SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Wordt ook met het jaar drukker/toeristischer en chaotischer en vol tuig.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden ook even Delft ingelopen. Maar ik denk dat daar wel meer te zien is.
Okequote:Op donderdag 12 september 2024 20:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt van je doel af. Eerste is vooral sterker worden, tweede vooral cardio.
En hoge hartslag hoeft niet erg te zijn, net wat normaal is voor je.
Hoe veel reistijd zou te veel zijn denk je?quote:Op donderdag 12 september 2024 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb hier geluk dat ik in de buurt op meerdere plekken kan sporten; anders was voor mij de drempel ook te hoog om te gaan.
Meer dan 10 minuten is al teveelquote:Op donderdag 12 september 2024 20:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke![]()
Ohh, ik had begrepen dat je bij een bepaalde hartslag meer vet verbrand in verhouding tot spieren?
[..]
Hoe veel reistijd zou te veel zijn denk je?
Op school hadden ze een fitnessruimte, dat was écht ideaal. Tijdens een tussenuur even sporten
Niveautje wel.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:46 schreef Wereldgozer het volgende:
SPL / Teltopic #290 tel door en door en door...
MEN glijdt af @:Haags
Mooie klonenkermis daar.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:46 schreef Wereldgozer het volgende:
SPL / Teltopic #290 tel door en door en door...
MEN glijdt af @:Haags
Ja, maar waar die zones precies liggen verschilt per persoon.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke![]()
Ohh, ik had begrepen dat je bij een bepaalde hartslag meer vet verbrand in verhouding tot spieren?
[..]
Hoe veel reistijd zou te veel zijn denk je?
Op school hadden ze een fitnessruimte, dat was écht ideaal. Tijdens een tussenuur even sporten
quote:Op donderdag 12 september 2024 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meer dan 10 minuten is al teveel
ahhh zoquote:Op donderdag 12 september 2024 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar waar die zones precies liggen verschilt per persoon.
Al vind ik het klimmen nu wel zo leuk dat ik af en toe naar andere plekken ga om te klimmen. Dat dat is dan meer "op afspraak" in het weekend. Doordeweeks moet de drempel zo laag mogelijk zijn; en het helpt dan ook wel dat je gewoon ieder moment binnen kunt lopen.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]hahaha, stom hoe dat werkt
[..]
ahhh zo
Ja oké, iets daadwerkelijk leuk vinden werkt echt het aller aller beste.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al vind ik het klimmen nu wel zo leuk dat ik af en toe naar andere plekken ga om te klimmen. Dat dat is dan meer "op afspraak" in het weekend. Doordeweeks moet de drempel zo laag mogelijk zijn; en het helpt dan ook wel dat je gewoon ieder moment binnen kunt lopen.
Hiervoor heb ik met boksen wel eens lessen gedaan en op een gegeven moment kwam het tijdstip niet meer uit voor mij.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |