zij ziet er ook niet uit met dat oversized pak, en op deze foto lijken Jamai zijn benen te kort ....quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:27 schreef DoubleFrappuccino het volgende:
Duidelijk niet verspookt, maar photoshop.
https://www.shownieuws.nl(...)s-er-met-hem-gebeurd
Deze?quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:41 schreef Boca_Raton het volgende:
In de Telegraaf (online) stonden foto’s deze week van Daniel Craig. Wat is die veranderd! Negatief dan.
lelijke bril en wat ouder. Niks mis mee verder.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Zie het niet zo. Hij schijnt wel een andere stijl ingeslagen te zijn. Totaal weg van Bond (en snap ik dan weer wel).
Hij heeft een nieuwe rol; bij de Thunderbirdsquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Zie het niet zo. Hij schijnt wel een andere stijl ingeslagen te zijn. Totaal weg van Bond (en snap ik dan weer wel).
Nee ja, precies. Ik heb geen chirurgisch verspookte celeb-vibes bij die manquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
lelijke bril en wat ouder. Niks mis mee verder.
Nee dit is m niet. Hij is nog te vinden in de Telegraaf.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Hier zie je goed dat zijn lippen grotendeels weg zijn. Maar ik bedoel een andere foto.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:53 schreef bleiblei het volgende:
Of deze, recenter (eind maart schijnbaar):
[ afbeelding ]
Ben het artikel gaan zoeken en vind het wat vergezocht. Er zullen overigens bijzonder weinig mensen chirurgie toepassen voor minder lippen. Dus sounds rather unlikely dat ie daar wat aan heeft laten doen. Iets bollere wangen en heel ander haar. Maar hey, ze zetten daar 2 foto's naast elkaar waar 20 jaar tussen zitquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hier zie je goed dat zijn lippen grotendeels weg zijn. Maar ik bedoel een andere foto.
Mooie man hoor niks verspookst aanquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:53 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Het is net een mensquote:Op zaterdag 5 april 2025 01:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Prachtige man, alleen geen Craig.
Dit was op de première van een film waarin hij een gay personage speelt. Misschien dat hij er daarom iets anders uit ziet?quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:53 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus. Je zou ook zelf ff moeite kunnen doen. Maar hier je foto:quote:
Ik zit mobiel, geen idee hoe dat moet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je nou zelf de foto even geplaatst had waar je over begon..
Nou ik had hem in ieder geval niet herkend. En dat is zeer zeker niet door eventuele ouderdom (!).quote:Op zaterdag 5 april 2025 07:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jezus. Je zou ook zelf ff moeite kunnen doen. Maar hier je foto:
[ afbeelding ]
Nog steeds imho ver gezocht.
Ik zien een oudere man. Geen verspookte man. Misschien moet je daar een topic openen. "Ouder wordende celebs".
Och toch... al die jaren op internet en niet weten hoe je een afbeelding of linkje post als je mobiel zit?quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, geen idee hoe dat moet.
Ik kom er altijd mee weg.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Och toch... al die jaren op internet en niet weten hoe je een afbeelding of linkje post als je mobiel zit?
Guttegut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |