SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
oh shit. Heeft die niet ook nergens een automatische back up gemaakt?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:04 schreef mschol het volgende:
hatelijk,whatsapp liep te kutten nu een half jaar aan chatgeschiedenis kwijt
lijkt erop dat door een bug ofzo (wat ik terug kon vinden op internet) de meest recente is gefucked en dan is de eerste beste mogelijkheid kennelijk een half jaar terugquote:Op donderdag 5 september 2024 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh shit. Heeft die niet ook nergens een automatische back up gemaakt?
ga vlinder kapot neuken ofzoquote:Op donderdag 5 september 2024 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
backups are for PUSSIES, yall...
Ja, dat soort termen worden hier niet gewaardeerd.quote:
Die melding had ik een paar dagen terug ook bij de web whatsapp, heeft zichzelf zo te zien hier weer opgelostquote:Op donderdag 5 september 2024 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt erop dat door een bug ofzo (wat ik terug kon vinden op internet) de meest recente is gefucked en dan is de eerste beste mogelijkheid kennelijk een half jaar terug
nou zegquote:Op donderdag 5 september 2024 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt erop dat door een bug ofzo (wat ik terug kon vinden op internet) de meest recente is gefucked en dan is de eerste beste mogelijkheid kennelijk een half jaar terug
Mooie Breugel hoorquote:Op donderdag 5 september 2024 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tijd voor wat gezelligheid.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tijd voor wat gezelligheid.
[ afbeelding ]
Sweet power, sweet death, your embracequote:
gaat alles ineens stuk?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:13 schreef mschol het volgende:
en als kers op de taart lijkt mn vingerafdrukscanner ook dood te zijn, fml
De hel.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:14 schreef bitterbal het volgende:
wat is de betekenis van dat schilderij Etto?
\o/quote:Op donderdag 5 september 2024 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sweet power, sweet death, your embrace
only around you, I feel safe
ik hoop dat hij het zo nog blijft doen eigenlijk.. anders kan ik em net zo goed van 12 hoog naar beneden tieften.. meer dan een baksteen wordt het dan nietquote:
hoe oud is die?quote:Op donderdag 5 september 2024 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop dat hij het zo nog blijft doen eigenlijk.. anders kan ik em net zo goed van 12 hoog naar beneden tieften.. meer dan een baksteen wordt het dan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |