Goedemorgenquote:
quote:
quote:
Morguhquote:
Wat ongelooflijk kinderachtig ben je toch ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 september 2024 08:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk kinderachtig ben je toch ook.Verkeerde been uit bed gestaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Het zorgt altijd voor zoveel ellende die afsluitingen. En het is, althans zo lijkt het, in de vakantie periodes veel meer dan andersquote:Op maandag 9 september 2024 08:36 schreef pullup het volgende:
We kunnen weer crossen
https://www.at5.nl/artike(...)n-weer-volledig-open
Ja hier stond het geloof ik wel echt vol steedsquote:Op maandag 9 september 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zorgt altijd voor zoveel ellende die afsluitingen. En het is, althans zo lijkt het, in de vakantie periodes veel meer dan anders
Ja ik hoorde de kids ook mopperen, rij zelf ook geen autoquote:Op maandag 9 september 2024 08:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hier stond het geloof ik wel echt vol steeds
Ik rijd gewoonlijk geen auto hehe dus had er eigenlijk sowieso geen last vanMaar hoorde veel gemopper
quote:Op maandag 9 september 2024 08:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk kinderachtig ben je toch ook.Ehm watskeburt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik vraag mij wel eens af hoeveel verschillende vogels er wel niet zijnquote:
Genoegquote:Op maandag 9 september 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel eens af hoeveel verschillende vogels er wel niet zijn
Ja dat zeker. Ik zie echt hele mooie voorbij komenquote:
In Europa heb je ook hele mooi Birdiesquote:Op maandag 9 september 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Ik zie echt hele mooie voorbij komen
Vind het stiekem wel jammer dat er hier niet zoveel van die kleurijke vogels zitten
Zeker, maar niet die mooie kleurenpracht die hier veel voorbij komtquote:Op maandag 9 september 2024 09:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In Europa heb je ook hele mooi Birdies
Echt wel , vogels vliegen op en neerquote:Op maandag 9 september 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker, maar niet die mooie kleurenpracht die hier veel voorbij komt
Hey mutskequote:
Lekker baderenquote:
Ik ga het overlevenquote:
Lekker! Doe ik ook altijd als ze te rijp zijn.quote:Op maandag 9 september 2024 12:18 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had nog een paar oude bananen liggen die al wat bruin aan het worden zijn. Daar ga ik nu bananenbrood mee bakken
Nooit gedaan zelf maar de roeisters komen vaak met bananen brood aan voor na de trainingenquote:Op maandag 9 september 2024 12:18 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had nog een paar oude bananen liggen die al wat bruin aan het worden zijn. Daar ga ik nu bananenbrood mee bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |