De mannencamping blijft hilarisch leuk.quote:
Vandaag geen herhaling door WK-wielrennen. Dus later eens opzoek. Was het weer hilarisch ?quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
De mannencamping blijft hilarisch leuk.
Met gast Harrie/Harriët.
Ja. Absoluut de moeite waard om terug te kijken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:25 schreef tong80 het volgende:
Vandaag geen herhaling door WK-wielrennen. Dus later eens opzoek. Was het weer hilarisch ?
Ik kan uren kijken naar Wim in paarse jurk en gele klompen die paaldanst terwijl -ie ABBA zingt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:56 schreef KinKiJan het volgende:
Wel goed dat er een nieuwe camping bijkomt. Voordat de nieuwigheid van die andere 3 afgaat en olijke Wim die elke aflevering zingend in een jurk staat gaat vervelen
Die Dick vind het leuk als er 'trekkers' op de camping komen, al die nieuwe mensen... Vervolgens zie je 'm alleen met dames aanpappen hehehe, geef 'm eens ongelijk.
Ik ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan uren kijken naar Wim in paarse jurk en gele klompen die paaldanst terwijl -ie ABBA zingt.
Ik zag het voorstukje. Voor hun zelf de gewoonste zaak van de wereld.quote:
Incl.'bij ons op het kampers'quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:17 schreef golfer het volgende:
Vandaag dus weer een nieuwe camping erbij; de havencamping.
Ik neem jouw advies ter harte en maak een begin.quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:34 schreef golfer het volgende:
Heerlijk kneuterig programma.
Absolute aanrader!
Je gaat genieten. Morgenochtend ga ik herhaling kijken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik neem jouw advies ter harte en maak een begin.
True, al twijfelde ik even na het zien van een foto in dit topic. Maar het is inderdaad zeer vermakelijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je gaat genieten. Morgenochtend ga ik herhaling kijken.
Die ene man was zijn onderbeen kwijt geraakt door een geïnfecteerde wond die hij bij het spuitvoetbal had opgelopen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 08:27 schreef tong80 het volgende:
Dat spuitvoetbal was trouwens krankzinnig. Dat daar geen ongelukken gebeurden met zatlappen die onbeschermd en dom renden, gleden n elkaar torpedeerden. Ik ben en was altijd bang van dit soort types. Zijn van die randdebielen die tijdens concerten denken dat elkaar overhoop gooien of beuken hetzelfde is als pogoën.
Klopt. Dat bedoel ik dan ook niet.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Die ene man was zijn onderbeen kwijt geraakt door een geïnfecteerde wond die hij bij het spuitvoetbal had opgelopen.
Ha ha. Was op een "normale" gezinscamping.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:08 schreef KinKiJan het volgende:
Ik loop een paar afleveringen achter; lees hier nu over 'spuitvoetbal' en krijg daar met die mannencamping in m'n achterhoofd wel rare beelden bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |