd zijn gegaan het is mijn eerste vriendje en ik houd zielsveel van hem maar er zijn grenzen aan wat ik zou accepteren.
Gelukkig ken ik mijn vriend goed genoeg om te weten dat hij dat ook niet zou doen.
Maar ik wilde toch even mijn mening geven.
quote:Had ik vandaag al gezegd hoeveel ik wel niet van je hou?
Op woensdag 19 februari 2003 13:30 schreef Atrimar het volgende:
Het boeit me werkelijk niet of Isa bij iemand anders in bed slaapt. Een bed slaapt bijna altijd beter dan een bank of luchtbed, dus wat dat betreft zal het mij een rotzorg zijn waar ze slaapt. Ik vertrouw haar genoeg om me dit standpunt te kunnen veroorloven.
Weet je, ik zou wel heel erg achtelijk zijn om Atrimar's vertrouwen te schenden door wel iets uit te vreten met een andere man. Hij is een beetje van: 1x vreemdgaan =
En hoe stom ben je om de liefde van je leven te verliezen voor 1 nacht dom gefrutsel (heus, beter wordt het toch niet)
gezien de reakties in dit topic wordt er erg verschillend over gedacht.
Isabeau: als ze met iemand samen zou douchen zou ik dat toch een stuk minder prettig vinden (understatement). voor samen in 1 bed slapen is er nog een noodzaak (geen andere slaapplaats) voor samen douchen zie ik niet echt een noodzaak. behalve dat je het leuk vindt.
ik vind het niet verwerpelijk ofzo als je vriend daar ook geen problemen mee heeft, maar ik redeneer vanuit mezelf en weet van mezelf dat ik dat nooit zou kunnen zonder dat ik dat op de een of andere manier toch opwindend zou vinden.
is daar voor jou niets erotisch aan?
het zou weer anders zijn als het een soort gemeenschappelijke doucheruimte zou zijn waar iedereen door elkaar doucht, maar alleen met z'n tweeen...
quote:Hmm sja...hier zou ik dus best een enorm probleem van maken zeg maar
Maar ja, dan ken ik die jongen waar zij bij in bed ligt ook niet en ken ik degene waar ik bij in bed lig wel (duh
)
quote:Omdat een relatie gebaseerd is op vertrouwen.
Op woensdag 19 februari 2003 13:48 schreef NiMPhoenix het volgende:[..]
Hmm sja...hier zou ik dus best een enorm probleem van maken zeg maar
I mean...als Micheal Jackson hetzelfde beweert...wat jij nou zegt...kijken ze hem allemaal raar aan.
Waarom zouden we hem niet geloven en jou wel
quote:Precies, en ze kan dat vertrouwen precies een keer misbruiken ... de laatste keer overigens.
Op woensdag 19 februari 2003 13:53 schreef Roellio het volgende:[..]
Omdat een relatie gebaseerd is op vertrouwen.
quote:Weet je, we douchten al heel erg vaak samen zonder bijbedoelingen. Klinkt misschien een beetje ongeloofwaardig, maar het was alleen gezellig kletsen onder de douche. Ik douche ook met vriendinnen, en het meest erotische is dan misschien: wil je m'n rug even wassen?
Op woensdag 19 februari 2003 13:38 schreef polisvreter1 het volgende:
Isabeau: als ze met iemand samen zou douchen zou ik dat toch een stuk minder prettig vinden (understatement). voor samen in 1 bed slapen is er nog een noodzaak (geen andere slaapplaats) voor samen douchen zie ik niet echt een noodzaak. behalve dat je het leuk vindt.
ik vind het niet verwerpelijk ofzo als je vriend daar ook geen problemen mee heeft, maar ik redeneer vanuit mezelf en weet van mezelf dat ik dat nooit zou kunnen zonder dat ik dat op de een of andere manier toch opwindend zou vinden.
is daar voor jou niets erotisch aan?
het zou weer anders zijn als het een soort gemeenschappelijke doucheruimte zou zijn waar iedereen door elkaar doucht, maar alleen met z'n tweeen...
Ik zag niet in wat er ineens zou veranderen aan die absoluut niet seksueel geladen douche partijen. Vandaar dat ik het voor de grap aan mijn vriend vroeg of hij daar bezwaar tegen had. Had hij niet. Ik heb daar best om moeten lachen en vond het vertrouwen echt heerlijk (vooral als je in een relatie hebt gezeten met een ex die zo wantrouwend was dat hij zelfs dacht dat ik de jongens uit mijn tutorgroep leuker vond dat hem). Ik ben uiteindelijk niet meer gaan douchen met die vriend, ook al was er nooit iets gebeurd, ik vond het eigenlijk niet zo gepast meer. In theorie vind ik het helemaal prima, maar de praktijk voelde toch iets te idioot. Tsja, beetje dubbel. Ik zou er geen moeite mee hebben als mijn vriend met een andere vrouw zou douchen, echt niet. En als hij dan zo nodig wel gaat vrijen met haar onder de douche dan is dat zijn keuze. Dan is hij mij kwijt, dat is ook een keuze.
Mijn ouders zijn trouwens naturisten en ik ben jarenlang meegegaan naar een naturisten camping waar ik de hele dag naakte mannen zag. Op die camping was ook een doucheruimte voor twee personen (twee douchekoppen naast elkaar) en daar heb ik met vrij veel mensen staan douchen (elke dag weer, zeg maar ). Soms met andere tieners zittend op de vloer een uur of langer onder de lekker warme douche zitten kletsen. Naakt. En er gebeurde nooit iets seksueels. Ik denk dus dat dat mijn visie op dit hele gebeuren wel heeft beinvloed, ja. En ik begrijp ook wel dat niet iedereen het als normaal ziet.
Ik ben niet jaloers. Waarschijnlijk ook omdat ik mijn vriendin volledig vertrouw. Als zij bij een vriend zou blijven slapen in hetzelfde bed, maak ik me er niet druk om. Het gebeurd ook andersom. Wel zijn dat vrienden die we langere tijd kennen en waarbij dat daarvoor ook al gebeurde.
Bij 'nieuwe' vrienden vind ik het wel wat anders, maar ook daar als de noodzaak er is; waarom niet.
Samen douchen onder één douche straal is naar mijn mening wel wat anders. Maar wij gaan regelmatig met een groep vrienden naar de sauna, dus we weten hoe we er allemaal naakt uit zien, dus elkaar naakt zien in de woning/badkamer is niet zo een probleem.
Dat vind ik intiemer dan een kus op de mond.
Ik zoen zelf ook wel eens vrouwen op de mond. Maar ik slaap nooit bij andere vrouwen in bed. En andere dingen dan slapen ook niet.
quote:Daar hadden Isa en ik het net over, daar ook ik een naturistische achtergrond heb. En niet alleen het kijken naar naaktheid, maar ook intimiteit en samenzijn. Een jongen en een meisje samen hoeft nu eenmaal geen liefde/sex te betekenen, ook niet als ze in 1 bed slapen.
Op woensdag 19 februari 2003 14:01 schreef Ripley het volgende:
Dat scheelt wel een stuk denk ik Isa, het naturistengedeelte. Ik kan me voorstellen dat jij op een andere manier tegen naaktheid aankijkt dan anderen daardoor.
quote:Ja, en hoe kom je daar achter als ze beiden beweren slechts vrienden te zijn?
Op woensdag 19 februari 2003 13:54 schreef Atrimar het volgende:[..]
Precies, en ze kan dat vertrouwen precies een keer misbruiken ... de laatste keer overigens.
Juist...
quote:Nou, bij mij dus wel.
Op woensdag 19 februari 2003 14:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Een jongen en een meisje samen hoeft nu eenmaal geen liefde/sex te betekenen, ook niet als ze in 1 bed slapen.
Bij iedere dame met wie ik in bed heb geslapen heb ik sex gehad.
Zelfde met douchen.
En nu praat ik natuurlijk niet over familiebanden .
quote:Dan had Atrimar helemaal geen probleem gehad.
Op woensdag 19 februari 2003 16:25 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ja, en hoe kom je daar achter als ze beiden beweren slechts vrienden te zijn?
Juist...
Want dan hadden die andere jongen en ik al lang een relatie gehad, voor ik Atrimar leerde kennen.
Ik weet niet hoor, maar met een lekkere gezonde heterojongen... Dunno
Das het enige, wat vind jij er van? Hoe voel jij je daarbij?
Dat zou ik met haar bepraten. Als het jou opvreet dat hij daar bij haar ligt geef het aan...luchtbedden zijn niet zo duur.
Mijn mening: Ik vind het vreemd dat ze ligt te knuffelen met een ander in haar bed. Ik noem dat geen seks of vreemdgaan maar vind het geen respect naar jou toe.
Wat de begroetingskus betreft zelfde verhaal praat er over als het je stoort maar naar mijn mening is dat wel normaal hoor. Zeker als ze hem al lang kent en dat altijd al zo gedaan heeft.
quote:Gelukkig zijn er nog snelle-nieuwe-millenium-mensen
Op woensdag 19 februari 2003 21:00 schreef polisvreter1 het volgende:
knuffelen was van voor mijn tijd.
Ja en ook jammer dat ik niet kan zeggen jouw tijd komt nog wel
[announcer]
Meet Grady, a twenty-nine year old construction worker.
After coming home from a hard day's work,
he walks in the door of his trailer park home
to find his wife in bed with another man.
("WHAT THE FUCK?!?!")
("Grady!!")
[Dr. Dre]
Alright calm down, relax, start breathin..
[Eminem]
Fuck that shit, you just caught this bitch cheatin
While you at work she's with some dude tryin to get off?!
FUCK slittin her throat, CUT THIS BITCH'S HEAD OFF!!!
Maar even zonder gein, ik zou zeker zeggen dat dat de laatste keer was dat zoiets voor komt. En anders, finito.
quote:ik zou het niet leuk vinden dat ze samen in een bed liggen
Ik zit een beetje met het volgende. Mijn vriendin woont een aardig eind van mij vandaan. Nou was laatst een vriend van haar die ze al langer kent als mij bij haar wezen logeren. Bij gebrek aan een andere slaapplaats heb hij bij haar in bed geslapen. (bed 140cm breed). toe hun elkaar leerden kennen vond hij haar leuk en dacht dat ze iets met elkaar hadden omdat ze beetje geknuffeld hadden, maar zij ziet hem gewoon als goede vriend zegt ze. ze zoenen elkaar wel op de mond bij afscheid. meer dan 1 keer.
quote:Dat doe ik ook bij goede vrienden heur :|
Op dinsdag 18 februari 2003 23:53 schreef Isabeau het volgende:
[...]
)...(
(over dat op de mond zoenen ben ik nog niet helemaal uit....)
Pluim voor Atrimar en Isabeau..
En ik snap best dat andere mensen hier anders over denken..
Kusje, Lotje
De basis van iedere relatie is vertrouwen.
Als zij zegt dat er niks gebeurt, kan je kiezen. Of niet aan haar twijfelen en gewoon doorgaan, of haar niet geloven en de deur uit trappen (en daarna volwassen worden).
Ik heb ook een hele goeie vriendin waarmee ik in 1 bed slaap als ik bij d'r ben. Niet vanwege noodzaak of praktisch gemak, maar gewoon omdat het gezellig is. En ook bij begroeting, afscheid of zomaar tussendoor is er die snelle zoen op de mond...
Dat kan omdat ze zo'n goede vriendin is, en we juist daarom nooit die stap te ver zetten. Sterker nog die gedachte zal nooit in ons opkomen.
Toen ze haar vriend leerde kennen heeft ze hem dan ook verteld dat ie mij erbij kreeg... En mijn eventuele toekomstige vriendin zal haar ook moeten accepteren. Zolang iedereen elkaar vertrouwd, is er niks aan het handje...
Een advies aan de meesten hier. Lees de reacties van de dames, die hebben er over het algemeen een stuk betere kijk op (in dit geval dan he
)
quote:She tripped, fell and landed on his dick!?
Op donderdag 20 februari 2003 20:07 schreef peter-j het volgende:
Ik denk dat een quote van "guilty Conscience" van Eminem mijn idee op dit onderwerp aardig weergeeft....[announcer]
Meet Grady, a twenty-nine year old construction worker.
After coming home from a hard day's work,
he walks in the door of his trailer park home
to find his wife in bed with another man.
("WHAT THE FUCK?!?!")
("Grady!!")[Dr. Dre]
Alright calm down, relax, start breathin..[Eminem]
Fuck that shit, you just caught this bitch cheatin
While you at work she's with some dude tryin to get off?!
FUCK slittin her throat, CUT THIS BITCH'S HEAD OFF!!!
quote:Da!
Op dinsdag 18 februari 2003 22:59 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
afrost op haar borsten? Bedoel je op zn russisch?
quote:Gaan ze ook samen naar de wc ?
Ikzelf zou er zelf niks bij denken, je moet ook vertrouwen in je vriendin hebben. Wel zeg ik erbij dat ik monogaam ben en dat ik liever 1 meisje heb die ik helemaal kan verwennen. Dat het mijn eigen knuffelbeertje is die ik niet met iemand anders hoef te delen. Maar wie ben ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |