Leg eens meer uit. Reker was ook trainer van PSV.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:37 schreef Zorro het volgende:
Van Gaal
"... met Jan Reker, dat is een bekende trainer geweest, bij Roda JC bijvoorbeeld"
Reker heeft veel meer voor PSV betekend zowel als trainer als als directeur.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens meer uit. Reker was ook trainer van PSV.
Op die manier. Ik begreep de context al niet. Ik heb nooit wat met van Gaal gehad.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Reker heeft veel meer voor PSV betekend zowel als trainer als als directeur.
Het is gewoon treurig dat van Gaal dat niet over zijn lippen kan krijgen.
Was dat zijn vader ? Leek op hem.quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:43 schreef Verida het volgende:
Leuke uitzending gisteren. Uitgebreid en leuk interview met die basketballers en leuk filmpje erbij voor Worthy.
Nee, was een basketballer waar hij naar vernoemd is door zijn vader. Worthy. Dit was de achternaam van die sporter en zijn vader had een paar dagen na zijn geboorte alsnog de naam Worthy aan zijn voornamen toegevoegd.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was dat zijn vader ? Leek op hem.
Shit, James Worthy natuurlijk. Ik zapte er even in. Ga ik straks terugkijken.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, was een basketballer waar hij naar vernoemd is door zijn vader. Worthy. Dit was de achternaam van die sporter en zijn vader had een paar dagen na zijn geboorte alsnog de naam Worthy aan zijn voornamen toegevoegd.
Ik vond het een leuk filmpje voor hem
Ik ben ook fan. Vanavond wel een mindere aflevering.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:33 schreef Pedroso het volgende:
Carrie is top. Ook goed merkbaar dat ze een verleden in de sportjournalistiek heeft.
Die heb ik gemist vanavond. Maar ken het onderwerp wel. Het trieste is altijd dat zo'n "klein" ongelukje zulke grote gevolgen heeft.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Heftig onderwerp. Knap hoe deze twee dames hiermee zijn omgegaan.
Omderwerpen waren dit keer inderdaad wel wat minder interessant maar Carrie en de sfeer maken veel goed.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben ook fan. Vanavond wel een mindere aflevering.
Het contrast met zo'n opgehemelde Welmoed Sijtsma is enorm. Op alle fronten.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Omderwerpen waren dit keer inderdaad wel wat minder interessant maar Carrie en de sfeer maken veel goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |