Geweldig om te zien. Ik ging naar Stortemelk op Vlieland de eerste keer met vrienden. 17 en de wereld lag nog aan je voeten.quote:
Toch is het een geweldig programma. Niemand wordt belachelijk gemaakt en de rariteit wordt niet door de voice over aangedikt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:29 schreef golfer het volgende:
Wel een beetje 'apart soort' volk op die havencamping.
En stevige nep tieten. Snap het nooit. Volgens mij is ze van zichzelf best aantrekkelijk. Haar broer was ook niet lelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:43 schreef golfer het volgende:
Die verbouwde kop van die vrouw op de havencamping.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
En stevige nep tieten. Snap het nooit. Volgens mij is ze van zichzelf best aantrekkelijk. Haar broer was ook niet lelijk.
Nooit gezien. Zitten ze daar ook in ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Liesbeth en haar broer Sjef van Bij ons op het Kamp!
Yup!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nooit gezien. Zitten ze daar ook in ?
Grappig. In de serie die ik kijk komen ze redelijk beschaafd over. Toevallig dat ze in beide series zitten, of zijn het van die types die zichzelf opgeven ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup!
[ afbeelding ]
Haar man was onlangs nog in het nieuws, die was samen met deze broer Sjef en diens zoon door de politie van het kamp gehaald.
Ik durf het niet te zeggen; aan de ene kant zou het toeval kunnen zijn, aan de andere kant zou het me ook niet verbazen als dat het niet wasquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grappig. In de serie die ik kijk komen ze redelijk beschaafd over. Toevallig dat ze in beide series zitten, of zijn het van die types die zichzelf opgeven ?
Hoezoquote:
Ik vond het wel meevallen. Leuke playback en betrokken ouders.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:28 schreef golfer het volgende:
Het volk op die havencamping is wel heel erg ordinair.
Vond ik ook. Echt geweldig. Op het laatst nog steeds iedereen in hun waarde gelaten. Toch grappig en soms aandoenlijk.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:28 schreef Irri-tante het volgende:
Wat een leuk programma. Leuk al die verschillende campings en mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |