abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8571448
dat vraag ik me dus echt af..

stekelvarkens/egels kunnen niet bij elkaar op de rug springen om zo kindjes te maken (zoals bij koeien) want door die stekels krijgen ze allemaal prikken in hun onderbuik/geslacht.. missionarishouding lijkt me ook uitgesloten aangezien ze niet zo makkelijk op hun rug draaien en daarna weer terugdraaien...

wie kan mij helpen, ik snap het namelijk echt niet!

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  dinsdag 18 februari 2003 @ 22:37:20 #2
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8571467
zelfbevrediging ? eeuhh bevruchting.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8571518
Dat weet iedereen toch, heel voorzichtig!
pi_8571534
quote:
Over de paring zelf worden veel grapjes gemaakt, en het is ook wel duidelijk waarom. En inderdaad: egeltjes doen het heel voorzichtig! Maar Moeder Natuur heeft er wel voor gezorgd dat het uiteindelijk niet al te moeilijk is. Wanneer het vrouwtje eenmaal paringsbereid is houdt zij haar achterpoten naar achteren gestrekt zodat haar bekken kantelt en de stekels helemaal plat komen te liggen. De mannetjes zijn bedeeld met een werkelijk gigantisch geslachtsorgaan( bij volwassen dieren ca. 7% van het totale lichaamsgewicht!)en doordat de penis zo lang is kan het mannetje toch een klein beetje afstand bewaren.Wanneer de penis eenmaal is ingebracht maakt het mannetje ongeveer 15 seconden enorm snelle copuleerbewegingen, om vervolgens 2 tot 3 minuten rust in acht te nemen. Na een minuut of 10 vindt zij het welletjes en gaat er van tussen.
eerste bericht toen ik google gebruikte
  dinsdag 18 februari 2003 @ 22:40:30 #5
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_8571569
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 22:39 schreef Stranger het volgende:

[..]

eerste bericht toen ik google gebruikte

Darned, ik zou idd precies hetzelfde stukje plaatsen.
  dinsdag 18 februari 2003 @ 22:41:29 #6
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_8571590
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 22:40 schreef Myster_E het volgende:

[..]

Darned, ik zou idd precies hetzelfde stukje plaatsen.

Nee, toch iets anders btw.
quote:
Hoe doen egels "het"?

Heel voorzichtig!
Dat in dit grapje een grote kern van waarheid zit bleek toen een Duitse onderzoeker in 1984 de paring van egels waarnam. Voor die tijd werd aangenomen dat egels staande, met het gezicht naar elkaar toe paren (om geen last van elkaars stekels te hebben). In werkelijkheid bleek het vrouwtje zich heel plat tegen de grond te drukken, waarbij de stekels een gladde laag vormen. Het mannetje kan haar dan zonder al te veel gevaar bestijgen.

Wanneer de jongen geboren zijn is het mannetje niet meer welkom in het nest, kannibalisme door het vaderdier komt namelijk regelmatig voor.

pi_8571612
Hmm bedankt!

ik snap het weer

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_8571696
Ik vind dit wel een leuke voor F&F.

Dit is ook antwoord op je vraag

pi_8571961
owww de mannelijke egel kolft zichzelf af op een nep-egel, en daarna brengen ze het gezamelijk in?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')