abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 22:47:02 #151
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215180794
Bovenstaande fictie zou TS moeten uitwerken in een roman
Le Diable
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 03:23:49 #152
338319 ZarB
Piña colada
pi_215181805
Rene zou er helemaal niet moeten zijn om begrip te tonen, je vader te spelen of oude jongens krentenbrood achtige dynamieken te laten ontstaan. Geen wonder dat je er niks mee opschiet. Of Rene is een prutser of jij interpreteert jullie behandelrelatie helemaal verkeerd.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zondag 27 oktober 2024 @ 16:18:32 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215391798
En?
Hoe gaat het verder met deze soap?
Alles al opgebiecht aan de vrouwen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 28 oktober 2024 @ 19:02:23 #154
71048 Tokay
makes your day!
pi_215403809
Aardmannetje is van het aardbodempje verdwenen …
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:18:06 #155
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_215409243
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 16:22 schreef Aardmannetje44 het volgende:
Omdat ik zie dat er toch wel behoefte is om verder te praten open ik een tweede deel. Bij mij is die behoefte er in elk geval ook wel, want ik merk dat het me echt goed doet om dit hier neer te pennen. Ik wil de mensen die hebben gereageerd ook hartelijk bedanken voor het meedenken, zelfs als de reacties soms hard of negatief zijn. Ik snap ook dat mensen het een ongelooflijk verhaal vinden in de letterlijke zin van het woord. Ik zou het zelf ook niet geloofd hebben denk ik als ik niet mijn eigen leven had beschreven. Soms kan de werkelijkheid echt vreemd zijn. Ik weet zelf ook niet goed hoe ik hierin verzeild ben geraakt.

Ik zal de komende tijd nog wat updates plaatsen.
Waar blijven je updates? *O*
To BG or not to BG!
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:25:38 #156
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215409313
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 12:18 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Waar blijven je updates? *O*
Ja lachen man :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:30:55 #157
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215410332
Wat een onzettend heftig verhaal. Je zou verwachten dat je ergens wel door de mand zou vallen. De meeste vrouwen (niet alle, nee, niet alle) zijn erg scherp en hebben hiervoor een soort van instinct. Je moet zoveel leugens in leven houden en tracken. Dat is niet te doen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 30 oktober 2024 @ 12:36:56 #158
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215417942
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 20:22 schreef golfer het volgende:

[..]
Een psycholoog die in 1 week tijd twee keer tijd voor je heeft kan nooit een erg drukke praktijk met wachtlijsten hebben en dat levert bij mij weer vraagtekens op over de kwaliteit van deze psycholoog.
Of over de geloofwaardigheid van dit verhaal. Zijn schrijftstijl lijkt verdacht veel op die van die usertjes die hier accounts komen registreren om eenmalig een gek verhaal te posten. :D

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_215923486
Ja oud topic, ik weet het. Maar zou TS nog voor het einde van het jaar een update geven? Bij wie van de twee (of drie/vier..) vrouwen zou hij Kerst en Oud en Nieuw gaan vieren?

@:Aardmannetje nu willen we wel de climax lezen hoor.
pi_215924348
Of tenminste hoe je je Kerst hebt gepland @Aardmannetje44 Toch wel een uitdaging zo.
  Spellchecker donderdag 19 december 2024 @ 21:45:28 #161
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215924358
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 21:44 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Of tenminste hoe je je Kerst hebt gepland @:Aardmannetje44 Toch wel een uitdaging zo.
En hoe Sinterklaas is verlopen ....
pi_215968112
Die laat niks meer van zich horen. Of hij is inmiddels vermoord. Uit een raam of van de trap gevallen of zo.

:wtf:
pi_215968153
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 12:17 schreef Hiddendoe het volgende:
Die laat niks meer van zich horen. Of hij is inmiddels vermoord. Uit een raam of van de trap gevallen of zo.

:wtf:
Te druk met vrouw drie.
  maandag 23 december 2024 @ 12:25:22 #164
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_215968247
Wellicht leeft hij nu gewoon samen met twee vrouwen en delen ze alle kosten. En hoeft alleen TS nog te werken. Win win voor iedereen.
pi_215973068
Laatste bezoek 80 dagen en 7 uur geleden volgens zijn profiel. Zeg @:Aardmannetje44, je laat ons toch niet in de steek he?

hoe doe je dat ook alweer met een mention?
pi_218440014
Beste mensen,

Allereerst excuses dat mijn volgende update zolang heeft geduurd. Ik ben niet van de aardbodem verdwenen maar ben helaas wel een tijd opgenomen geweest in een kliniek vanwege psychische problemen.

Vorig jaar oktober heb ik op een bepaald moment alles aan Marieke opgebiecht; ik heb haar verteld van het huis, van Anne, van mijn andere auto en telefoon. Van mijn andere kinderen. Marieke raakte op dat moment volledig in paniek. Ik ben vervolgens naar de auto gerend, maar ben daar achter het stuur blijven zitten zonder iets te doen. Blijkbaar heb ik daar meer dan een halfuur lang roerloos achter het stuur gezeten. Een van de kinderen kwam vroeger thuis en vond mij daar en is zijn moeder gaan halen. Uiteindelijk hebben ze (Marieke en een buurman) me later uit de auto gehaald en naar de huisarts gebracht. Ik herinner me dat zelf helemaal niet. Ik was op dat moment mijzelf niet meer. Het lijkt erop dat ik een psychotische aanval heb gehad waarbij ik het bewustzijn van mezelf en mijn omgeving kwijt ben geraakt.

Ik heb daarna een tijd moeten herstellen in een kliniek. In de spiegel herkende ik mezelf nauwelijks. Marieke en de kinderen kwamen mij daar vaak bezoeken. Na verloop van tijd lukte het me wel weer om op een normale en bekende manier met ze te praten en ging ik mezelf ook weer meer voelen en herkennen.

Als Marieke alleen kwam, hebben we het na verloop van tijd ook wel gehad over mijn dubbelleven. Marieke is gaan twijfelen of het wel klopte wat ik allemaal verteld heb. Ze heeft in de tussentijd gespeurd naar bewijs van mijn dubbelleven maar dit niet kunnen vinden. Mijn eigen appartement is blijkbaar gewoon verhuurd. Ik krijg daar ook al jaren maandelijks het geld voor op mijn rekening. Bewijs van een tweede auto heeft ze niet kunnen vinden. Op naam van de BV heb ik ook geen auto staan. Wel heeft ze op de navigatie van mijn auto kunnen zien dat ik kort voor de episode nog naar mijn appartement ben gereden vanaf het adres van een klant. Maar het lijkt erop dat ik daar dan gewoon in de auto ben blijven zitten. Mogelijk ben ik daar vaker heen gereden, maar heb ik daar ook dat soort episodes gehad als na mijn bekentenis en ben ik daarna terug naar huis gereden.

Ik ben veel aan het praten geweest met mijn psychiater en het lijkt erop dat Anne alleen in mijn hoofd bestaat. Het is absurd, ik weet het, maar in mijn herinnering, die nog steeds vaag is, lijkt Anne heel erg op mijn moeder die zo jong is overleden. De kinderen die ik samen met Anne dacht te hebben staan dan volgens mijn psychiater symbool voor mij en mijn broer. Mijn psychiater denkt dat ik al heel lang op het randje van een soort depersonalisatie of derealisatie zweef, misschien wel sinds de dood van mijn ouders. Dit heb ik emotioneel nooit kunnen verwerken. Daarom heb ik Anne verzonnen, om uiting te geven aan deze emoties. Ze geloven ook niet dat ik echt autisme heb, maar denken dat die symptomen ook veroorzaakt zijn door het onverwerkte trauma.

Ik heb nadat ik uit de kliniek ben gekomen geprobeerd Anne te vinden door de route te rijden die ik altijd reed of dacht te rijden naar haar huis. Ik heb daar aangebeld maar er deed een vrouw met een hoofddoek open die geen Nederlands of Engels sprak en die mij niets kon vertellen. Ik heb andere buren gevraagd of ze een Anne met jonge kinderen kende maar die wisten ook niks.

Ik ben inmiddels weer thuis en de relatie met Marieke is eigenlijk verbeterd sinds het hele gebeuren. Ze is zorgzamer dan ooit. Ze zegt dat ze nu begrijpt waarom ik soms zo kil overkom en heeft medelijden met me dat ik zulke fantasieën had vanwege mijn onverwerkte trauma. Ik ben ergens heel blij met hoe het nu gaat, maar ben ook wel geschrokken van de hele situatie en ben bang dat het weer kan gebeuren. Ik ben ook voorzichtig weer aan het werk gegaan, maar nog wel veel vanuit huis. De kinderen hebben er verrassend goed op gereageerd. Ze weten ook niet alle details natuurlijk. We hebben ze alleen verteld dat ik een soort aanval heb gehad en dat ze rustig aan moeten doen met me. Ze doen echt enorm hun best voor me.

Ik begrijp natuurlijk dat er misschien nog vragen zijn van jullie uit... ik schaam mij een beetje als ik alles zo teruglees wat ik hier geschreven heb omdat het blijkbaar allemaal een soort waan was. Vanuit mijn begeleiding wordt wel altijd gezegd dat ik me vooral niet moet schamen en dat ik er allemaal niks aan kan doen, maar dat is toch best lastig. Ik heb Marieke natuurlijk ook opgezadeld met heel veel pijn en vragen. Gelukkig krijgt ze zelf nu ook psychische begeleiding.
pi_218440335
Djeesus. Wat een draai.
Indien waar!? Dan wens ik je sterkte met je herstel.
Alle lof voor Marieke.
pi_218440555
Goed verhaal, maar hoe zit dit precies dan:
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 11:18 schreef Aardmannetje44 het volgende:
Ik heb een paar goede vrienden en de meesten weten niet van Anne. Eén goede vriend weet het wel en dekt mij. Hij heeft Anne ook ontmoet.
En ga nou niet vertellen dat je die vriend ook bedacht had en dat hij net als Anne niet bestaat. Je moet echt beter dan dat doen wil je het nog remotely geloofwaardig houden.

Succes!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 10:00:36 #169
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_218440642
Ik denk dat TS een student literatuur of psychologie is die een project meest doen. Of gewoon een hobbyschrijver. Erg creatief en goede commitment, zou boek misschien wel kopen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_218440693
Petje af, wel goede commitment aan je schrijfoefening, om een jaar later nog een vervolg te maken. Vind het wel erg vermakelijk leesvoer dus ga vooral zo door! Zou nog wel wat uitdieping zien in je relatie met Anne als gevolg van onverwerkt trauma graag. ^O^
pi_218440792
quote:
3s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 09:49 schreef vosss het volgende:
En ga nou niet vertellen dat je die vriend ook bedacht had en dat hij net als Anne niet bestaat.
En misschien heeft hij Marieke ook wel bedacht.
pi_218440846
Het herinnert me enorm aan A beautiful mind.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_218441051
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 10:18 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
En misschien heeft hij Marieke ook wel bedacht.
PLOTTWIST!!! :o
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 11:00:36 #174
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_218441178
Leuk verhaal ^O^ jammer dat het niet waterdicht is.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 11:59:07 #175
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218441638
Dat op zoek gaan naar Anne doet het filmisch wel vrij goed, maar ik zou het toch anders inkleden. Dit komt nu nadat je uit de kliniek ontslagen bent, maar als je ontslagen bent zou je op dat moment al niet meer in die waan geloven.

Beter ergens tijdens een verlofweekend terwijl je nog in behandeling bent.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')