Na de oorlog is er onderzoek naar het falen geweest en het blijkt dat het plan om 22(?) redenen afgekeurd zou moeten zijn.quote:Op zondag 8 september 2024 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, jammer dat ze het die debiele Engelse slager hebben laten uitdenken. Heeft gezorgd voor het falen en vele extra doden
1 van zijn heel vele blunders.
'Mooie' bijvangst was wel de bevrijding van dat gebied tot Arnhem zo ongeveer.
Klinkt helaas helemaal niet vreemdquote:Op zondag 8 september 2024 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Na de oorlog is er onderzoek naar het falen geweest en het blijkt dat het plan om 22(?) redenen afgekeurd zou moeten zijn.
De Duitsers sowiesoquote:
Moest wel even zoeken waar die tekst ook al weer uitkwamquote:
GOA had hem al eerder opgepiktquote:Op zondag 8 september 2024 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moest wel even zoeken waar die tekst ook al weer uitkwam
Nummer is goed, lichtelijk gewelddadig, maar oke
En het nummer is verzonnenquote:
Ik vind het wel knap van Andre Rieu hoe hij het elke keer weer voor elkaar krijgt om er weer een wereldshow van te maken, want ze kennen hem overlaquote:
Moeten?quote:
Ik wil niet meer meedoenquote:Op maandag 9 september 2024 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, anders mag je niet langs start
Kan ik je nog omkopen?quote:Op maandag 9 september 2024 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Te laat ,je zit al in de matrix
Mij wel, alleen heb ik er niets over te zeggen.quote:
Nee alleen jou, ik ga niet omlopenquote:Op maandag 9 september 2024 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mij wel, alleen heb ik er niets over te zeggen.
Je moet Neo hebben.
Dan is het echt helaas,quote:Op maandag 9 september 2024 00:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee alleen jou, ik ga niet omlopen
Nou moet David ook nog meedoen?quote:Op maandag 9 september 2024 00:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het echt helaas,
je zit vast in de matrix,
of luisteren naar David Baywatch
Niet zo'n vuurspoor achterlaten, dan lukt het misschienquote:
Uhhhhhh,quote:Op maandag 9 september 2024 00:35 schreef HappyCharly het volgende:
Wist niet dat hasselhoff kon zingen
Komt door het pittige etenquote:Op maandag 9 september 2024 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet zo'n vuurspoor achterlaten, dan lukt het misschien
Alweer op je pleintjequote:Op maandag 9 september 2024 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uhhhhhh,
waar staat dat hij dat kan?
quote:Op maandag 9 september 2024 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uhhhhhh,
waar staat dat hij dat kan?
Toen was ik hier nog nietquote:
Ja smaken verschillen .. ben ook geen fan, maar in de vorige eeuw was David al actief met zn stemquote:Op maandag 9 september 2024 00:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen was ik hier nog niet
En hij stond er, zegt niet dat hij kan zingen
Zoietsquote:Op maandag 9 september 2024 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja smaken verschillen .. ben ook geen fan, maar in de vorige eeuw was David al actief met zn stem
Denk dat @mario390 wel meer weet over daveid .. Hij was vooral bekend idd in Duitsland .. had / heeft ie geen Duitse vrouw ?quote:
Wiki zegt Pamela Bach. Maar dat is een Amerikaanse.quote:Op maandag 9 september 2024 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat @:mario390 wel meer weet over daveid .. Hij was vooral bekend idd in Duitsland .. had / heeft ie geen Duitse vrouw ?
quote:In 1988 speelde hij in de Duitse film Starke Zeiten en ontmoette hij Jack White, een Duitse platenproducent. Tot op de dag van vandaag is Hasselhoff een succesvolle zanger in Duitsland.
Kijk ergens zat ik wel goedquote:Op maandag 9 september 2024 01:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wiki zegt Pamela Bach. Maar dat is een Amerikaanse.
Wiki zegt ook:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |