Daar moet het geld wel tegen de plinten klotsen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Druk op de zaak", "zakenreis" etc.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:44 schreef maily het volgende:
[..]
Daar moet het geld wel tegen de plinten klotsen.
quote:De ene vrouw denkt dat ik een drukke baan heb met onregelmatige uren, terwijl de andere denkt dat ik veel weg ben voor werk. Het voordeel is misschien dat ik weinig familie heb; alleen een broer en mijn broer woont aan de andere kant van het land. Marieke kent mijn broer maar tegen Anne heb ik gezegd dat hij en ik geen contact met elkaar hebben. Mijn broer en ik hebben jong onze ouders verloren en hebben best wat geld geërfd, wat vervolgens geïnvesteerd is in een huis en andere zaken, waardoor ik het in werkelijkheid qua werk rustig aan kan doen.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:19 schreef maily het volgende:
[..]
Haha, en dan loopt daar iemand stage die ook bij de andere kinderen stage loopt![]()
Hoi Kees, kom je de kids halen?
"Ik heet Jan!"
M.a.w. heet hij bij allebei de vrouwen Kees de Groot? Of bij de een Kees de Groot en bij de ander Jan de Boer?
Volgens mij heeft hij wel gemeld dat de vrouwen wel een eind uit elkaar wonen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:02 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Of dat ie als ouder (dus iemand die de kinderen op mag halen) bij twee lokaties van dezelfde KDV/BSO organisatie geregistreerd staat...
Dit kan toch helemaal niet, mensen.
Ja, vooral dat. En dan in het bijzonder die erfenis die hem min of meer ontslaat van werkverplichtingen waardoor hij zijn twee gezinnen kan onderhouden en het web in elkaar kan spinnen. Zonder die erfenis zou dit hele kaartenhuis in elkaar donderen of überhaupt niet eens mogelijk zijn aangezien een gezin runnen net als een bedrijf runnen is.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:48 schreef Ceviche het volgende:
Het past ook allemaal te handig in elkaar.
Elke dag één lange post zou top zijnquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Er ligt nog deel III t/m X op de plank dus no worries
Je kunt TS ook gelijk dm'en voor een handtekeningquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Elke dag één lange post zou top zijn
Niet aan weekendjes (zelf) weg hoor..quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:19 schreef Piperidine het volgende:
Nog steeds benieuwd hoe de periodes rond de geboortes van de kinderen is geweest. Of bijvoorbeeld vakanties. Met kinderen ga je mij niet vertellen dat je niet enkele dagen/weken met elkaar doorbrengt. Maar waarschijnlijk heeft TS ook een tering hekel aan vakanties en weekendjes weg.
quote:Ik wissel af tussen de twee huizen en heb een schema in mijn hoofd waar ik me strak aan moet houden. Denk aan dagen waarop ik 'laat moet werken' (lees: bij mijn andere gezin ben), weekends die ik zogenaamd met vrienden doorbreng (maar eigenlijk bij mijn andere gezin ben), en vakanties die ik half-half probeer te regelen zodat niemand iets doorheeft.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:40 schreef Cupfighter het volgende:
Plot twist Marieke en Anna gaan in het geheim met elkaar
Er zat wel degelijk iemand op te wachten (+ 1 like, dus dat zijn er al 2):quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mooi dit. TS opent een nieuw deel waar niemand op zat te wachten en besluit dan zelf ook niet te wachten
Verder wordt er druk op los gespeculeerd hier, dus animo zatquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Even voor de goede orde, kunnen we erop rekenen dat TS een vervolgtopic gaat openen zodra deze vol is?
Dit topic gaat immers over de persoonlijke situatie van TS, en ik heb begrepen dat er een regel is dat dan alleen de TS een vervolgtopic kan openen.
Detailsquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zat wel degelijk iemand op te wachten (+ 1 like, dus dat zijn er al 2):
[..]
Verder wordt er druk op los gespeculeerd hier, dus animo zat
Uhm...quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:14 schreef ZarB het volgende:
Ik wil topics van Anne en Marieke. Is hier geen goeie fantast die dat op zich kan nemen?
Ik heb het bericht gelezen, en ik krijg de indruk dat de Hoge Raad hier een wel heel vreemde uitspraak heeft gedaan. Maar goed, deze discussie is meer voor de topics die reeds lopen over erfbelasting.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:34 schreef golfer het volgende:
Actueel nieuws:
Wet discrimineert niet-erkend kind bij erfbelasting, oordeelt Hoge Raad - https://nos.nl/l/2536128
@Aberkullie ik zie jou een poging wagemquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |