Vingegaard. Ayuso, Almeida!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Geen Carapaz is wel jammer, hou je echt bijna niets meer over voor het podium.
Ja wel veel van dat soort lui wat ook wel weer de charme is van de Vuelta de laatste jaren I guess.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vingegaard. Ayuso, Almeida!
En verder Ciccone, O’Connor, Tiberi, Jorgenson, Gall, Bernal, Hindley, Landa, Gee.. wel wat namen, maar in de Vuelta altijd afwachten wie er nog goed is
Dan loopt STEEF achterquote:
PCS neemt gewoon over wat officieel gecommuniceerd is. Ploegen zijn wel vaker laat met bekendmakingen van verlengingen terwijl het al maanden in kannen en kruiken is, in dit geval al sinds januari.quote:
Ciccone gaat voor bolletjes schijnbaar. O'Connor zal ondankd een matig jaar vast wel een top 5 halen. Jorgeneson, Gall zware Tours achter de rug. Hindley en Landa is natuurlijk afwachten na hun lange afwezigheid. Gee zie ik geen 2 klassementen in 1 jaar doen maar kan ik mis hebben. Tiberi groot vraagteken, Bernal zal top 10 wel halen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vingegaard. Ayuso, Almeida!
En verder Ciccone, O’Connor, Tiberi, Jorgenson, Gall, Bernal, Hindley, Landa, Gee.. wel wat namen, maar in de Vuelta altijd afwachten wie er nog goed is
Landa gaat voor een ritzege.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:47 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ciccone gaat voor bolletjes schijnbaar. O'Connor zal ondankd een matig jaar vast wel een top 5 halen. Jorgeneson, Gall zware Tours achter de rug. Hindley en Landa is natuurlijk afwachten na hun lange afwezigheid. Gee zie ik geen 2 klassementen in 1 jaar doen maar kan ik mis hebben. Tiberi groot vraagteken, Bernal zal top 10 wel halen.
Kan alle kanten op....
In ieder geval nog 2 okay renners. En ook nog wel de betere renners van de ploeg. Dan vind ik Lotto nog veel triester.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Hiervoor is Kern Pharma gesneuveld.
'Maar Q36.5 heeft ook een boel Spanjaarden!' We kijken reikhalzend uit naar de werken van Camprubi en Gonzalez, terwijl we absoluut niet kunnen wachten op het anonieme klassement van De la Cruz.
Die van EF vind ik wel echt heel matig hoor. Die hebben altijd wel meerdere namen dat je denkt 'geinig, dat kan wel wat worden' maar ik zie het nu niet, op misschien Mikhels na.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
[ x ]
Hoeveel dagen geven we Haig?
EF gewoon al met een selectie. Met daarin onder meer Beloki en Van der Lee als opvallende namen. Veel te vroeg voor Beloki, terwijl Van der Lee er natuurlijk helemaal niets van kan. Al deze selecties geven toch vooral het idee dat het kliekjesdag is.
Ryan en Nerurkar zou nog kunnen, het talent is er wel, maar het is wel heel matig qua selectie jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:47 schreef Funzel het volgende:
[..]
Die van EF vind ik wel echt heel matig hoor. Die hebben altijd wel meerdere namen dat je denkt 'geinig, dat kan wel wat worden' maar ik zie het nu niet, op misschien Mikhels na.
Ja ze hebben geen 3 Healy's of Carapazzen natuurlijk maar vaak hebben ze wel meerdere renners mee die in elk geval een etappe zouden kunnen winnen. Van een Asgreen, Powless of Valgren verwacht je geen wonderen maar niemand kijkt er van op als die ineens een etappe winnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ryan en Nerurkar zou nog kunnen, het talent is er wel, maar het is wel heel matig qua selectie ja
Ryan en Nerurkar is prima en Chaves kan als je niks beters hebt. Dan heb je naast Mihkels nog 4 plekken over. Beloki lijkt erg vroeg te komen, maar het is in ieder geval een talent.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:08 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ja ze hebben geen 3 Healy's of Carapazzen natuurlijk maar vaak hebben ze wel meerdere renners mee die in elk geval een etappe zouden kunnen winnen. Van een Asgreen, Powless of Valgren verwacht je geen wonderen maar niemand kijkt er van op als die ineens een etappe winnen.
Daarvoor zijn ze wel relatief veilig toch? Tenzij Cofidis en Intermarche allebei de brommer opeens gaan aanslingerenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Flinke aderlating voor Picnic. Lastig om punten te rapen zonder Poole.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |