7 Floris, 11 Ivanhoe inderdaad. Aldus mijn vader die bij Floris, ik citeer, 'in mijn pyjamaatje voor de tv zat'.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh serieus?
Dan heb ik nog niet ver genoeg geluisterd, maar ik dacht meteen Floris toen ik tune 7 hoorde....
1ste waren de chemische elementen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie post #230
Of bedoel je:
Maanden vh jaar, sterrenbeelden, Duitse getallen en nog 2 dingen
Thanks!quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
1ste waren de chemische elementen.
Oh ik had eerst een i, lol. maar miste de U - vandaar het rode kringeltjequote:Op zaterdag 7 september 2024 21:12 schreef laziness het volgende:
Bold & the Beautiful wel goed spellen
Done. Queen Albumsquote:
Ik ook niet. Met JA en TH denk ik aan Aziatische landen, maar daar past de rest niet lekker bij. De Q zou voor Qatar kunnen staan, maar dit zijn niet de laatste GP's van het jaar en ook niet de laatste WK-landen. Verder was ik nog niet. Of Q moet ineens voor Quickstep staan of zo, dat het stiekem een wielervraag isquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit lijkt me te kloppen wat logica betreft, maar daarmee kom ik er nog niet
Jawel, dit lijken me de Queen albums op volgorde
Dus dat zou Q van Queen op 1 en U van Queen II moeten zinn op 2
Zie je nou.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
7 Floris, 11 Ivanhoe inderdaad. Aldus mijn vader die bij Floris, ik citeer, 'in mijn pyjamaatje voor de tv zat'.
quote:
Ja want die reeken zijn hetzelfdequote:Op zaterdag 7 september 2024 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Heb je E voor beide reeksen?
quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit lijkt me te kloppen wat logica betreft, maar daarmee kom ik er nog niet
Jawel, dit lijken me de Queen albums op volgorde
Dus dat zou Q van Queen op 1 en U van Queen II moeten zinn op 2
Ik kwam met de maanden van het jaar, niet met de elementenquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks!
Die van @:H_T heb ik helemaal gemist![]()
Ziet eruit als een nummer dat je moet spelen ofzoquote:
Wat is dan het antwoord?quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is Alle Menschen Werden Bruder.
Negende van Beethoven
Dat werd ook niet gezegdquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kwam met de maanden van het jaar, niet met de elementen
Lekker bezig, ik was nog aan het bedenken welk muziekstuk.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is Alle Menschen Werden Bruder.
Negende van Beethoven
Na die laatste G komt 'Alle Menschen werden Brüder, wo dein sanfter Flügel weilt".quote:
12quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:18 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.hoogkwispel.nl/downloads/
Nummer 12 13 14
Kakafonie 1:quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:18 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.hoogkwispel.nl/downloads/
Nummer 12 13 14
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |