Ik weet niet welk nummerquote:
Tie velet undesrand & Nicoquote:
jaaaaaaaquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tie velet undesrand & Nico
ik gebruik chat-gpt, dit kan gratis maar ik weet niet hoeveel keerquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Thriller.
Zou graag mee willen doen, wat gebruiken jullie, is er een linkje?
Ik probeerde voor de lol de hoes van The White Album na te laten maken door AI, maar hoe vaak ik ook zei in de prompt dat er geen foto's op de hoes moesten staan en alleen de woorden The Beatles.... ik bleef hoezen met foto's van vaag Beatle-achtige figuren krijgen. Ook zo wat.quote:Op zondag 15 september 2024 00:21 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
Ook weer via ChatGPT dus ik kan hem vandaag niet meer verbeteren, maar hij lijkt me duidelijk zatIk ken eigenlijk alleen de echte classic albumhoezen, was niet zo´n plaatjesdraaier.
Ik heb overigens wel een legale Photoshop versie, maar die snapt er nog niet zoveel van. Ik krijg de mannen maar niet van links naar rechts lopen via de AI van Photoshop, echt bizar (kreeg wel iemand met een zebra, dat was wel weer grappig)
the pinkprintquote:
raraquote:Ik kan geen afbeeldingen genereren van onderwerpen die mogelijk gevoelige of ethische kwesties oproepen, zoals het piercen van dieren. Is er misschien een andere afbeelding die je graag zou willen zien of iets anders waar ik je mee kan helpen?
Ja die is iconisch genoeg om wel te raden jaquote:Op zondag 15 september 2024 13:13 schreef GGMM het volgende:
Echt helemaal niet wat ik bedoelde, maar ik denk dat hij alsnog wel te raden is
[ afbeelding ]
ziet er cool uit maar geen ideequote:
ja, dat had ik ook. Ik had gevraagd 'Brothers in Arms' van 'Dire Straits'. Op zich niet heel verkeerd.quote:Op maandag 16 september 2024 20:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ziet er cool uit maar geen idee
Dit is mijn poging.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:35 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is niet af, maar wel obvious. Was er eigenlijk veel langer mee bezig dan m'n bedoeling was maar dit resultaat kwam er uiteindelijk het dichtste bij. Wel geinig zo af en toe eens mee aan te klooien. Leuk topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |