Hoho, Van Dijk is wel een grote leider. Tenminste, volgens Van Dijk zelf.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:35 schreef Redefine het volgende:
De Ligt met een grote fout bij de eerste goal. En Van Dijk laat weer eens een man lopen en staat te slapen bij de tweede goal. Echt een geweldige verdediging hebben we
Niemand heeft het gevraagd, maar toch vond ik het nodig om dit uit te zoekenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben ook nog wel in grotere, hogere en snellere varianten van dat type geweest
En nog altijd versta ik maar misschien de helft van wat die witte wieven kwelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Lekker weer naar anderen wijzen als grote leiderquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoho, Van Dijk is wel een grote leider. Tenminste, volgens Van Dijk zelf.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Niemand heeft het gevraagd, maar toch vond ik het nodig om dit uit te zoekenDe dive coaster met de grootste eerste afdaling is Yukon Striker in Canada (ben ik ingeweest). Waar Baron 1898 het moet doen met een val van 37 meter is die van Yukon Striker
Ik heb naar aanleiding van deze post die in Gardaland even opgezocht, voor mijn gevoel was die ook nog hoger dan die in de Efteling en dat klopte ook: 42,5 meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik durfde dus nauwelijks te kijken toen ze erin zaten
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Niemand heeft het gevraagd, maar toch vond ik het nodig om dit uit te zoekenDe dive coaster met de grootste eerste afdaling is Yukon Striker in Canada (ben ik ingeweest). Waar Baron 1898 het moet doen met een val van 37 meter is die van Yukon Striker
Jammer dat die niet naast de deur is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Wie riep dat?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:43 schreef Koen66 het volgende:
Man man man, hoorde ik laatst niet roepen dat NL zo'n goede verdediging heeft
Tijdens het EK riepen die commentatoren dat regelmatigquote:
Zeker. Wel des te bijzonder natuurlijk om die een keer gedaan te hebben, maar makkelijk vaker kunnen doen was ook leuk geweestquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jammer dat die niet naast de deur is.
Ik had er tot 5 minuten geleden nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:45 schreef Koen66 het volgende:
Zeker van een provincie clubje naar het buitenland gegaan?
Een Zeeuw.quote:
Naja als ie beter is dan De Ligt dan is het primaquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een Zeeuw.
Hij verruilde in 2020 NAC Breda voor Brighton & Hove Albion FC
Kan het slechter worden?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Naja als ie beter is dan De Ligt dan is het prima
Zeker wel, met mij bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan het slechter worden?
Ja, je komt soms op verre plekken bijzondere achtbanen tegen. Toen ik dit voorjaar in Shanghai was, hebben we daar in het Ocean Park de Steel Dolphin geprobeerd. Dat was ook een leuk ding, in een verder (buiten de dieren) kermisachtige omgeving.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker. Wel des te bijzonder natuurlijk om die een keer gedaan te hebben, maar makkelijk vaker kunnen doen was ook leuk geweest
Nee hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |