SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Trustequote:Op vrijdag 6 september 2024 23:11 schreef Nizno het volgende:
dat was natuurlijk niet netjes... lapo posten en geen nieuwe openen.
Had het niet door.
Nu echt truste
ja ben uit eten geweest met de fam voor mijn 'afscheid'quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt nog laat wakker.
Echt een leuk uitzicht heb je daarquote:
ja alleen hadden we nu pech omdat het om zo mistig was maar anders is het zeker de moeite waardquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt een leuk uitzicht heb je daar![]()
's Avonds zal dat nog leuker zijn met die lichtjes enz
Oh, da's spijtigquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja alleen hadden we nu pech omdat het om zo mistig was maar anders is het zeker de moeite waard
ik had gravad lax als voorgerecht, hoofd de slibtong en na een pina cola creme bruleequote:Op vrijdag 6 september 2024 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, da's spijtig
Was het eten wel oke ?
Wat had je en wat erbij?
quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had gravad lax als voorgerecht, hoofd de slibtong en na een pina cola creme brulee
*Noteertquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet je een keer doen als je er bent
Dat is toch elk restaurant daar ?quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Er is toch een tijdje een Amsterdams restaurant geweest met onvriendelijke bediening "Nou zou jij wel een toetje pakken?" "Leuk, die jurk, tweedehands?" of "Je lijkt zelf op een spruitje"
Gezellig aan de lampen zwierezwaaienquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is toch elk restaurant daar ?
Niets gaat boven de Brabantse gastvrijheid
IK WEET NUUUUUUUU
Gewoon stoïcijnse groene asperges met Parmezaanse kaas blijven door eten ...quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezellig aan de lampen zwierezwaaien [ afbeelding ]
Ik heb hier een huisje op wielen een huisje waar de tijd heeft stilgestaaaaaaan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is toch elk restaurant daar ?
Niets gaat boven de Brabantse gastvrijheid
IK WEET NUUUUUUUU
LAAT DE ZON IN JE HARTquote:Op vrijdag 6 september 2024 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb hier een huisje op wielen een huisje waar de tijd heeft stilgestaaaaaaan.
Ja hoe dan!!!!??quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon stoïcijnse groene asperges met Parmezaanse kaas blijven door eten ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |