Dat rund gaat er toch ook hard vandoorquote:Op zondag 8 september 2024 17:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had hem zelf nog niet gezien. Die rund staat daar ook echt zo met zo'n blik van "wegwezen jij, dit is mijn terrein"
Zekerquote:Op zondag 8 september 2024 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
Was deze hier nou al geplaatst?
https://www.ad.nl/video/p(...)enorme-hoorns-713612
Lekkah, kom maar doorquote:Op zondag 8 september 2024 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
Bitterballetje iemand?
wel uit de oven
Altijdquote:Op zondag 8 september 2024 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
Bitterballetje iemand?
wel uit de oven
quote:Op zondag 8 september 2024 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
Vangen
Pas op, de mosterd kan een beetje plakkerig zijn
Polen zijn rare jongensquote:
Dat is beterquote:Op zondag 8 september 2024 15:38 schreef D. het volgende:
[..]
Nog wat dik, iets minder paars, maar minder gevoelig, dus kan er ‘normaal’ op lopen
Tnx. Maar vind deze opzet te langdradig , ik lees het morgen welquote:
quote:
Van wat dan?quote:Op zondag 8 september 2024 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
Volgende week hier al bevrijdingsdag
Jullie gooien de PVV er uitquote:
Ja, die krijgen allemaal een enkeltje Amsterdamquote:
Maastricht had geluk. Voor grote delen van het land moest het ergste nog komen.quote:Op zondag 8 september 2024 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die krijgen allemaal een enkeltje Amsterdam
Maar nee, https://nl.wikipedia.org/wiki/Bevrijding_van_Maastricht
Ja, ze kwamen tot half Limburg en een deel van Brabant (door Market-Garden).quote:Op zondag 8 september 2024 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maastricht had geluk. Voor grote delen van het land moest het ergste nog komen.
Bronquote:Nederland staat in 1944 op het punt om bevrijd te worden. Maar het duurt nog tot het voorjaar van 1945 voordat heel Nederland bevrijd is. De bevrijding van Nederland start op 12 september 1944 met de opmars van de Amerikanen in Limburg. Met operatie Market Garden wordt op 17 september 1944 een gedeelte van Noord-Brabant en Gelderland bevrijd. Operatie Market Garden bestaat uit twee hoofdonderdelen: de verovering van acht belangrijke bruggen en een aanval van grondtroepen. Helaas strandt het geallieerde offensief bij Arnhem. Op dat moment is wel al een deel van Noord-Brabant, Limburg en Gelderland in geallieerde handen. Vanuit deze strook vrij gebied bevrijden de geallieerden in de maanden daarna de rest van Brabant en Limburg.
Market-Garden kwam later, Limburg was grotendeels bevrijd door de Amerikanen want die wouden zo snel mogelijk Duitsland in.quote:Op zondag 8 september 2024 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ze kwamen tot half Limburg en een deel van Brabant (door Market-Garden).
Online leren we:
[..]
Bron
Daar zit 5 dagen tussen, en Limburg is maar voor de helft bevrijdt in '44, Venlo bv pas op 01.03.1945.quote:Op zondag 8 september 2024 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Market-Garden kwam later, Limburg was grotendeels bevrijd door de Amerikanen want die wouden zo snel mogelijk Duitsland in.
Hij doet hetquote:
Alweerquote:
Dat zal je zelf dan het beste wetenquote:Op zondag 8 september 2024 20:36 schreef mario390 het volgende:
waarom was ik uitgeloggd?
het stand illegale actie selekterd
Wo ist dein Schuh?quote:Op zondag 8 september 2024 20:36 schreef mario390 het volgende:
waarom was ik uitgeloggd?
het stand illegale actie selekterd
Market-Garden begon half september.quote:Op zondag 8 september 2024 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zit 5 dagen tussen, en Limburg is maar voor de helft bevrijdt in '44, Venlo bv pas op 01.03.1945.
Ja, klopt, en Maastricht werd op 13/14 september bevrijdt. Denk je die eerder inschatquote:Op zondag 8 september 2024 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Market-Garden begon half september.
quote:De bevrijding van Nederland start op 12 september 1944 met de opmars van de Amerikanen in Limburg. Met
operatie Market Garden wordt op 17 september 1944 een gedeelte van Noord-Brabant en Gelderland bevrijd.
Helaas ja.quote:
Hüpfenquote:Op zondag 8 september 2024 20:48 schreef maily het volgende:
[..]
Auf einem Bein kannst du nicht jumpen
Ik zie, dacht idd eerder maar Market-Garden was er specifiek op gericht om de bruggen over de rivieren intakt in handen te krijgen.quote:Op zondag 8 september 2024 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, klopt, en Maastricht werd op 13/14 september bevrijdt. Denk je die eerder inschat
[..]
Yep, jammer dat ze het die debiele Engelse slager hebben laten uitdenken. Heeft gezorgd voor het falen en vele extra dodenquote:Op zondag 8 september 2024 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie, dacht idd eerder maar Market-Garden was er specifiek op gericht om de bruggen over de rivieren intakt in handen te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |