Dat klopt. Maar daarvoor zal eerst het vaderschap vastgesteld moeten worden. En daar zal Anne dan een gerechtelijke procedure voor moeten aanspannen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:06 schreef maily het volgende:
Er bestaat zoiets als onderhoudsplicht.
Misschien zijn de verhalen uit de Vriendin wel echt gebeurd, net als de verhalen uit de Mijn Geheim en de Intiem.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:48 schreef Ceviche het volgende:
Ik geloof er niks van. Nu ben ik altijd wel sceptisch maar dit leest ook qua schrijfstijl alsof het zo uit de Vriendin komt.
Het past ook allemaal te handig in elkaar.
Als Anne zich voldoende genaaid (pun intended) voelt, zal ze niet schromen om die weg te gaan als ze zelf maar enigszins denkt dat hij inderdaad de vader is.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar daarvoor zal eerst het vaderschap vastgesteld moeten worden. En daar zal Anne dan een gerechtelijke procedure voor moeten aanspannen.
Haha, en dan loopt daar iemand stage die ook bij de andere kinderen stage looptquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:54 schreef capricia het volgende:
Het is ook een raar verhaal. De kinderen bij Anne niet erkend. Geen vrouw gaat daar in mee.
Haal je ze wel af en toe op bij het kinderdagverblijf, TS, sta je daar wel als ouder bekend?
En Sinterklaas. En Pasen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af hoe TS het met Kerst en Nieuwjaar doet.
Sinterklaas hoef je niet perse op 5 december te vieren toch? 4 december bij de één en 5 december bij de ander. Maar vaderdag is wel een dingetje ja. TS, ik hoor graag hoe je dit hebt opgelost.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:22 schreef maily het volgende:
[..]
En Sinterklaas. En Pasen.
Vaderdag!!
En de verjaardagen!
Ach, nog een paar keer een twist of iets en het is - mocht het inderdaad nep zijn - in elk geval een vermakelijk verzinsel geweestquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:48 schreef Ceviche het volgende:
Ik geloof er niks van. Nu ben ik altijd wel sceptisch maar dit leest ook qua schrijfstijl alsof het zo uit de Vriendin komt.
Het past ook allemaal te handig in elkaar.
Kerstavond bij de een, eerste of tweede kerstdag bij de anderquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sinterklaas hoef je niet perse op 5 december te vieren toch? 4 december bij de één en 5 december bij de ander. Maar vaderdag is wel een dingetje ja. TS, ik hoor graag hoe je dit hebt opgelost.
Neeeee!!quote:
En dan de schoonouders nog.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kerstavond bij de een, eerste of tweede kerstdag bij de ander
quote:Zoals jullie zullen snappen, is het met twee "levens" met vijf kinderen en nog wat werk hier en daar niet zo eenvoudig om tijd vrij te maken om hier te reageren
Gewoon er bij natuurlijk, de ene dag met de ene hele familie en dan met de andere hele familiequote:
Oh fuck jaquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heeft hij allemaal al verteld. Zie vorige draadje......quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sinterklaas hoef je niet perse op 5 december te vieren toch? 4 december bij de één en 5 december bij de ander. Maar vaderdag is wel een dingetje ja. TS, ik hoor graag hoe je dit hebt opgelost.
En hij heeft dus nu TWEE! schoonmoedersquote:
Teringdruk op de zaak, dan is iedereen weg en iemand moet die dingen updaten en zorgen dat dat ene ding draait enzo, niet te doen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh fuck jaOudejaarsavond dan?
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:31 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Heeft hij allemaal al verteld. Zie vorige draadje......
Net zoals bij je schoonmoederquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zijn heeeel veeeel cadeautjesquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon er bij natuurlijk, de ene dag met de ene hele familie en dan met de andere hele familie
"Druk op de zaak", "zakenreis" etc.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:41 schreef maily het volgende:
[..]
Net zoals bij je schoonmoeder
En dan kom ik bij het volgende: opa's en oma's ........
Ooms en tantes.
Hoe regel je dat @:Aardmannetje44 ?
Moet je nagaan als je drie gezinnen hebt, ka-ching!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |