Jaquote:Op maandag 9 september 2024 11:19 schreef summer2bird het volgende:
ben gewoon nieuwsgierig of dit een leeftijdsding is ofzo
En moeten wij jouw leeftijd raden ofzo? of wat is de bedoelingquote:Op maandag 9 september 2024 11:19 schreef summer2bird het volgende:
En nee, ik ga hiermee niet de huisarts belasten, dit is nogal een non issue, ben gewoon nieuwsgierig of dit een leeftijdsding is ofzo
Lol, ga er maar niet van uit dat er nog pubers op dit forum zitten.quote:Op maandag 9 september 2024 11:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En moeten wij jouw leeftijd raden ofzo? of wat is de bedoeling
Ah kutquote:Op maandag 9 september 2024 11:29 schreef hoechst het volgende:
Ik heb dit ook gehad op mn 19e levensjaar gok ik..
Ging er maar vanuit dat dit door de ouderdom komt.
Die is voor zover ik weet prima. Dat merk je toch ook met afvallen of juist aankomen?quote:Op maandag 9 september 2024 12:50 schreef Lienekien het volgende:
Enige wat ik kan bedenken is je schildklierfunctie.
Kan soms wel even duren dat de symptomen echt duidelijk zijn.quote:Op maandag 9 september 2024 14:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die is voor zover ik weet prima. Dat merk je toch ook met afvallen of juist aankomen?
Ja joh maak er voor iedereen een confronterend topic vanquote:Op maandag 9 september 2024 14:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Lol, ga er maar niet van uit dat er nog pubers op dit forum zitten.
Kans is klein ja. Misschien af en toe een beetje ook.quote:Op maandag 9 september 2024 14:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah kut
Dat krijg ik dus niet meer terug gok ik zo
Ik zou niet op de ervaring van een mannelijke puber afgaan.quote:Op maandag 9 september 2024 14:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah kut
Dat krijg ik dus niet meer terug gok ik zo
Is een grapje dit he?quote:Op maandag 9 september 2024 14:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Lol, ga er maar niet van uit dat er nog pubers op dit forum zitten.
Ouderdom als je 19 bent?quote:Op maandag 9 september 2024 11:29 schreef hoechst het volgende:
Ik heb dit ook gehad op mn 19e levensjaar gok ik..
Ging er maar vanuit dat dit door de ouderdom komt.
Wat dacht je van de stem die verandert als een jongen volwassen wordt?quote:Op maandag 9 september 2024 18:24 schreef hoechst het volgende:
[..]
Bij sommige mensen begint de aftakeling iets eerder.
Ik kan sinds mijn 12e al niet meer gillen.quote:Op maandag 9 september 2024 19:54 schreef Bargehassus het volgende:
Wat versta je onder gillen? Als 55-jarige man hier kan ik nog prima gillen. (Net nog even getest, sorry buren.) Uiteraard geen hoge tonen als Mariah Carey in haar hoogtijdagen, maar toch.
Ik hoop nu toch echt dat de fokkers die dit lezen jouw voorbeeld uitproberen en ook even testen of hun gil het nog doetquote:Op maandag 9 september 2024 19:54 schreef Bargehassus het volgende:
Wat versta je onder gillen? Als 55-jarige man hier kan ik nog prima gillen. (Net nog even getest, sorry buren.) Uiteraard geen hoge tonen als Mariah Carey in haar hoogtijdagen, maar toch.
Nope, nooit gedaan ook.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |