SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
waarom? er zijn weinig ongelukken met elektrische fietsen die 25 km kunnenquote:Op maandag 9 september 2024 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja terecht toch? Zou voor electrische fietsen ook moeten als ze de snorscooters van 25 km dat ook hebben opgelegd
met oudjes niet.quote:Op maandag 9 september 2024 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom? er zijn weinig ongelukken met elektrische fietsen die 25 km kunnen
Met tuberculosequote:Op maandag 9 september 2024 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ervaar hier geen last van mensen met fatbikes![]()
[..]
met gif?
inb4 'alcohol is gif'
[..]
en terecht
Hmm kan geen bron vindenquote:
Ja mag ook welquote:Op maandag 9 september 2024 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja terecht toch? Zou voor electrische fietsen ook moeten als ze de snorscooters van 25 km dat ook hebben opgelegd
Met scherp schietenquote:Op maandag 9 september 2024 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan loopt de politie te roepen naar dat tuig dat ze moeten stoppen, en dat fietsen ze snel weg.
ALTIJD OVERAL EEN HELM!!! Aldus de politiequote:Vanaf 1 januari 2023 is het wettelijk verplicht om overal in Nederland een goedgekeurde motor- of bromfietshelm te dragen.
ja dat zei ikquote:Op maandag 9 september 2024 18:09 schreef Crack_ het volgende:
Oh wacht huh, je moet tegenwoordig ook een helm op met een snorfiets?![]()
hahaha, oh dat wist ik niet. Dan is het wel heel raar dat het niet verplicht is bij elektrische fietsen, of waarom is dat zo
Met de gewone fiets haal je ook makkelijk de 20 dus helm op dan maar.quote:Op maandag 9 september 2024 18:11 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk wel terecht met 20 km kan je ook lullig op je hoofd terecht komen
Volgens mij komt het doordat een e-bike in de wetgeving als een fiets wordt gezien en als je helm verplicht maakt dan maak je het verplicht voor alle fietsersquote:Op maandag 9 september 2024 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zei ikScooters die max 25 mogen moeten sinds januari dit jaar ook een helm om.
ik had begrepen dat er idd wat lastigheden waren waarom de ebike niet zomaar een helmplicht opgelegd kon krijgen maar weet de in's en out's nietquote:Op maandag 9 september 2024 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij komt het doordat een e-bike in de wetgeving als een fiets wordt gezien en als je helm verplicht maakt dan maak je het verplicht voor alle fietsers
Ik vraag me dan altijd af of het veel werk is om die wet te veranderen dat een elektrische fiets niet hetzelfde wordt gezien als een fiets zonder ondersteuning
Veel mensen pakken dan gewoon de auto naar de winkel 2 straten verder op...quote:Op maandag 9 september 2024 18:13 schreef Crack_ het volgende:
Weet overigens niet wat ik ervan vind als alle fietsers verplicht een helm moeten dragen, denk wel goed maar gedoe
ik ook niet echt maar zoiets klinkt wel aannemelijkquote:Op maandag 9 september 2024 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had begrepen dat er idd wat lastigheden waren waarom de ebike niet zomaar een helmplicht opgelegd kon krijgen maar weet de in's en out's niet
en daarom ben ik voor strengere regels voor auto'squote:Op maandag 9 september 2024 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Veel mensen pakken dan gewoon de auto naar de winkel 2 straten verder op...
Gewoon gaan lopenquote:Op maandag 9 september 2024 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook niet echt maar zoiets klinkt wel aannemelijk
[..]
en daarom ben ik voor strengere regels voor auto's
Heb voor de bitterbrommert zon helm koffertje genomen. Echt super handigquote:Op maandag 9 september 2024 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil best een helmpje op maar ik weet gewoon niet waar ik dat ding dan moet laten de hele dag.
Niet echt. Lijkt me erg moeilijk hand te haven als je ze niet staande kunt houden.quote:Op maandag 9 september 2024 18:17 schreef bitterbal het volgende:
ja verwacht dat de fatbike populariteit wel echt gaat afnemen met die helmplicht
Dat zou dan met scooters ook niet kunnen toch? En die dragen vrijwel allemaal een helm tegenwoordigquote:Op maandag 9 september 2024 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet echt. Lijkt me erg moeilijk hand te haven als je ze niet staande kunt houden.
Ik heb geen drempels gezienquote:Op maandag 9 september 2024 07:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die leuke drempels die midden op de snelweg liggen?
Scooters kunnen ze toch ook staande houdenquote:Op maandag 9 september 2024 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet echt. Lijkt me erg moeilijk hand te haven als je ze niet staande kunt houden.
Ja, iets te dichtbijquote:Op maandag 9 september 2024 07:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had gisteren witte chocolade mousse als toetje.
Komt wel dichtbij zo.
[..]
Elk stadscentrum is kut met de auto
Haten is verlatenquote:Op maandag 9 september 2024 07:31 schreef mschol het volgende:
[..]
hebben ze eindelijk wat gevonden op automobilisten die hun voet te zwaar vinden
Meer motoragentenquote:Op maandag 9 september 2024 18:22 schreef bitterbal het volgende:
beetje motor agent omtkom je niet aan
Zowat..quote:
Natuurhaterquote:Op maandag 9 september 2024 18:22 schreef bitterbal het volgende:
dacht ga even kijken of ik de mug kon vinden in de slaapkamer
hij is dood
en mn haar!!quote:Op maandag 9 september 2024 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil best een helmpje op maar ik weet gewoon niet waar ik dat ding dan moet laten de hele dag.
preciesquote:
eens maar slaat eigenlijk nergens op. Behalve als je er woont, dan is het wel handigquote:Op maandag 9 september 2024 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, iets te dichtbij
En true
Vind Den Haag nog het beste doen
We zullen alle muggen voortaan naar jou sturenquote:
denk het nietquote:Op maandag 9 september 2024 18:24 schreef Ama het volgende:
Lijkt het jullie leuk om naar Burning Man te gaan (even los van de kosten)?
Denk ook omdat ik het beste daar de weg kenquote:Op maandag 9 september 2024 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en mn haar!!
[..]
precies
[..]
eens maar slaat eigenlijk nergens op. Behalve als je er woont, dan is het wel handig
nee maar dat is puur vanwege praktische zakenquote:Op maandag 9 september 2024 18:24 schreef Ama het volgende:
Nee.quote:Op maandag 9 september 2024 18:24 schreef Ama het volgende:
is ook zoquote:Op maandag 9 september 2024 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk ook omdat ik het beste daar de weg ken
Rijdt gewoon wat makkelijker
En ook teveel mensen met een yolo mentaliteitquote:Op maandag 9 september 2024 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is ook zo
Ik vind een heleboel fietsers en hele grote rotondes met meerdere banen het meest lastig in het verkeer denk ik. Die rotondes ook echtik verdwaal gewoon
Ftfyquote:Op maandag 9 september 2024 18:26 schreef bitterbal het volgende:
denk dat er teveel mensen rondlopen
Endlösung- vibes gekregenquote:
sterktequote:Op maandag 9 september 2024 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
Ik kan mijn picnic kortingscode niet meer vinden
De zon schijnt nogquote:
Kan me voorstellen dat mensen dat ook over mij denken op zo'n rotondequote:Op maandag 9 september 2024 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ook teveel mensen met een yolo mentaliteit
hier ook maar dat is regenquote:
Zo ken ik onze Dimmy totaal nietquote:
Is het zo erg?quote:Op maandag 9 september 2024 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat mensen dat ook over mij denken op zo'n rotonde![]()
[..]
hier ook maar dat is regen
Nee, totaaaaal niet.quote:Op maandag 9 september 2024 18:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo ken ik onze Dimmy totaal niet
Ik spreek dit niet tegenquote:Op maandag 9 september 2024 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon wereldwijd minder mensen is beter voor de natuur, voor de diertjes, voor de zee
Hier wel droog. Al lijkt het wel alsof het ieder moment kan gaan regenen, maar buienradar zegt dat het droog blijft...quote:Op maandag 9 september 2024 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat mensen dat ook over mij denken op zo'n rotonde![]()
[..]
hier ook maar dat is regen
quote:Op maandag 9 september 2024 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het zo erg?![]()
En op de fiets of met de auto
[..]
Nee, totaaaaal niet.
Het is hier trouwens ook nog droog, wel harde windquote:Op maandag 9 september 2024 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier wel droog. Al lijkt het wel alsof het ieder moment kan gaan regenen, maar buienradar zegt dat het droog blijft...
NIET DENKEN MAAR DOENquote:Op maandag 9 september 2024 18:28 schreef bitterbal het volgende:
ik denk ik naar dit toe in bangkok
https://www.thaiticketmajor.com/goldenkiss/
Buienradarquote:Op maandag 9 september 2024 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier wel droog. Al lijkt het wel alsof het ieder moment kan gaan regenen, maar buienradar zegt dat het droog blijft...
Lol, bedoel je dan zo'n turborotonde?quote:Op maandag 9 september 2024 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]met de auto
ja op zo'n biggie rotonde weldan wissel ik soms van baan waar het niet moet omdat ik niet zie wat ik moet doen
![]()
![]()
Fietsen gaat best oke, bochten nemen ben ik niet de beste in. Dronken fietsen ook niet
[..]
Het is hier trouwens ook nog droog, wel harde wind
Ik heb dit niet eens op mn telefoon geïnstalleerd.quote:
Ik ook niet meer.quote:Op maandag 9 september 2024 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dit niet eens op mn telefoon geïnstalleerd.
ja, denk ik?quote:Op maandag 9 september 2024 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, bedoel je dan zo'n turborotonde?
Why?quote:
Twee jaar geleden was er een Klimt tentoonstelling in het Van Gogh. Was erg mooiquote:
oh ? Oke dan ga ik. Heb de link opgeslagenquote:Op maandag 9 september 2024 18:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was er een Klimt tentoonstelling in het Van Gogh. Was erg mooi
Ik vind de naam (turborotonde) alleen al erg vermoeiend, maar goeeeeeequote:Op maandag 9 september 2024 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, denk ik?met heel veel banen en dan wil je links op de rotonde maar daarvoor moet je vroeg voorsorteren (dit gaat goed) maar het moment dat je dan de rotonde af gaat moet je vaak ook vier banen oid overkruisen of hoe je dat noemt, ja nee, sorry
![]()
quote:
Oke fair enoughquote:
Maar dat was niet zo'n immersieve ervaring. En een paar belangrijke werken hingen er niet eensquote:Op maandag 9 september 2024 18:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was er een Klimt tentoonstelling in het Van Gogh. Was erg mooi
Maar is het bij zo'n rotonde niet de bedoeling dat zolang je goed voorgesorteerd staat je eigenlijk geen banen hoeft te doorkruisen?quote:Op maandag 9 september 2024 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, denk ik?met heel veel banen en dan wil je links op de rotonde maar daarvoor moet je vroeg voorsorteren (dit gaat goed) maar het moment dat je dan de rotonde af gaat moet je vaak ook vier banen oid overkruisen of hoe je dat noemt, ja nee, sorry
![]()
Hmm, misschien dat ik in de war ben, is misschien nog net A29 waar die weg op sommige plekken zo verzakt is dat het haast drempels zijnquote:Op maandag 9 september 2024 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen drempels gezienTer hoogte waarvan, liggen die drempels?
Welke Fallout?quote:Op maandag 9 september 2024 16:58 schreef bitterbal het volgende:
ik ben harry potter aan het downloaden op de steam en fallout @:ltvdk
Die heb ik veruit het meeste gespeeldquote:Op maandag 9 september 2024 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
4
Weet niet of het wat is voor mij
Turning point 9/11 op NFquote:Op maandag 9 september 2024 18:41 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd of er woensdag nog een boeiende docu te zien is over 9/11. Ook al denk ik soms dat ik alles wel gezien en gehoord heb toch kom ik soms weer nieuwe dingen tegen als ik filmpjes kijk.
oh das wel vetquote:Op maandag 9 september 2024 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik veruit het meeste gespeeldDie is in Boston, dus van het weekend kijken hoe dat er in het echt uitziet zonder dat er bommen zijn gevallen
Denk het welquote:Op maandag 9 september 2024 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das wel vetzal je wel dingen herkennen denk ik?
ohhquote:Op maandag 9 september 2024 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het welIn Fallout moet je ook de Freedom Trail volgen, die ga ik ook lopen
Als je wilt wel, als je niet wilt kun je ook zonderquote:Op maandag 9 september 2024 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhin fall out heb je ook een hond toch?
Benieuwd of het net zo is als in het spel daarquote:Op maandag 9 september 2024 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je wilt wel, als je niet wilt kun je ook zonder
Waarom zou je die niet willen?quote:Op maandag 9 september 2024 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je wilt wel, als je niet wilt kun je ook zonder
Ik heb net even gekeken waar de A29 lag, aangezien ik het wegennetwerk van NL niet uit m'n hoofd ken, maar als ik die gereden zou hebben, dan had ik wel echt ene hele toeristische omweg gemaakt. Richting Rotterdam.quote:Op maandag 9 september 2024 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, misschien dat ik in de war ben, is misschien nog net A29 waar die weg op sommige plekken zo verzakt is dat het haast drempels zijn
Nou zou wel prettig zijn als het daar niet net zo is als in het spelquote:Op maandag 9 september 2024 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Benieuwd of het net zo is als in het spel daar
Zag ook dat mensen de New Vegas route doen.quote:Op maandag 9 september 2024 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het welIn Fallout moet je ook de Freedom Trail volgen, die ga ik ook lopen
Ah die bij het viaduct daar net voor? Die valt nog wel mee vergeleken met die op de A29quote:Op maandag 9 september 2024 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken waar de A29 lag, aangezien ik het wegennetwerk van NL niet uit m'n hoofd ken, maar als ik die gereden zou hebben, dan had ik wel echt ene hele toeristische omweg gemaakt. Richting Rotterdam.![]()
Het is het stuk waar de A16 overgaat naar de A15
quote:Op maandag 9 september 2024 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de naam (turborotonde) alleen al erg vermoeiend, maar goeeeeee
En ik moet aan turbo tubo denken van Kabouter Wesley![]()
En 4 banen overkruisen klinkt niet echt heel handig
Als dat zo is dan doe ik het wel heel erg verkeerdquote:Op maandag 9 september 2024 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar is het bij zo'n rotonde niet de bedoeling dat zolang je goed voorgesorteerd staat je eigenlijk geen banen hoeft te doorkruisen?
Ik ga maar niet vertellen hoe hard ik daar reed en ik denk daar net voor het viaduct, maar weet het niet zeker.quote:Op maandag 9 september 2024 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah die bij het viaduct daar net voor? Die valt nog wel mee vergeleken met die op de A29
Ik heb een keer een echte kart gezien op de weg gezien, toen ik nog in Hoofddorp werktequote:Op maandag 9 september 2024 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]hahaah
ik moet denken aan mario kart?
[..]
Als dat zo is dan doe ik het wel heel erg verkeerd
Maar volgens mij is dat niet altijd zo, berekuil in utrecht ben ik regelmatig en dat is gewoon yolo
quote:Op maandag 9 september 2024 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag ook dat mensen de New Vegas route doen.
Dat is toch niet de Stichtse rotonde he?quote:Op maandag 9 september 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Van bovenaf gezien snap ik het![]()
![]()
Denk je?!!?!?! En lijkt me ook wel grappig om te zien, zolang het goed gaatquote:Op maandag 9 september 2024 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer een echte kart gezien op de weg gezien, toen ik nog in Hoofddorp werkte![]()
Dat was wel leuk om te zien, maar ik geloof niet dat het helemaal legaal was.
Neen dit is de berenkuil in Utrecht, wist ook niet dat ie zo heette maarja.quote:Op maandag 9 september 2024 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is toch niet de Stichtse rotonde he?
Terwijl je maar 3 kogels in je gammele pistooltje hebt, trauma'squote:Op maandag 9 september 2024 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loop je meteen tegen die cazadores aan.
quote:Op maandag 9 september 2024 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de @:datismijnmening dimmy's pletten en de smurrie gebruiken als isolerend materiaal voor de dakkapel
Oke, heel veel plezier!quote:Op maandag 9 september 2024 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de @:datismijnmening dimmy's pletten en de smurrie gebruiken als isolerend materiaal voor de dakkapel
super crackiequote:Op maandag 9 september 2024 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk je?!!?!?! En lijkt me ook wel grappig om te zien, zolang het goed gaat
[..]
Neen dit is de berenkuil in Utrecht, wist ook niet dat ie zo heette maarja.
Maar amersfoort heeft ook rotondes en oversteekplekken waarbij je denkt '.. wtf moet ik doen', of dat was mijn ervaring
Toen ik net naar de AH liep kreeg ik een wolkbreuk inclusief hagel en alles over me heen, ik ben thuis gelijk onder de douche gesprongenquote:Op maandag 9 september 2024 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, ik ging kijken of het ging regenen om te bepalen of ik ga lopen of lui met de schoen ga
Cazadoresquote:Op maandag 9 september 2024 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl je maar 3 kogels in je gammele pistooltje hebt, trauma's
Zou het graag nog eens spelen wel.quote:Op maandag 9 september 2024 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl je maar 3 kogels in je gammele pistooltje hebt, trauma's
Ja, eh.. het grappig totdat het niet meer grappig isquote:Op maandag 9 september 2024 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk je?!!?!?! En lijkt me ook wel grappig om te zien, zolang het goed gaat
[..]
Neen dit is de berenkuil in Utrecht, wist ook niet dat ie zo heette maarja.
Maar amersfoort heeft ook rotondes en oversteekplekken waarbij je denkt '.. wtf moet ik doen', of dat was mijn ervaring
Zou het ook wel eens een keertje willen uitspelen, die bugged versie op de PS3 ging altijd kapotquote:Op maandag 9 september 2024 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou het graag nog eens spelen wel.
Heerlie de peerliequote:Op maandag 9 september 2024 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik net naar de AH liep kreeg ik een wolkbreuk inclusief hagel en alles over me heen, ik ben thuis gelijk onder de douche gesprongen
quote:Op maandag 9 september 2024 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oke, van mij mag je. Laat me even weten hoe en wanneer, ga ik klaarstaan met een vlaggetjequote:Op maandag 9 september 2024 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eh.. het grappig totdat het niet meer grappig is![]()
![]()
Zou het zelf ook wel willen uitproberen![]()
Oh ja, de berenkuil, genieten.
Al ben ik daar niet zo heel vaak geweest, want ik hoefde er niet heen
Hellimundquote:
quote:
Ik voelde me ook vies met mijn t-shirt zo vastgezogen aan mijn lijf omdat ik zeiknat wasquote:Op maandag 9 september 2024 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heerlie de peerlie
Ik had die wolkbreuk ook toen ik net naar huis reed... heel even in de auto gewacht en droog naar binnen gelopen![]()
Wel weer middelbare schooltrauma's unlocked.. moest natuurlijk 292828 km fietsen en dan wilde het nog weleens regenen, maar ja.. te fashionable voor een regenpak
Goed.. de eerste paar uur met natte kleding in opdrogen in een muf klaslokaal
Snif snif
weleens migraine gehad?quote:Op maandag 9 september 2024 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik weet eigenlijk niet of ik ooit in Helmond geweest ben
Dat je het dan helemaal vastlegt als insta storyquote:Op maandag 9 september 2024 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, van mij mag je. Laat me even weten hoe en wanneer, ga ik klaarstaan met een vlaggetje![]()
Oh je gaat daar niet heen als een uitje? Weird
[..]
Hellimund![]()
![]()
het is zo'n plek waarover veel mensen van alles roepen maar ze zijn er nog nooit geweestquote:Op maandag 9 september 2024 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik weet eigenlijk niet of ik ooit in Helmond geweest ben
Ja nee, bedankt voor deze heerlijke omschrijvingquote:Op maandag 9 september 2024 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik voelde me ook vies met mijn t-shirt zo vastgezogen aan mijn lijf omdat ik zeiknat was
En ik ga jullie gezellig meenemen op de vlog xDquote:Op maandag 9 september 2024 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je het dan helemaal vastlegt als insta story![]()
![]()
![]()
![]()
Jongonnnnsssss ik ga vandaag naar de berenkuil!!!@!@!@@@!!!!!
Jepsquote:Op maandag 9 september 2024 19:01 schreef Modus het volgende:
Dat weer van nu hebben we dus van okt-jun min of meer non-stop gehad
oh ik lees dit nu pasquote:Op maandag 9 september 2024 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee, bedankt voor deze heerlijke omschrijving
We hebben een beeld.
quote:Op maandag 9 september 2024 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
weleens migraine gehad?
Da's Helmond
Beetje zoals op de heidequote:Op maandag 9 september 2024 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee, bedankt voor deze heerlijke omschrijving
We hebben een beeld.
ohja, teen stoten kan 4ebe goedquote:Op maandag 9 september 2024 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Of je teen stoten. Zo'n pijn dat je denkt, ach en wee, sic transit gloria mundi, laat me mogen sterven en doodgaan.
Da's Helmond
3x zeiknat geregend...quote:
Nee wel zo'n 'grappige' opmerking van de caissière bij de AHquote:Op maandag 9 september 2024 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3x zeiknat geregend...
Ook nog een cameraploeg erbij om je te ondervragen over de omgeving of dat dan weer niet?
Heb u een bonuskaart of bent u gewoon blij me te zien ahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 9 september 2024 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wel zo'n 'grappige' opmerking van de caissière bij de AH
Wacht maarquote:Op maandag 9 september 2024 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
goed uitspreiden dat het ook de hoekjes bedekt
Vast een dijenkletserquote:Op maandag 9 september 2024 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wel zo'n 'grappige' opmerking van de caissière bij de AH
Doe je het in je broek?quote:Op maandag 9 september 2024 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vast een dijenkletser
Ben gaan lopen, maar voel druppels
Fml
Gewoon 'God zegene de greep' roepenquote:
Regenquote:
Wie?quote:Op maandag 9 september 2024 19:26 schreef Crack_ het volgende:
OH MY GOD, de likt bestaat niet meer
al een jaar niet meer maar ik kom er nu pas achter![]()
ik heb hier wel eens van gehoord, denk ikquote:Op maandag 9 september 2024 19:26 schreef Crack_ het volgende:
OH MY GOD, de likt bestaat niet meer
al een jaar niet meer maar ik kom er nu pas achter![]()
Ik vond het echt fantastischquote:Op maandag 9 september 2024 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb hier wel eens van gehoord, denk ik
nvm nu al geen zin meerquote:Op maandag 9 september 2024 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe vaak komen er nieuwe films bij de classics van Pathé? @:cherrylips
Ja dat is die bui die ik op mijn hoofd kreeg, die ging jouw kant opquote:Op maandag 9 september 2024 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vast een dijenkletser
Ben gaan lopen, maar voel druppels
Fml
Ja zat even naar Pathé unlimited te kijken. LOTR heb ik nog nooit in de bios gezien maar die draait dan alleen in De Munt en in Noordquote:
Zou je het daarvoor aanvragen?quote:Op maandag 9 september 2024 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja zat even naar Pathé unlimited te kijken. LOTR heb ik nog nooit in de bios gezien maar die draait dan alleen in De Munt en in Noord
Geen idee. Zit geen schema in. Soms een tijdje niks en dan ineens twintig.quote:Op maandag 9 september 2024 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe vaak komen er nieuwe films bij de classics van Pathé? @:cherrylips
Dat heb je er dan wel meteen uit jaquote:
Donderdagmiddagquote:
onbeperkt films kijken in de avond?quote:Op maandag 9 september 2024 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Morgen naar de Pathé Unlimited Night.
Ohja, ik moet jou van de week niet vergeten die pathé zegels te sturen van de AH, gaat alleen niet zo hard omdat ik nu maar minimaal boodschappen doequote:Op maandag 9 september 2024 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Morgen naar de Pathé Unlimited Night.
Nee speciale voorstelling voor leden met vreten en drinken.quote:Op maandag 9 september 2024 19:50 schreef mschol het volgende:
[..]
onbeperkt films kijken in de avond?
quote:Op maandag 9 september 2024 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, ik moet jou van de week niet vergeten die pathé zegels te sturen van de AH, gaat alleen niet zo hard omdat ik nu maar minimaal boodschappen doe
gebakken ei met sl... spek...quote:Op maandag 9 september 2024 19:52 schreef bitterbal het volgende:
k zie dat ik 2 volle spaarkaarten heb. wil je die gerrie?
Nou ja dat zijn er al gelijk drie. Maar er worden zoveel baggerfilms gemaakt dat ik eigenlijk dan een abo voor de classics zou nemenquote:
SPEKquote:Op maandag 9 september 2024 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gebakken ei met sl... spek...
quote:Op maandag 9 september 2024 19:57 schreef bitterbal het volgende:
ik heb hem opgeslagen onder snelbellen
WATquote:Op maandag 9 september 2024 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sir Hisss vertelde dat hij twijfelt of je wel een serpent bent
quote:Op maandag 9 september 2024 19:59 schreef bitterbal het volgende:
En dat je misschien wordt opgeroepen om het serpenten examen af te leggen
denk dat heel veel mensen echt geloven in die paar seconden regelquote:Op maandag 9 september 2024 20:00 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/slimmer(...)vallen-nog-eten.htmlopen deuren en co is weer geraadpleegd
Denk dat ze beter een kozijnenboer kunnen bellen daar zo erg tocht het doorquote:Op maandag 9 september 2024 20:00 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/slimmer(...)vallen-nog-eten.htmlopen deuren en co is weer geraadpleegd
app van sir hiss... wordt volgende week op zijn kantoor verwachtquote:Op maandag 9 september 2024 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan komt misschien wel de slang uit de mouw
quote:Op maandag 9 september 2024 15:14 schreef bitterbal het volgende:
wist je dit al @:recce![]()
![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Dit had ik nou echt niet verwacht zegquote:Beste ontvanger,
Je onlangs aangekondigde zending is nog niet door GLS verwerkt. Bezorging is hierdoor helaas vandaag nog niet mogelijk. Excuses daarvoor!
Graagquote:Op maandag 9 september 2024 19:52 schreef bitterbal het volgende:
k zie dat ik 2 volle spaarkaarten heb. wil je die gerrie?
oh ohquote:Op maandag 9 september 2024 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
app van sir hiss... wordt volgende week op zijn kantoor verwacht
Nou ja ik laat ook wel eens iets vallen tijdens het koken maar dan spoel ik het meestal even af.quote:Op maandag 9 september 2024 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat heel veel mensen echt geloven in die paar seconden regel
ohquote:Op maandag 9 september 2024 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit had ik nou echt niet verwacht zeg
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 september 2024 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh oh
zou maar alvast de leerboeken door gaan nemen
Kan via een linkjequote:Op maandag 9 september 2024 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunnen we die woensdag overzetten of moet dat dat daarvoor?
Moet ik straks nog gaan lopen stressen om een zwembroekquote:
kom je anders daar langs een winkel?quote:Op maandag 9 september 2024 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik straks nog gaan lopen stressen om een zwembroek
Op vakantie vast wel, maar geen zin om er dan naar op zoek te moetenquote:Op maandag 9 september 2024 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kom je anders daar langs een winkel?
nee dat snap ik. nou ja je hebt nog ee paar dagen dus zal wel goedkomenquote:Op maandag 9 september 2024 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op vakantie vast wel, maar geen zin om er dan naar op zoek te moeten
Gewoon met vrij zwierende lul het water in rennen tussen de vissende berenquote:Op maandag 9 september 2024 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op vakantie vast wel, maar geen zin om er dan naar op zoek te moeten
Ik mag niet bij de beertjes zwemmen, dan gaat ballie weer gelijk miepenquote:Op maandag 9 september 2024 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon met vrij zwierende lul het water in rennen tussen de vissende beren
correctquote:Op maandag 9 september 2024 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mag niet bij de beertjes zwemmen, dan gaat ballie weer gelijk miepen
Die rennen dan echt wel weg die beertjes hoor.quote:Op maandag 9 september 2024 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mag niet bij de beertjes zwemmen, dan gaat ballie weer gelijk miepen
Ze hebben ook overeenkomsten.quote:Op maandag 9 september 2024 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
beren zijn ook 'n soort slangen, alleen dan helemaal niet.
Beertjes zijn wel lekker zacht en pluizig, slangen zijn glibberig en gladquote:Op maandag 9 september 2024 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
sow, zieke diss @bitterbalquote:Op maandag 9 september 2024 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beertjes zijn wel lekker zacht en pluizig, slangen zijn glibberig en glad
kijk daarom twijfelt Sir Hisss dusquote:Op maandag 9 september 2024 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2024 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sow, zieke diss @:bitterbal
Die komen in ieder geval tenminste nogquote:Op maandag 9 september 2024 20:24 schreef bitterbal het volgende:
DHL avond bezorging is altijd te laat
gewoon op werk laten bezorgen heb je daar nooit last vanquote:Op maandag 9 september 2024 20:24 schreef bitterbal het volgende:
Of ze leveren gewoon niet en gaat het naar een servicepoint 10 kilometer verderop in een andere gemeente..quote:Op maandag 9 september 2024 20:24 schreef bitterbal het volgende:
rijke tataquote:Op maandag 9 september 2024 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
Vakantie geboekt naar Bonaire
doe je dat samen met een werkbezoek??quote:Op maandag 9 september 2024 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
ik ben best zacht en pluizigquote:
nou ook niet altijdquote:Op maandag 9 september 2024 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die komen in ieder geval tenminste nog
quote:Op maandag 9 september 2024 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
Beetje op kosten van de staat je weet tochquote:Op maandag 9 september 2024 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
doe je dat samen met een werkbezoek??
roert zijn dimmyquote:
DOM HARTELOOS LUIquote:Op maandag 9 september 2024 20:27 schreef bitterbal het volgende:
oke belt die aan. ik ren naar de bel is die weg
Nee dat is GLSquote:Op maandag 9 september 2024 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of ze leveren gewoon niet en gaat het naar een servicepoint 10 kilometer verderop in een andere gemeente..
Ik heb dat een keer met DHL gehad, met een pakketje, wat door de fucking brievenbus pastte ..quote:
Niet hard genoeg gerend dusquote:Op maandag 9 september 2024 20:27 schreef bitterbal het volgende:
ja dagquote:Op maandag 9 september 2024 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet hard genoeg gerend dus
Is dat leuk?quote:Op maandag 9 september 2024 20:33 schreef bitterbal het volgende:
ik heb stray, dat spel waar je een kat bent
AHUM..quote:Op maandag 9 september 2024 20:27 schreef bitterbal het volgende:
Ga je weer mummie spelen?quote:Op maandag 9 september 2024 20:34 schreef bitterbal het volgende:
vanaaf maar weer zwachtelen. been is weer dik
Dat spel is fantastischquote:Op maandag 9 september 2024 20:33 schreef bitterbal het volgende:
ik heb stray, dat spel waar je een kat bent
Zit je wel genoeg met je been omhoog?quote:Op maandag 9 september 2024 20:34 schreef bitterbal het volgende:
vanaaf maar weer zwachtelen. been is weer dik
quote:Op maandag 9 september 2024 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nooit gespeeld maar ziet er wel leuk uit
https://store.steampowered.com/app/1332010/Stray/
quote:there's literally a button solely for meowing what else could you ask for in a game
neequote:Op maandag 9 september 2024 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
En moet je niet bloedverdunners slikken
neequote:Op maandag 9 september 2024 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit je wel genoeg met je been omhoog?
Oudquote:Op maandag 9 september 2024 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
We are so back!
quote:Op maandag 9 september 2024 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelijk op de keukentafel gegooid?
Moet ik die kennen??quote:Op maandag 9 september 2024 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
We are so back!
Sowquote:Op maandag 9 september 2024 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelijk op de keukentafel gegooid?
quote:
Alle beroepsdeugers piswoestquote:Taylor Swift dacht even een pauze te kunnen nemen van mokerveel vliegen en zoutloze zeikliedjes zingen in stadions vol bakvissen om te komen kijken bij de US Open. Samen met liefje Travis Kelce nam ze plaats op de tribune, toevallig naast ex-voetbalster en collega-Amerikaans-voetbalvrouw Brittany Mahomes. OEI OEI OEI Taylortje, pas daar nou mee op... Brittany is namelijk sinds een tijdje officieel FOUT want... Ze sprak op een Trump-rally zette een kruis in de fik heeft een kookboek van Ottolenghi heeft een INSTAGRAM-POST VAN TRUMP GELIKET. Maar wat deed mevrouw Swift? Die ging met het MAGA-mokkel staan knuffelen. Dan ben je natuurlijk af, zelfs volgens je eigen fans.
ja nou ja die zeggen alleen compressie sokken en thats' itquote:Op maandag 9 september 2024 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gevraagd aan de arts?
[..]
Doe dan
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll nawwwwquote:Op maandag 9 september 2024 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noem je haar nooit "je stoute hockeytrutje"?
Hoe ga je dat in Thaithaistan doen dan? Daar is het veel te warm voor sokken.quote:Op maandag 9 september 2024 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja die zeggen alleen compressie sokken en thats' it
Denk dat vooral de Dimmy's er aandacht aan geven.quote:Op maandag 9 september 2024 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Alle beroepsdeugers piswoest
Veel met de benen omhoog natuurlijkquote:Op maandag 9 september 2024 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe ga je dat in Thaithaistan doen dan? Daar is het veel te warm voor sokken.
Tja tegenwoordig mag je echt niks meer he, zelfs niet met triljoentig volgers op de socials...quote:Op maandag 9 september 2024 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Swiftie wordt gecancelt?quote:Op maandag 9 september 2024 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
ja snachts zwachtelen en hopen dat dat genoeg isquote:Op maandag 9 september 2024 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe ga je dat in Thaithaistan doen dan? Daar is het veel te warm voor sokken.
ben je al in Thailand?quote:Op maandag 9 september 2024 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja snachts zwachtelen en hopen dat dat genoeg is
ravioliquote:Op maandag 9 september 2024 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
nog even de @:Ama's in ravioli's frotten en de dag zit er weder op
Ja, zeiknat gearriveerd.quote:Op maandag 9 september 2024 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is die bui die ik op mijn hoofd kreeg, die ging jouw kant op
Schiet eens opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |