Als niet-werkend internet zich beperkt tot 5 minuten niet nee.quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Want die 5 minuten zonder informatievoorziening worden je dood?
Die stekker op de internetkabel kan eraf en de kabel past dan gewoon door de buis .quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:30 schreef Kanaroe het volgende:
Dus....de NextMini maar aangesloten vanwege de ziggo-deadline van 1 oktober
De bijbehorende internetkabel paste niet door de ondergrondse pvc-buizen die wij ooit zelf heel slim onder de gietvloer hebben aangelegd
Er zitten van die irritante vastgeklonken stekkertjes aan, i.t.t. de oude coaxkabel waar je de mannetje/vrouwtje pluggen gewoon los kunt maken
Dus nu ligt de kabel dwars door de kamer en moet ik wachten tot ik een langere kabel binnen heb die dan achter de plinten en via de muur en plafond naar het modem geleid kan worden
Dat vind ik lelijk en irritant!
Nou nee dus, dat typte ik net, ze zitten vastgeklonkenquote:Op zaterdag 21 september 2024 17:36 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Die stekker op de internetkabel kan eraf en de kabel past dan gewoon door de buis .
Dan (nieuwe) stekker erop en je bent weer klaar.
Okee, hoe zet ik zo'n nieuwe erop dan, want dit zag ik niet voor mequote:Op zaterdag 21 september 2024 17:43 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Jawel, die stekker knip je eraf en zet er een nieuwe stekker op.
Volgens mij zijn er speciale stekkertjes te koop bij de bouwmarkt die ook door een leek kunnen gemonteerd.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:45 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Okee, hoe zet ik zo'n nieuwe erop dan, want dit zag ik niet voor me
Het is een plat soort kabeltje
Reuzebedankt! Hier was ik niet opgekomenquote:Op zaterdag 21 september 2024 17:52 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er speciale stekkertjes te koop bij de bouwmarkt die ook door een leek kunnen gemonteerd.
Normaal gesproken doe je dat met een speciale tang.
Op de verpakking staat hoe een dergelijke plug moet worden aangesloten.
Mijn advies: zoek een handig vrouwtje of mannetje die dit eerder gedaan heeft
Dankje, ik was ook al op deze site aan het kijkenquote:Op zaterdag 21 september 2024 17:57 schreef Klepper272 het volgende:
https://www.onlinekabelsh(...)R70fKv4aAhdvEALw_wcB
Dit is een dergelijke stekker die je zelfs zonder tang kan monteren. Voor de leek want zelfs de kleuren staan erop.
Kun je vaak ook bij de bouwmarkt krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |