liquid swordsquote:
Is dat niet zoals die van the Gorillaz?quote:Op donderdag 12 september 2024 20:25 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het erg knap vinden als iemand deze raadt, maar beter dan dit wordt het niet.
[ afbeelding ]
Ja, nice.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is dat niet zoals die van the Gorillaz?
Nice die had ik niet geradenquote:Op donderdag 12 september 2024 20:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is dat niet zoals die van the Gorillaz?
In mijn herinnering zaten ze ook echt in een jeep, maar blijkbaar was het al die tijd een soort dune buggy dingquote:Op donderdag 12 september 2024 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nice.
Dit moest het voorstellen
[ afbeelding ]
Maar tot 4 tellen was nog een hele opgave
lolquote:Op donderdag 12 september 2024 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren ook proberen na te maken maar dat mislukte compleet
[ afbeelding ]
Die was echt té makkelijk..quote:
SPOILER: promptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
quote:Op donderdag 12 september 2024 22:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
check deze @:ggmm hier wist die 100% welke ik bedoelde zonder artiest of album te noemen
gpt-4oquote:
er staan er nog een aantal om geraden te worden, of je kan zelf een moeilijkere toevoegenquote:Op donderdag 12 september 2024 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die was echt té makkelijk..
Goed punt.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
er staan er nog een aantal om geraden te worden, of je kan zelf een moeilijkere toevoegen
oude mag ookquote:Op donderdag 12 september 2024 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar ik loop dus decennia achter qua albumcovers en lichtjaren qua AI![]()
Dat isquote:
ik maak ze ook met chat-gpt hoorquote:Op donderdag 12 september 2024 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is![]()
Maar ik heb nog net een ChatGPT-account (al een jaar niet gebruikt), maar dat is het wel
50 cent - Get rich or die tryin'quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |