En dan zeg jij: "Mooie ketting, maar je weet dat hij nep is?"quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik raapte hem van de grond voor haar op
Ongeveer zo, Malachiet kan namelijk geen zwart hebben, het is groen en groen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan zeg jij: "Mooie ketting, maar je weet dat hij nep is?"
?
Nou.. blij dat ze het goed opvattequote:Op vrijdag 13 september 2024 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ongeveer zo, Malachiet kan namelijk geen zwart hebben, het is groen en groen.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ze me laten schrikken los ik het zo op
Ja die zijn best wel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei, nou weet ik niet of het zilver ook nepzilver is, dat kan ik weer niet zienquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. blij dat ze het goed opvatte
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zei, nou weet ik niet of het zilver ook nepzilver is, dat kan ik weer niet zien
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Mens totaal gedesillusioneerd naar huis
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:22 schreef drakin het volgende:
Ik heb zo ook binnen 10 tellen een keer een fb ontvriending gehad.
1e bericht helemaal gelukkig met haar andara kristal
Ik, het is gekleurd glas, grootste hoax die er is in spiri wiri land
zij: nee het is echt kijk maar.... En ze laat een website zien waarin oa eenhoornpoeder voorkwam
Nou doei
Wat een dom mens... iedereen weet dat je neushoornpoeder moet hebbenquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:22 schreef drakin het volgende:
zij: nee het is echt kijk maar.... En ze laat een website zien waarin oa eenhoornpoeder voorkwam
Nou doei
Spiri wiri land zit vol mensen die dat niet willen zien.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat een dom mens... iedereen weet dat je neushoornpoeder moet hebben
Er ligt hier een Narwalhoorn in het museumquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De mooiste eenhoorn is de Narwal, die beesten zijn lang uit beeld gebleven, maar mensen vonden wel hun hoornen en daar ontstonden hele mythes over.
Nice!quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Er ligt hier een Narwalhoorn in het museum
Ik heb er een foto van, maar lastig hoor zo lang is die hoornquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nice!Die dingen zijn best zeldzaam
Posten!quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er een foto van, maar lastig hoor zo lang is die hoorn
Mijn neef had een "zaagblad" van een zaagvis. Die was bijna een meter lang.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er een foto van, maar lastig hoor zo lang is die hoorn
Kan hem nu niet vindenquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Posten!
Officieel is het overigens een tand.
De natuur is toch echt amazing
Bestaat dat nog eigenlijk?quote:
Eenhoornpoeder bestaat gewoon hoorquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:22 schreef drakin het volgende:
Nou doei
Dat weten alleen de echte ingewijde kristalkinderenquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dat vermalen eenhoorn? Of vermalen eenhoornhoorn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |