quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, jij bent nog niet klaar met de zomer, maar de zomer wel met jou!
Allora en welkom thuis danquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:25 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben weer thuus. Het voelt alsof ik uit Toscane weggerukt ben
Dat is toch minder gezelligquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:40 schreef Arizona het volgende:
Nou, deze presale geen kaarten kunnen krijgen. Donderdag maar opnieuw proberen.
Edit: nou ja, we hadden wel 3 zitplaatsen in 3 verschillende vakken kunnen krijgen![]()
Ja leek ons ookquote:
Héb je eindelijk bruine benen, moet je ze weer verstoppenquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:28 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet weer een lange broek aan. Ik wil het niet
Nee, ik heb nogal slecht geslapen dus ben het vergeten.quote:
Nee, ik ben vandaag in Baron 1898 geweestquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je bent een mijnwerker geworden?
Je bent in een baron uit 1898 geweest?quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, ik ben vandaag in Baron 1898 geweest
Ja, eensquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je bent in een baron uit 1898 geweest?![]()
Jij liever dan ik.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, ik heb nogal slecht geslapen dus ben het vergeten.
Maar ik was wel gewoon netjes vroeg aan het werk natuurlijk.
Stoer! Ik durf echt niet in dat soort achtbanenquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, ik ben vandaag in Baron 1898 geweest
Communiceren via rooksignalen, vind je dat niet leuk dan?quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:40 schreef Arizona het volgende:
Edit: nou ja, we hadden wel 3 zitplaatsen in 3 verschillende vakken kunnen krijgen![]()
"Gelukkig" is het slechts de presale. Donderdag lukt het hopelijk welquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:40 schreef Arizona het volgende:
Het komt wel heel dichtbij zoquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie nu pas dat Geert Wilders ook in Italie was
Undercover Geertjequote:Op dinsdag 10 september 2024 19:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat hij bij mij in de groep zat
Is dat mogelijk met dat kapsel van hem?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |