Gaat niet, want iedereen heeft een andere voorkeur, en daarmee andere definitie van AAA+ kwaliteit.quote:
Dat is natuurlijk onzin. Je kan best wat vinden wat in de buurt komt. En anders een compilatie met de meest geaccepteerde tetten.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gaat niet, want iedereen heeft een andere voorkeur, en daarmee andere definitie van AAA+ kwaliteit.
In dat geval beveel ik dit topic aan;quote:Op donderdag 12 september 2024 22:35 schreef YoopY het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Je kan best wat vinden wat in de buurt komt. En anders een compilatie met de meest geaccepteerde tetten.
Altijd goed.![]()
Ja zie je wel. Ik beveel aan een selectie hiervan in de OP me te nemen zodat iedereen weet waar het over gaat en niet hoeft door te klikken... (dan ben je je publiek gelijk kwijt)quote:Op donderdag 12 september 2024 22:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In dat geval beveel ik dit topic aan;
KLB / Blote tetten en bipsen #12 TETTEN
We zitten niet in de SC.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:39 schreef YoopY het volgende:
[..]
Ja zie je wel. Ik beveel aan een selectie hiervan in de OP me te nemen zodat iedereen weet waar het over gaat en niet hoeft door te klikken... (dan ben je je publiek gelijk kwijt)
Bij mij precies andersom.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:45 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Kut, kont, tieten.
Die volgorde
kut is het belangrijkste, uiteindelijk moet daar de pik en zulke dingen in.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja vooral die tieten moeten gewoon op 1. Hoe kun je die nou op 3 zetten.
Andere smaak, wellicht? Sowieso ben ik vooral een billenman. Een perfect rond kontje, daar kan ik geen genoeg van krijgen... Maar het meeste plezier heb je toch met een kutje. Laten we eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja vooral die tieten moeten gewoon op 1. Hoe kun je die nou op 3 zetten.
GEWOONquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ben gewoon hetero, maar ik kan best genieten van een blote piemel, in de sauna bijvoorbeeld.
Heerlijk douchen naast een naakte man.
Ik ben dan misschien een bijzondere hetero, maar ik kan ook best genieten van een pik, maar dan wel in actie.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ben gewoon hetero, maar ik kan best genieten van een blote piemel, in de sauna bijvoorbeeld.
Heerlijk douchen naast een naakte man.
In principe ben ik echt een tietenman, maar niets wat me zo opgewonden maakt als dit inderdaad. Moeilijk topic dit welquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:28 schreef VEM2012 het volgende:
Het beste is natuurlijk een prachtig, perfect rond kontje, waarbij de dame in kwestie voorovergebogen op haar knieën een goddelijk uitzicht aanbiedt.
Come to think of it: ik moest mijn vrouw terug bellen.
ftfyquote:Op vrijdag 13 september 2024 12:49 schreef VEM2012 het volgende:
Sowieso ben ik vooral een billenman. Een perfect rond kontje, daar kan ik geen genoeg van krijgen... Maar het meeste plezier heb je toch met een kutje met uitzicht op dat kontje. Laten we eerlijk zijn.
Het leek mij evident dat bij het goddelijke uitzicht kutje en kontje hoort.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:24 schreef joe.joe het volgende:
[..]
ftfy
Billenman hier. Zonder goede kont, wordt het niets. Dan tieten en dan kut.
Heerlijke vrouwen in yogapants op straat. Hier een buurvrouw die zo altijd hondje uit laat.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:18 schreef Nico987 het volgende:
Ik ben een echte billen man. Groot liefhebber van een paar grote billen op mijn gezicht.
Maar sla een paar goede borsten ook niet af. Blote flamoes doet mij minder.
Amenquote:Op vrijdag 13 september 2024 12:42 schreef Marsenal het volgende:
Kont, tieten, kut, liefst geen piemel.
Ik ben gek op tieten maar de weg naar mijn hart gaat door de anus van een ander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |