Gaat niet, want iedereen heeft een andere voorkeur, en daarmee andere definitie van AAA+ kwaliteit.quote:
Dat is natuurlijk onzin. Je kan best wat vinden wat in de buurt komt. En anders een compilatie met de meest geaccepteerde tetten.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gaat niet, want iedereen heeft een andere voorkeur, en daarmee andere definitie van AAA+ kwaliteit.
In dat geval beveel ik dit topic aan;quote:Op donderdag 12 september 2024 22:35 schreef YoopY het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Je kan best wat vinden wat in de buurt komt. En anders een compilatie met de meest geaccepteerde tetten.
Altijd goed.![]()
Ja zie je wel. Ik beveel aan een selectie hiervan in de OP me te nemen zodat iedereen weet waar het over gaat en niet hoeft door te klikken... (dan ben je je publiek gelijk kwijt)quote:Op donderdag 12 september 2024 22:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In dat geval beveel ik dit topic aan;
KLB / Blote tetten en bipsen #12 TETTEN
We zitten niet in de SC.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:39 schreef YoopY het volgende:
[..]
Ja zie je wel. Ik beveel aan een selectie hiervan in de OP me te nemen zodat iedereen weet waar het over gaat en niet hoeft door te klikken... (dan ben je je publiek gelijk kwijt)
Bij mij precies andersom.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:45 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Kut, kont, tieten.
Die volgorde
kut is het belangrijkste, uiteindelijk moet daar de pik en zulke dingen in.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja vooral die tieten moeten gewoon op 1. Hoe kun je die nou op 3 zetten.
Andere smaak, wellicht? Sowieso ben ik vooral een billenman. Een perfect rond kontje, daar kan ik geen genoeg van krijgen... Maar het meeste plezier heb je toch met een kutje. Laten we eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja vooral die tieten moeten gewoon op 1. Hoe kun je die nou op 3 zetten.
GEWOONquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ben gewoon hetero, maar ik kan best genieten van een blote piemel, in de sauna bijvoorbeeld.
Heerlijk douchen naast een naakte man.
Ik ben dan misschien een bijzondere hetero, maar ik kan ook best genieten van een pik, maar dan wel in actie.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ben gewoon hetero, maar ik kan best genieten van een blote piemel, in de sauna bijvoorbeeld.
Heerlijk douchen naast een naakte man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |