[Dit bericht is gewijzigd door IP op 18-02-2003 22:55]
Beetje apart gezegd misschien maar komt door de drank
-edit: 14 cm is wel erg smal
super normaaal iig, als je 't mij zou vragen?
Het is helemaal geen vreemdgaan als zij heftige sex heeft met iemand die ze "maar een vriend" noemt. Geen enkel probleem...
Ik zou ze lekker hun gang laten gaan.....
*** snap je het dan echt niet ????
quote:Whahaha
Op dinsdag 18 februari 2003 22:57 schreef JayDee het volgende:
Welnee niets aan het handje.....Het is helemaal geen vreemdgaan als zij heftige sex heeft met iemand die ze "maar een vriend" noemt. Geen enkel probleem...
Ik zou ze lekker hun gang laten gaan.....
*** snap je het dan echt niet ????
quote:afrost op haar borsten? Bedoel je op zn russisch?
Op dinsdag 18 februari 2003 22:56 schreef Will3mPi3 het volgende:
Het is alleen vreemdgaan als hij zich afrost op haar borsten voor het naar huis gaan.
Dus ik vind het niet gek
Maar ja, dan ken ik die jongen waar zij bij in bed ligt ook niet en ken ik degene waar ik bij in bed lig wel (duh )
quote:en dat weet je eigen vriend ook?
Op dinsdag 18 februari 2003 22:59 schreef Isabeau het volgende:
Als ik bij een goede vriend van me blijf slapen dan doe ik dat zelfs alleen in onderbroek samen in 1 bed. We douchen ook wel samen. Dan ga ik nog niet vreemd, daarvoor hou ik veel te veel van mijn eigen vriend.Dus ik vind het niet gek
Maar ja, dan ken ik die jongen waar zij bij in bed ligt ook niet en ken ik degene waar ik bij in bed lig wel (duh
)
quote:Dat zou bij mij er niet doorheen kunnen...
Op dinsdag 18 februari 2003 22:59 schreef Isabeau het volgende:
Als ik bij een goede vriend van me blijf slapen dan doe ik dat zelfs alleen in onderbroek samen in 1 bed. We douchen ook wel samen. Dan ga ik nog niet vreemd, daarvoor hou ik veel te veel van mijn eigen vriend.
En in het onwaarschijnlijke geval dat ze echt alleen maar vrienden zijn dan zal dit voor korte duur zijn. Gezien de manier waarop ze nu met elkaar omgaan (waarvan jij lang niet alles weet) zit het er aan te komen dat die twee met elkaar verder gaan.
quote:Ik zou t ook niet leuk vinden nee als mijn partner dat zou doen. Zou me er flink klote en verraden door voelen.
Op dinsdag 18 februari 2003 23:05 schreef xstatic1975 het volgende:
Sorry hoor maar dit vind ik echt niet eens meer met vertrouwen te maken hebben, het is toch niet normaal als je partner in bed gaat liggen bij een 'goede vriend' ?? Maar ja
quote:Mee eens is, ze hoort namelijk alleen bij jouw in bed te liggen
Sorry hoor maar dit vind ik echt niet eens meer met vertrouwen te maken hebben, het is toch niet normaal als je partner in bed gaat liggen bij een 'goede vriend' ?? Maar ja
quote:ja hoor
Op dinsdag 18 februari 2003 23:01 schreef polisvreter1 het volgende:[..]
en dat weet je eigen vriend ook?
zou ik geloof ik niet zo prettig vinden.
Omdat ik dat eigenlijk altijd al gewend was met hem heb ik het wel eerst even aan mijn vriend gevraagd of hij daar problemen mee had, anders deed ik het gewoon niet meer
Kijk, man + vrouw bloot in 1 bed betekent bij mij absoluut niet dat er ook betast, geneukt of wat dan ook wordt. We praten. Of filosoferen. Ja, naakt. So?
Het is niet eens een kwestie van vertrouwen in dit geval. Het is meer dan vanzelfsprekend dat er niets gebeurt (hey, anders was er wel iets gebeurt voor ik een relatie kreeg )
quote:hoezo niet?
quote:Wat denk je nou?
Op dinsdag 18 februari 2003 23:08 schreef Salvad0R het volgende:
is je vriendin knap ?
TUURLIJK is ze knap ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |