SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Wordt ook met het jaar drukker/toeristischer en chaotischer en vol tuig.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden ook even Delft ingelopen. Maar ik denk dat daar wel meer te zien is.
Okequote:Op donderdag 12 september 2024 20:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt van je doel af. Eerste is vooral sterker worden, tweede vooral cardio.
En hoge hartslag hoeft niet erg te zijn, net wat normaal is voor je.
Hoe veel reistijd zou te veel zijn denk je?quote:Op donderdag 12 september 2024 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb hier geluk dat ik in de buurt op meerdere plekken kan sporten; anders was voor mij de drempel ook te hoog om te gaan.
Meer dan 10 minuten is al teveelquote:Op donderdag 12 september 2024 20:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke![]()
Ohh, ik had begrepen dat je bij een bepaalde hartslag meer vet verbrand in verhouding tot spieren?
[..]
Hoe veel reistijd zou te veel zijn denk je?
Op school hadden ze een fitnessruimte, dat was écht ideaal. Tijdens een tussenuur even sporten
Niveautje wel.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:46 schreef Wereldgozer het volgende:
SPL / Teltopic #290 tel door en door en door...
MEN glijdt af @:Haags
Mooie klonenkermis daar.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:46 schreef Wereldgozer het volgende:
SPL / Teltopic #290 tel door en door en door...
MEN glijdt af @:Haags
Ja, maar waar die zones precies liggen verschilt per persoon.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke![]()
Ohh, ik had begrepen dat je bij een bepaalde hartslag meer vet verbrand in verhouding tot spieren?
[..]
Hoe veel reistijd zou te veel zijn denk je?
Op school hadden ze een fitnessruimte, dat was écht ideaal. Tijdens een tussenuur even sporten
quote:Op donderdag 12 september 2024 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meer dan 10 minuten is al teveel
ahhh zoquote:Op donderdag 12 september 2024 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar waar die zones precies liggen verschilt per persoon.
Al vind ik het klimmen nu wel zo leuk dat ik af en toe naar andere plekken ga om te klimmen. Dat dat is dan meer "op afspraak" in het weekend. Doordeweeks moet de drempel zo laag mogelijk zijn; en het helpt dan ook wel dat je gewoon ieder moment binnen kunt lopen.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]hahaha, stom hoe dat werkt
[..]
ahhh zo
Ja oké, iets daadwerkelijk leuk vinden werkt echt het aller aller beste.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al vind ik het klimmen nu wel zo leuk dat ik af en toe naar andere plekken ga om te klimmen. Dat dat is dan meer "op afspraak" in het weekend. Doordeweeks moet de drempel zo laag mogelijk zijn; en het helpt dan ook wel dat je gewoon ieder moment binnen kunt lopen.
Hiervoor heb ik met boksen wel eens lessen gedaan en op een gegeven moment kwam het tijdstip niet meer uit voor mij.
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2024 21:07 schreef Karzai het volgende:
Pizza arabica
Mozzarella, geitenkaas, spinazie, gegrilde aubergine, cranberries, pijnboompitten, honing en chilivlokken
¤ 17,50
Ik heb er even rondgehangen. Maar het gejank van sommigen dat hun geen punten werd gegund.... Manmanmanmanmanmanmanmanquote:Op donderdag 12 september 2024 21:17 schreef Ama het volgende:
Terwijl ik mij nog kan herinneren toen ik mod was dat er op een gegeven moment gezegd was nog één keer en dan blijft het dicht maar aan de dagcijfers te zien moet DTS wel blijven.
Ik heb 2 mensen met wie ik vaker ga. Allebei klimmen ze op een behoorlijk hoger niveau wel, maar dat maakt niet zoveel uit.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja oké, iets daadwerkelijk leuk vinden werkt echt het aller aller beste.
Wat leukGa je dan alleen of heb je wat bouldervrienden (gemaakt)?
Het hielp hier ook om me aan te melden bij groeplessen, want afmelden doe ik dan ook weer niet
[..]wat voor een
quote:Op donderdag 12 september 2024 21:17 schreef Ama het volgende:
Terwijl ik mij nog kan herinneren toen ik mod was dat er op een gegeven moment gezegd was nog één keer en dan blijft het dicht maar aan de dagcijfers te zien moet DTS wel blijven.
waarvan dan 725 posts van de categorie "quote:Top 100 van woensdag 11 september 2024
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 738 xxxxxxxxxxxxxxx
Hoe bedoel je dat laatste haha?quote:Op donderdag 12 september 2024 21:29 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
waarvan dan 725 posts van de categorie " [ afbeelding ] 3 " zijn
Dit wilde ik niet perse over je weten dimmyquote:Op donderdag 12 september 2024 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
SEX / behandeld worden als zeug
Modus is van de kwaliteitspolitiequote:
quote:Op donderdag 12 september 2024 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit wilde ik niet perse over je weten dimmy
Vrij onschuldig toch.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
SEX / behandeld worden als zeug
Oeiquote:Op donderdag 12 september 2024 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Modus is van de kwaliteitspolitieDie bepaalt of je posts wel goed genoeg zijn
Trustenquote:Op donderdag 12 september 2024 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed nou ga ik slapen want ik ben er wel weer klaar mee voor vandaag
Druk met koffers inpakkenquote:
Nee ik morgenochtend, ballie pas zaterdagavondquote:Op donderdag 12 september 2024 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vertrekken jij en bal nu op dezelfde dag?
Ik heb ze allebei opgegeven bij Hello Goodbye.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht al, kom je elkaar straks op de valreep nog per ongeluk tegen op schipholquote:Op donderdag 12 september 2024 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik morgenochtend, ballie pas zaterdagavond
Jaaaaquote:Op donderdag 12 september 2024 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei opgegeven bij Hello Goodbye.
Dit is natuurlijk weer een matige kloon die ook op Viva-forum gaat posten.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb gekkere dingen gezien maar goed
Komt die rare vent er ook bij dan?quote:Op donderdag 12 september 2024 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei opgegeven bij Hello Goodbye.
Nee CE komt zelf niet denk ik.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt die rare vent er ook bij dan?
Nee niet zo raar, ik bedoel die presentatorquote:
Ja fok is niet meer populair genoeg dat dit serieuze topics zijnquote:Op donderdag 12 september 2024 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk weer een matige kloon die ook op Viva-forum gaat posten.
Die van Lucky Letters bedoel je?quote:Op donderdag 12 september 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet zo raar, ik bedoel die presentator
Lucile Werner?quote:Op donderdag 12 september 2024 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die van Lucky Letters bedoel je?
Vledder?quote:Op donderdag 12 september 2024 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die van Lucky Letters bedoel je?
Hoelaat ga je?quote:Op donderdag 12 september 2024 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik morgenochtend, ballie pas zaterdagavond
Het is de laatste tijd wel weer erg met al die kut users en matige topics.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk weer een matige kloon die ook op Viva-forum gaat posten.
Vlucht is om kwart voor twaalf, dus rond een uurtje of negen op Schiphol zijnquote:
nooooooooooooooooo pleease dont goquote:Op donderdag 12 september 2024 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed nou ga ik slapen want ik ben er wel weer klaar mee voor vandaag
Dat soort topics maak ik ook liever met een kloon.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja fok is niet meer populair genoeg dat dit serieuze topics zijn
Nee, da's Vledder toch?quote:
KSC loopt leegquote:Op donderdag 12 september 2024 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben in oktober gewoon weer terug hoorquote:
Ik hoop het ook ja want persoonlijk lijkt mij Amerika echt helemaal niet leuk om te wonen.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben in oktober gewoon weer terug hoor
Als het goed met je gaat is het er volgens mij geweldig.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop het ook ja want persoonlijk lijkt mij Amerika echt helemaal niet leuk om te wonen.
Als je genoeg centjes hebt denk ik welquote:Op donderdag 12 september 2024 21:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop het ook ja want persoonlijk lijkt mij Amerika echt helemaal niet leuk om te wonen.
Kun jij nog even je link sturen voor de pathe zegelsquote:Op donderdag 12 september 2024 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed met je gaat is het er volgens mij geweldig.
Nou ja dacht dus nog ja oke als je rijk bent misschien maar dat verandert niet het feit dat elke gek daar met een vuurwapen loopt.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Te weinig tijd?quote:Op donderdag 12 september 2024 21:58 schreef bitterbal het volgende:
ik twijfel nu . land 1355 en heb nu ophaaltijd taxi 1515 gedaan
Zodra het wat minder goed gaat dan gaat het ook snel bergaf daar.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je moet natuurlijk jongleren met al je koffers. Heb je al geoefend met lopen?quote:Op donderdag 12 september 2024 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet. als je pech hebt duurt het heel lang voor immigratie
Direct stress is niet handigquote:Op donderdag 12 september 2024 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet. als je pech hebt duurt het heel lang voor immigratie
Had al voorgesteld dat ze die met een tuigje om d'r heen zou binden, maar dat vond ze geen goed planquote:Op donderdag 12 september 2024 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En je moet natuurlijk jongleren met al je koffers. Heb je al geoefend met lopen?
nee koffers is na immigratiequote:Op donderdag 12 september 2024 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En je moet natuurlijk jongleren met al je koffers. Heb je al geoefend met lopen?
quote:Op donderdag 12 september 2024 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had al voorgesteld dat ze die met een tuigje om d'r heen zou binden, maar dat vond ze geen goed plan
Denk dat ze even stukje door de woonkamer moet lopen en dat moet filmen voor ons.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had al voorgesteld dat ze die met een tuigje om d'r heen zou binden, maar dat vond ze geen goed plan
Dat is krapjesquote:Op donderdag 12 september 2024 21:58 schreef bitterbal het volgende:
ik twijfel nu . land 1355 en heb nu ophaaltijd taxi 1515 gedaan
Hoi Nattekatquote:Op donderdag 12 september 2024 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* komt als verzopen katje de SC binnen.
nee het kan welquote:Op donderdag 12 september 2024 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze even stukje door de woonkamer moet lopen en dat moet filmen voor ons.
Hebben ze die kraan daar in Zeeland nou nog niet uitgezet?quote:Op donderdag 12 september 2024 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* komt als verzopen katje de SC binnen.
Ja liever een filmpje van daarquote:Op donderdag 12 september 2024 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het kan wel![]()
als het mooi glad is. Dus zal op de pier naar de boot wel een uitdaging worden
Nee, het lijkt erop dat de kraan stuk is. Er was ook weinig weg over, het was voornamelijk plassen.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze die kraan daar in Zeeland nou nog niet uitgezet?
Beren gaan zich nu vol eten voor de winterslaapquote:Op donderdag 12 september 2024 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
let maar op je eigen vakantie
Ja het ziet er uit alsof die regen alleen nog in de uithoeken aan de kust is, hier is het al de hele avond droog inmiddelsquote:Op donderdag 12 september 2024 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, het lijkt erop dat de kraan stuk is. Er was ook weinig weg over, het was voornamelijk plassen.
quote:Op donderdag 12 september 2024 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beren gaan zich nu vol eten voor de winterslaap
Ik heb maar 1 koffer bij, daar hoef ik geen rare fratsen voor uit te halenquote:Op donderdag 12 september 2024 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
let maar op je eigen vakantie
Een bekende NL-er?quote:Op donderdag 12 september 2024 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Jetsers zeg achter Wilfred Genee
mimimimimiquote:Op donderdag 12 september 2024 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 koffer bij, daar hoef ik geen rare fratsen voor uit te halen
Worthless without pics.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Jetsers zeg achter Wilfred Genee
Ik las laatst ook dat het helemaal niet zo leuk is om opgegeten te worden door een beer. Die beginnen gewoon met eten en als je halverwege een keer dood gaat is dat prima.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beren gaan zich nu vol eten voor de winterslaap
quote:
@LTVDKquote:Op donderdag 12 september 2024 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En ze eten het liefst alleen de huid levend![]()
https://vm.tiktok.com/ZGeKGfHex/
Ik dacht, ik zeg het nietquote:Op donderdag 12 september 2024 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Worthless without pics.
Ze proberen jou gewoon bang te makenquote:
Wil je me helpen met sparen?quote:Op donderdag 12 september 2024 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun jij nog even je link sturen voor de pathe zegels
Waarom moet alles maar leuk zijn? Ik snap die beren wel. Vers vlees is veel lekkerder.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik las laatst ook dat het helemaal niet zo leuk is om opgegeten te worden door een beer. Die beginnen gewoon met eten en als je halverwege een keer dood gaat is dat prima.
ja nu jij nogquote:Op donderdag 12 september 2024 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze proberen jou gewoon bang te maken
Welk liedjequote:Op donderdag 12 september 2024 22:27 schreef Ama het volgende:
Er is een kans dat dit liedje op nummer 1 staat bij dat Spotify lijstje eind dit jaar.
Zoals zo'n spartelende inktvis in je keel.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom moet alles maar leuk zijn? Ik snap die beren wel. Vers vlees is veel lekkerder.
U bent weer 3 boekjes rijkerquote:Op donderdag 12 september 2024 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)9c-8eb8-e180c409565f
Ik ben banger voor jou, en jij zit straks helemaal aan de andere kant van de planeetquote:
Serieus nooit van gehoord.quote:
ik ben toch geen beerquote:Op donderdag 12 september 2024 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben banger voor jou, en jij zit straks helemaal aan de andere kant van de planeet
Nee jij hakt er gewoon ledematen vanafquote:
ja maar eet je niet opquote:Op donderdag 12 september 2024 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij hakt er gewoon ledematen vanaf
Ja dat zeg je nu, tot je trek krijgtquote:
neequote:Op donderdag 12 september 2024 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had je dit huis nu al verkocht eigenlijk?
Lange tenen sneeuwvlokjesquote:Op donderdag 12 september 2024 22:37 schreef Nattekat het volgende:
Ze gaan het spel voor de jongste jeugd (tot 12 jaar) aanpassen in het waterpolo. In plaats van gewoon een score bijhouden, worden punten nu toegekend op basis van wie de periodes gewonnen hebben. En die score wordt niet bijgehouden op het scorebord. Het moet om plezier hebben gaan, jeej!
Millennials nemen de boel over![]()
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op donderdag 12 september 2024 22:37 schreef Nattekat het volgende:
Ze gaan het spel voor de jongste jeugd (tot 12 jaar) aanpassen in het waterpolo. In plaats van gewoon een score bijhouden, worden punten nu toegekend op basis van wie de periodes gewonnen hebben. En die score wordt niet bijgehouden op het scorebord. Het moet om plezier hebben gaan, jeej!
quote:Op donderdag 12 september 2024 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Worthless without pics.
Het was al niet de meest mannelijke sport.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:37 schreef Nattekat het volgende:
Die sensatie in je slokdarm als 'ie langzaam naar binnen glijdt.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals zo'n spartelende inktvis in je keel.
Die van Wilfred staan wel een beetje vreemdquote:Op donderdag 12 september 2024 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niets mis met je ogen Los!
quote:Op donderdag 12 september 2024 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van Wilfred staan wel een beetje vreemd
Jeejquote:Op donderdag 12 september 2024 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen
Zuignappen tegen je huig.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die sensatie in je slokdarm als 'ie langzaam naar binnen glijdt.
Doet me beetje denken aan die parasiet die je tong wordt.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naaktslak die zich in paniek aan de huig vastklampt.
Vertel verder ..quote:Op donderdag 12 september 2024 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet me beetje denken aan die parasiet die je tong wordt.
Dit wordt wel een eeuwige vakantiequote:Op donderdag 12 september 2024 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omtzigt is weer even op vakantie dus hij kan niet meedoen.
quote:Op donderdag 12 september 2024 22:37 schreef Nattekat het volgende:
Hij is weg en er worden gelijk noodwetten gebruiktquote:Op donderdag 12 september 2024 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja wie eigenlijkquote:Op donderdag 12 september 2024 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee, iemand heeft de agenda gejat.
Goede timing wel om even vakantie te pakken.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij is weg en er worden gelijk noodwetten gebruikt
Zou denk ik wel beter zijn. Afstand houden in de kamer is niet zo goed gelukt.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit wordt wel een eeuwige vakantie
Als zelfs CDA'ers je de grootste griezel ooit vinden.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
slim bedachtquote:Op donderdag 12 september 2024 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede timing wel om even vakantie te pakken.
[..]
Er zijn nog scores, maar die zijn geheim tot de periode afgelopen is, daarna begint het weer op 0-0.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Plezier is belangrijk, maar om dan maar scores weg te halen in de sport. Dan heb je toch geen drive meer om te winnen.
Hij is uitermate geschikt. Dat is alleen een probleem als niemand anders dat is.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:53 schreef Koen66 het volgende:
Omtzigt is gewoon compleet ongeschikt als politicus
Prima politicus. Niet geschikt als bestuurder en ook niet als fractievoorzitter in een coalitie als we nu hebben.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:53 schreef Koen66 het volgende:
Psychiatrische patiënt, die hoort niet eens in de arbeidspool te zitten.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:53 schreef Koen66 het volgende:
ik heb never nooit gehoord van enig politicus die zo vaak doordraait als hij. Dat kan je toch moeilijk "goed" noemenquote:Op donderdag 12 september 2024 22:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is uitermate geschikt. Dat is alleen een probleem als niemand anders dat is.
Hij is echt iemand die bereid is zichzelf letterlijk kapot te werken voor gerechtigheid. De rest zit er voor zichzelf.
@Amaquote:Op donderdag 12 september 2024 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naaktslak die zich in paniek aan de huig vastklampt.
ach als ik maar uur of 10 in de auto stap richting het oosten (weekendje weg)quote:Op donderdag 12 september 2024 23:19 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Mijn wekker zegt anders helaas.
Vooral als je moet rijden lijkt slapen me best gunstig.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach als ik maar uur of 10 in de auto stap richting het oosten (weekendje weg)
Deel van de clip is opgenomen bovenop het dak van 1 van die torens toen.quote:The "Rollin'" video received the award for Best Rock Video at the 2001 MTV Video Music Awards. On September 10, 2001 (the day before the Twin Towers were destroyed in the September 11 attacks), Limp Bizkit received a letter and a fruit basket from the Port Authority of New York and New Jersey, thanking them for featuring the twin towers in the video and congratulating the band after the video had won the VMA for Best Rock Video at the VMAs on September 6.
Kom, we gaan clubben in Bossiequote:Op vrijdag 13 september 2024 00:03 schreef UitStraling het volgende:
Zit ik TikTok <--------te kijken kom ik opeens mijn zusje tegen, schrik me werkelijk de tering
Bisschoppelijke hoofdstad hier, weinig te clubben mijn waarde Ettoquote:Op vrijdag 13 september 2024 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kom, we gaan clubben in Bossie
ja shitquote:Op vrijdag 13 september 2024 00:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bisschoppelijke hoofdstad hier, weinig te clubben mijn waarde Etto
waarom kijkt die kat in je UI zo boos?quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:49 schreef Xilia het volgende:
'Jetsers'![]()
Afijn, de Welshman heeft weer een nieuw woord geleerd
Die kijkt niet boos hoor, die houdt gewoon de boel een beetje in de gaten hierquote:Op vrijdag 13 september 2024 01:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waarom kijkt die kat in je UI zo boos?
Terecht welquote:Op vrijdag 13 september 2024 01:04 schreef Xilia het volgende:
[..]
Die kijkt niet boos hoor, die houdt gewoon de boel een beetje in de gaten hier
quote:
quote:
quote:
Frankfurt? Nee weet ik niet.quote:Op vrijdag 13 september 2024 01:21 schreef Xilia het volgende:
En oja @:Dr_Flash wat is hier allemaal een 'must do' enzo![]()
Daar heb jij vast een Travelsnack over toch?
Jij ook al een plensbui over je heen gehad.quote:Op vrijdag 13 september 2024 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn jas en trui zijn nog nat van gisteravond.
Het was droog gisterenavondquote:Op vrijdag 13 september 2024 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn jas en trui zijn nog nat van gisteravond.
ja voorlopig wel. als ik denk dat ik daar toch niet wil of kan blijvenquote:Op donderdag 12 september 2024 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hou je het aan voor het geval Thailand faalt?
wat voor weer zou het in praag worden?quote:Op vrijdag 13 september 2024 01:10 schreef Xilia het volgende:
We zijn net aangekomen in ons nieuwe onderkomen![]()
We werden bedolven onder de exreme waarschuwingen voor het weer in Praag komende dagen, dus huppetee stukkie treinen en we slapen nu in Frankfurt
Vandaag vertrek je? Ik hoop dat je een hele mooie toekomst daar gaat krijgen en dat je het super naar je zin hebtquote:
maar dan heb ik nog wel een extra bed overquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voorlopig wel. als ik denk dat ik daar toch niet wil of kan blijven
Hoe laat moeten we op het vliegveld zijn?quote:
Dankje Dot! Ik ga morgen, vandaag gaat gmrbl op vakantiequote:Op vrijdag 13 september 2024 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag vertrek je? Ik hoop dat je een hele mooie toekomst daar gaat krijgen en dat je het super naar je zin hebt
moeten we wel de verwarming hoor zettenquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:41 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan heb ik nog wel een extra bed over
O, dan ben ik in ieder geval mooi op tijdquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dankje Dot! Ik ga morgen, vandaag gaat gmrbl op vakantie
om grmbl uit te zwaaien 9 uurquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe laat moeten we op het vliegveld zijn?
quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dan ben ik in ieder geval mooi op tijd
tegen die tijd is het wel geisoleerd hier, de eerste woning is inmiddels van nieuwe draaiende delen voorzien, nog 317 te gaanquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moeten we wel de verwarming hoor zetten
oh luxe. ga je dan naar energielabel a ook?quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:50 schreef mschol het volgende:
[..]
tegen die tijd is het wel geisoleerd hier, de eerste woning is inmiddels van nieuwe draaiende delen voorzien, nog 317 te gaan
oh leukquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb een steelstofzuiger besteld
ik heb geen idee tbh, denk eerder Bquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh luxe. ga je dan naar energielabel a ook?
oh nou dat is ook fijn. wat heb je nu?quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geen idee tbh, denk eerder B
Heb jij nog een Kill Switch in je collectie. Die is even sterk in prijs gestegen. https://www.wargamer.com/(...)l-switch-price-spikequote:
https://www.coolblue.nl/p(...)68-b400-1c664804ea10quote:
Die steelt het stof?quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb een steelstofzuiger besteld
oh vet dingetjequote:Op vrijdag 13 september 2024 07:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/p(...)68-b400-1c664804ea10
Plus 91 resterende kadobon + 50 euro cashback kost hij mij uiteindelijk 138 euro.
Ik heb 2 katten en als ik 's avonds na werk wil stofzuigen dan heb ik niet zoveel zin om mijn gewone stofzuiger te pakken. Dus de steelstofzuiger is er meer voor erbij.
Dat is ook de reden waarom ik hem gekocht heb. Ik ben benieuwd of morgen lukt met bezorgen, want hier is morgen wijkfeest en dan worden een paar straten afgezet.quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh vet dingetje![]()
Ja ik heb het idee dat je zon steel ding veel sneller even pakt dan een waarvan je de kabel weer moet uitrollen en achter je aan moet slepen
ik heb nu een "oud" (pre 2021) D labelquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nou dat is ook fijn. wat heb je nu?
en moet je zelf wat bijbetalen of kan het allemaal uit de vve pot?
Ik had ook op buienradar gekeken. Het zou droog blijven tot zeker 22 uur. Maar toen ik naar huis ging, was het een enorme plensbui. De wegen waren ook meer een grote plas water geworden. Bij thuiskomst was alleen mijn onderbroek nog droog, de rest was doorweekt.quote:Op vrijdag 13 september 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij ook al een plensbui over je heen gehad.
Ik gisteren middag. Voor ik ging eerst op buienradar gekeken
Yes het blijft droog vanmiddag euhhhh niet dus kreeg een dikke vette b ui over mij heen, zo dan
Mooi kudtquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had ook op buienradar gekeken. Het zou droog blijven tot zeker 22 uur. Maar toen ik naar huis ging, was het een enorme plensbui. De wegen waren ook meer een grote plas water geworden. Bij thuiskomst was alleen mijn onderbroek nog droog, de rest was doorweekt.
Welke vlucht heb je morgen? Heb je een rechtstreekse vlucht naar Thailand?quote:
ik heb juist het idee dat het vaak wel klopt, ligt ook beetje aan de soort buiquote:Op vrijdag 13 september 2024 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi kudt
Die hele buienradar klopt nooit nu al een paar keer gehad dat het droog zou blijven en er toch een plens regen naar beneden kwam.
Buienalarm is beterquote:Op vrijdag 13 september 2024 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi kudt
Die hele buienradar klopt nooit nu al een paar keer gehad dat het droog zou blijven en er toch een plens regen naar beneden kwam.
Klopt. Heel vaak klopt er niks van. Torn ik eerder keek zou het vanaf tien voor 8 gaan regelen, maar toen was het droog.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi kudt
ohh nou goed gedaan dan tochquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nu een "oud" (pre 2021) D label
volgend jaar gaat de vve bijdrage 100 euro omhoog maar het voorschot voor de stookkosten 50ą euro omlaag
yes ga voor het eerst rechtstreeks. Heb niet eerder zo lang aan 1 stuk gevlogen maar de totale reistijd is wel een stuk korterquote:Op vrijdag 13 september 2024 08:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke vlucht heb je morgen? Heb je een rechtstreekse vlucht naar Thailand?
Eindelijk wordt er wat gedaan aan de instroom.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij is weg en er worden gelijk noodwetten gebruikt
als het zo uitpakt welquote:
Nee die heb ik niet. Toen was ik al gestopt met spelen toen die set uit kwamquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb jij nog een Kill Switch in je collectie. Die is even sterk in prijs gestegen. https://www.wargamer.com/(...)l-switch-price-spike
schiet voor jou dan niets opquote:Op vrijdag 13 september 2024 08:04 schreef mschol het volgende:
[..]
als het zo uitpakt wel
een collega heeft dezelfde verbeteringen gehad en daar is het voor mn gevoel een sauna af en toe, dus dat zou dan 0,- stookkosten worden maar asap wel een airco om de temperatuur te verlagen
dan niet nee maar dat moet ik afwachten hoe het uitpakt, voorlopig ben ik nog niet aan de beurt.quote:
Heb je je kousen mee?quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes ga voor het eerst rechtstreeks. Heb niet eerder zo lang aan 1 stuk gevlogen maar de totale reistijd is wel een stuk korter
Nee mensen die gezouten witte bonen in huis hebben dan.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die ongezouten witte bonen in huis hebben horen in een gesticht.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:22 schreef bitterbal het volgende:
nu ik niet meer werk merk ik achteruitgang helaas
quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:25 schreef Karzai het volgende:
Ik zit alweer midden in een winter depressie
quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:25 schreef Karzai het volgende:
Ik zit alweer midden in een winter depressie
Er liggen alweer kerstspullen in de winkel.quote:
die heb ik nog niet gezien, maar primaquote:Op vrijdag 13 september 2024 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er liggen alweer kerstspullen in de winkel.
driequote:Op vrijdag 13 september 2024 08:30 schreef Karzai het volgende:
En kruidnoten, het duurt verdomme nog 4 maanden, de zomer is net voorbij.
Flikker op met die zooi
kruidnoten is gewoon speculaas in een ander vormpje...quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:30 schreef Karzai het volgende:
En kruidnoten, het duurt verdomme nog 4 maanden, de zomer is net voorbij.
Flikker op met die zooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |