Hier ook niet? In de vrije natuur? En wie gaat dat controleren?quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij mogen die duikers niet eens meer met head first in het water komen ..
Plonswachtersquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier ook niet? In de vrije natuur? En wie gaat dat controleren?
Een jochie op een fatbikequote:Op vrijdag 6 september 2024 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier ook niet? In de vrije natuur? En wie gaat dat controleren?
Je krijgt er een stoer schepnet bijquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een relaxte functie
Die springt gewoon met op zijn fatbike om het goed te controleren?quote:
Zo'n nekkraag lijkt me nuttigerquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je krijgt er een stoer schepnet bij
Ik vond de duik ook niet echt zo spectaculair. en die commentaren eronder haha. "Salto"?quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze heb lef... maar duiken kan ze nie
Wilt u daar onmiddellijk mee op houden!quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik vond de duik ook niet echt zo spectaculair. en die commentaren eronder haha. "Salto"?
Het filmpje dat erna kwam (op youtube) vond ik enger en veel dapperder van dat chicky:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wilt u daar onmiddellijk mee op houden!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wilt u daar onmiddellijk mee op houden!![]()
[ afbeelding ]
Ooohw.... sommige voel ik hierquote:
Zag je die nekkraag bij de 1equote:Op vrijdag 6 september 2024 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooohw.... sommige voel ik hier
Absoluut, en denk dat ze die heel erg goed bewakenquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zouden er statistieken zijn van ongelukken bij Red Bull evenementen?
Eensch!quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Absoluut, en denk dat ze die heel erg goed bewaken
Dit heb ik een tijdje geleden ook al gezienquote:
Het kijken waard ook vond ik.. en ja, bizar!quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Dit heb ik een tijdje geleden ook al gezienDit is te bizar eigenlijk om te proberen.
Dan ben je niet helemaal goed bij je paaseiquote:
Kleine zwembroeken in de 80'squote:Op vrijdag 6 september 2024 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het kijken waard ook vond ik.. en ja, bizar!
de 80ties
En achteraf mag je blij zijn als je nog een paasei over hebtquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je niet helemaal goed bij je paasei
zullen we het eerst nog bij pepernoten houden ...quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je niet helemaal goed bij je paasei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |