In dat geval doe ik alles voor je, als je mij chocolade geeft.quote:Op zondag 8 september 2024 14:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En wat nou als ik zeg dat ik Zwitserse chocolade bij me heb?
Latte, latte, lots of chocolahahattequote:Op zondag 8 september 2024 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In dat geval doe ik alles voor je, als je mij chocolade geeft.
Niet aan het werk maar leuke dingen doen op vakantie . M’n interne wekker staat alleen nog steeds aan (m’n externe bijna 2-jarige lopende wekker trouwens ookquote:Op maandag 9 september 2024 04:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hoog tijd voor koffie en iets lekkers idd.
[ afbeelding ]
En dan snel aan het werk mensen, het is niet voor niks maandag.
Gelukje bij een ongeluk dusquote:Op maandag 9 september 2024 07:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Noodgedwongen thuiswerken vandaag. De garagedeur van het parkeerdek waar mijn auto staat, blijft volledig dicht.
Vriend van ons daar werkte de elektronische deur van kantoor niet. Het noodkastje hangt binnenquote:Op maandag 9 september 2024 07:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Noodgedwongen thuiswerken vandaag. De garagedeur van het parkeerdek waar mijn auto staat, blijft volledig dicht.
Ook handig.quote:Op maandag 9 september 2024 12:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Vriend van ons daar werkte de elektronische deur van kantoor niet. Het noodkastje hangt binnen
quote:Op maandag 9 september 2024 12:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Vriend van ons daar werkte de elektronische deur van kantoor niet. Het noodkastje hangt binnen
Dit valt in de categorie schaar die in een verpakking zit die je alleen open krijgt met een schaar.quote:Op maandag 9 september 2024 12:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Of de traditionele uitsmijterskreet: “Je komt hier alleen binnen met een pasje”quote:Op maandag 9 september 2024 13:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dit valt in de categorie schaar die in een verpakking zit die je alleen open krijgt met een schaar.
Zo'n zeiklied is het toch niet?quote:Op maandag 9 september 2024 13:35 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoorde net Il Volo. Niet op de radio. Niet in een restaurant. Niet in Italie. Maar bij de wc in Duitsland.
Vraag me niet waarom maar ik heb dit jaar opeens al heel vroeg zin in de kerst :’) ik denk wel dat ik kerst zelf dan weer snel zat ben maar tochquote:Op maandag 9 september 2024 20:00 schreef Fred_B het volgende:
Of over leuke herfstuitjes in het bos?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |