Ik vrees dat we toch nog even een paar maanden herfst moeten doorstaanquote:Op maandag 9 september 2024 20:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom maar ik heb dit jaar opeens al heel vroeg zin in de kerst :’) ik denk wel dat ik kerst zelf dan weer snel zat ben maar toch![]()
Dus ik sla op de een of andere manier de herfst over in m’n hoofd.
ja, de zomer die begon in augustus en eindigde in septemberquote:Op maandag 9 september 2024 20:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vrees dat we toch nog even een paar maanden herfst moeten doorstaan![]()
Over twee maanden komt Sinterklaas al aan trouwens. Zo’n zomer vliegt voorbij
Ben hier geen fan van.quote:Op maandag 9 september 2024 20:00 schreef Fred_B het volgende:
Of over leuke herfstuitjes in het bos?
[ afbeelding ]
Juli was best goed.quote:Op maandag 9 september 2024 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, de zomer die begon in augustus en eindigde in september
Nu weer 9 maanden herfst voordat er weer een kansje is op zomer
De B van bokbier zit al in de maand!quote:Op maandag 9 september 2024 20:28 schreef BillDauterive het volgende:
Het herfstbokseizoen begint bijna weer.
toch ook nog best veel regen? (al was ik er grotendeels niet)quote:
Ik wacht toch altijd weer het liefst tot oktober voordat ik er eentje opentrek. Jij begint al eerder?quote:
Soms wel, maar dit seizoen nog nietquote:Op maandag 9 september 2024 22:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik wacht toch altijd weer het liefst tot oktober voordat ik er eentje opentrek. Jij begint al eerder?
Nee in plaats daarvan worden er kaarsjes gebrand voor James Earl Jones RIPquote:
RIPquote:Op dinsdag 10 september 2024 07:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee in plaats daarvan worden er kaarsjes gebrand voor James Earl Jones RIP
Ik was vorige week nog op zomervakantie, ik ben hier nog niet klaar voorquote:Op maandag 9 september 2024 20:00 schreef Fred_B het volgende:
Of over leuke herfstuitjes in het bos?
[ afbeelding ]
Ik heb al wel zin om mijn kerstlego te gaan bouwenquote:Op maandag 9 september 2024 20:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom maar ik heb dit jaar opeens al heel vroeg zin in de kerst :’) ik denk wel dat ik kerst zelf dan weer snel zat ben maar toch![]()
Dus ik sla op de een of andere manier de herfst over in m’n hoofd.
Je bent een mijnwerker geworden?quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:02 schreef Troel het volgende:
Ik hoorde dat de adventskalender van Lego dit jaar 'Het Nest' van de Weasleys is, omdat er 24 zakken met stukken inzitten
Vast niet druk daar vandaag.quote:
Ik ga volgende week TOTO proberenquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:04 schreef Arizona het volgende:
Ticketmaster altijd leuk, ik sta in de wachtrij voor Imagine Dragons kaartjes. Word ik gewoon van de ene wachtrij in de andere gegooiden nu sta ik achteraan (vermoed ik) .
Ja, jij bent nog niet klaar met de zomer, maar de zomer wel met jou!quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was vorige week nog op zomervakantie, ik ben hier nog niet klaar voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |