SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
waarom? er zijn weinig ongelukken met elektrische fietsen die 25 km kunnenquote:Op maandag 9 september 2024 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja terecht toch? Zou voor electrische fietsen ook moeten als ze de snorscooters van 25 km dat ook hebben opgelegd
met oudjes niet.quote:Op maandag 9 september 2024 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom? er zijn weinig ongelukken met elektrische fietsen die 25 km kunnen
Met tuberculosequote:Op maandag 9 september 2024 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ervaar hier geen last van mensen met fatbikes![]()
[..]
met gif?
inb4 'alcohol is gif'
[..]
en terecht
Hmm kan geen bron vindenquote:
Ja mag ook welquote:Op maandag 9 september 2024 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja terecht toch? Zou voor electrische fietsen ook moeten als ze de snorscooters van 25 km dat ook hebben opgelegd
Met scherp schietenquote:Op maandag 9 september 2024 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan loopt de politie te roepen naar dat tuig dat ze moeten stoppen, en dat fietsen ze snel weg.
ALTIJD OVERAL EEN HELM!!! Aldus de politiequote:Vanaf 1 januari 2023 is het wettelijk verplicht om overal in Nederland een goedgekeurde motor- of bromfietshelm te dragen.
ja dat zei ikquote:Op maandag 9 september 2024 18:09 schreef Crack_ het volgende:
Oh wacht huh, je moet tegenwoordig ook een helm op met een snorfiets?![]()
hahaha, oh dat wist ik niet. Dan is het wel heel raar dat het niet verplicht is bij elektrische fietsen, of waarom is dat zo
Met de gewone fiets haal je ook makkelijk de 20 dus helm op dan maar.quote:Op maandag 9 september 2024 18:11 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk wel terecht met 20 km kan je ook lullig op je hoofd terecht komen
Volgens mij komt het doordat een e-bike in de wetgeving als een fiets wordt gezien en als je helm verplicht maakt dan maak je het verplicht voor alle fietsersquote:Op maandag 9 september 2024 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zei ikScooters die max 25 mogen moeten sinds januari dit jaar ook een helm om.
ik had begrepen dat er idd wat lastigheden waren waarom de ebike niet zomaar een helmplicht opgelegd kon krijgen maar weet de in's en out's nietquote:Op maandag 9 september 2024 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij komt het doordat een e-bike in de wetgeving als een fiets wordt gezien en als je helm verplicht maakt dan maak je het verplicht voor alle fietsers
Ik vraag me dan altijd af of het veel werk is om die wet te veranderen dat een elektrische fiets niet hetzelfde wordt gezien als een fiets zonder ondersteuning
Veel mensen pakken dan gewoon de auto naar de winkel 2 straten verder op...quote:Op maandag 9 september 2024 18:13 schreef Crack_ het volgende:
Weet overigens niet wat ik ervan vind als alle fietsers verplicht een helm moeten dragen, denk wel goed maar gedoe
ik ook niet echt maar zoiets klinkt wel aannemelijkquote:Op maandag 9 september 2024 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had begrepen dat er idd wat lastigheden waren waarom de ebike niet zomaar een helmplicht opgelegd kon krijgen maar weet de in's en out's niet
en daarom ben ik voor strengere regels voor auto'squote:Op maandag 9 september 2024 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Veel mensen pakken dan gewoon de auto naar de winkel 2 straten verder op...
Gewoon gaan lopenquote:Op maandag 9 september 2024 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook niet echt maar zoiets klinkt wel aannemelijk
[..]
en daarom ben ik voor strengere regels voor auto's
Heb voor de bitterbrommert zon helm koffertje genomen. Echt super handigquote:Op maandag 9 september 2024 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil best een helmpje op maar ik weet gewoon niet waar ik dat ding dan moet laten de hele dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |