abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214897776

https://www.mediacourant.(...)smerig-voor-woorden/
https://www.mediacourant.(...)dgaan-ouwe-snoeperd/
https://www.mediacourant.(...)eemd-en-koopt-drugs/

Nou ben ik geen liefhebber van die twee hieronder, maar het filmpje is nu iig relevant:

Ali B (inmiddels 40 en al anderhalf decennium getrouwd) ging dus vreemd met een 19-jarige (o.k., officieel meerderjarig, maar toch niet helemaal in de haak). Blijkbaar is het niet zomaar een gerucht, want het meisje heeft het een en ander opgenomen.

Van Mediacourant:
quote:
Volgens presentator Dennis Schouten heeft Ali het meisje in kwestie na de date 500 euro ‘zwijggeld’ betaald en zou hij aan het eind van hun date telefonisch drugs hebben besteld.
Altijd al gedacht dat die kerel niet is zoals 'ie zich graag voordoet. :')
pi_214897787
Natacha Harlequin terug aan desk Shownieuws? ‘Zou ráádsel zijn’

Natacha Harlequin is niet langer onderdeel van het juridische team van Ali B en dat schreeuwt ze wel héél erg van de daken. Ze mist overduidelijk haar baantje bij Shownieuws. Keert ze terug?

Het gebeurt om de haverklap dat verdachten wisselen van advocaat of dat er iemand in of uit een juridisch team stapt, maar als je over al die bewegingen een persbericht moet versturen, dan kan het ANP wel tien extra fulltimers aantrekken. Toch heeft Natacha Harlequin nu met veel bombarie, via een persbericht, bekendgemaakt dat ze weg is bij Ali B.

Terug in Shownieuws?
Volgens mediaduider Victor Vlam zit hier maar één ding achter. “Het gebeurt niet vaak dat een advocaat in een persbericht laat weten te stoppen met een cliënt. Dit is waarschijnlijk onderdeel van het plan om haar te rehabiliteren en aan tafel te laten aanschuiven bij Shownieuws. Die kunnen nu zeggen dat er geen belangenverstrengeling meer is.”

Victor denkt dat we Natacha straks gewoon weer achter de Shownieuws-desk zien zitten, ondanks dat ze de rubriek keihard heeft gebruikt voor Ali-propaganda. “Ik denk dat ze niet kunnen ontkennen dat haar opmerking over een bommetje uiterst, uiterst onhandig was. De vraag is of het uitgebreid ter sprake komt of wordt weggemoffeld.”

‘Het is een raadsel’
Jan Dijkgraaf, de biograaf van de Meilandjes, zou het lachwekkend vinden als Natacha gewoon weer terug mag naar Shownieuws. Hij reageert op X: “Dat zou een grote schande zijn. Dus ik verwacht wel dat ze dat doen. Van haar snap ik het goed, maar Shownieuws verliest elke geloofwaardigheid.”

Daarop zegt Victor: “Ze heeft de indruk gewekt dat ze te koop is. Dat is een doodzonde. Waarom ze haar terug willen is mij een raadsel.”

Ernstig ziek
Privé-baas Evert Santegoeds heeft het nieuwtje over Natacha gisterenavond behandeld in Shownieuws. Hij heeft haar gesproken. “Natacha zegt dat het een combinatie is van een heleboel zaken die deze zomer gespeeld hebben. Er was ook een geplande vakantie en bovendien werd haar man ernstig ziek.”

O, wat dan? “Die kwam voor langere tijd in het ziekenhuis terecht vanwege problemen met zijn blindedarm. Dat is vrij ernstig geweest. Hij herstelt goed, benadrukt ze, en verder wachten we allemaal af hoe het met Natacha verdergaat.”

Evert zwijgt
Gelukkig is Natacha’s man goed herstellende, maar voor haar eigen geloofwaardigheid lijkt de prognose minder rooskleurig.

Of ze weer terugkeert bij Shownieuws? Daar werd door Evert met geen woord over gerept.

Natacha Harlequin terug aan de desk van Shownieuws: ja of nee?
Nee 93%(1.856 Stemmen)
Ja 7%(149 Stemmen)
Totaal aantal stemmen: 2.005

https://www.mediacourant.(...)ws-zou-raadsel-zijn/

Daar zijn we van af *O* Nu Ali nog :P
  donderdag 5 september 2024 @ 12:01:38 #3
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214897998
Ze verlaat het zinkende schip.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 5 september 2024 @ 15:15:57 #5
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214899709
quote:
6s.gif Op donderdag 5 september 2024 12:01 schreef SEMTEX het volgende:
Ze verlaat het zinkende schip.
Volgens mij is ze dat zelf ook :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214899737
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 15:15 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Volgens mij is ze dat zelf ook :@
Dit. Een advocaat die regelmatig aanschuift bij een programma als Shownieuws kun je toch niet serieus nemen?
pi_214900101
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 15:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit. Een advocaat die regelmatig aanschuift bij een programma als Shownieuws kun je toch niet serieus nemen?
En een gevallen advocaat en hele enge narcist als Bram Moszkowicz wel :?
pi_214900145
quote:
6s.gif Op donderdag 5 september 2024 16:00 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
En een gevallen advocaat en hele enge narcist als Bram Moszkowicz wel :?
Zeg ik dat? Ik heb hem niet eens genoemd :')
pi_214900194
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 16:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zeg ik dat? Ik heb hem niet eens genoemd :')
Gelukkig niet als er iemand is die je 24 7 moet negeren is het Bram wel ;) *O*
pi_214900196
twitter
pi_214900224
Regel 10 Verenigbaarheid van activiteiten

Toelichting
De uitoefening van het beroep van advocaat is onverenigbaar met elke andere activiteit die de kernwaarden van de advocatuur of het vertrouwen in de advocatuur in het gedrang kan brengen.

https://regelgeving.advoc(...)eid-van-activiteiten

Voor de tuchtrechter dus met dat sujet en nooit meer in shownieuws :7
  donderdag 5 september 2024 @ 19:35:31 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214901990
De ‘echte’ advocaat Bart Swier had zich op de dag van de uitspraak in een tv-interview niet positief uitgelaten over de toevoeging van Harlequin.

En weten jullie nog, de bom die ze aankondigde en die niet kwam?

Verbaast mij dus niks dat er voor haar geen rol meer is in het vervolg.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 5 september 2024 @ 19:58:32 #13
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214902202
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 19:35 schreef Lienekien het volgende:
De ‘echte’ advocaat Bart Swier had zich op de dag van de uitspraak in een tv-interview niet positief uitgelaten over de toevoeging van Harlequin.

En weten jullie nog, de bom die ze aankondigde en die niet kwam?

Verbaast mij dus niks dat er voor haar geen rol meer is in het vervolg.
De ‘bom’ was toch de inmenging van Taghi?
  donderdag 5 september 2024 @ 20:03:28 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214902263
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 19:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
De ‘bom’ was toch de inmenging van Taghi?
Nee, want dat kwam via een advocaat van een van de slachtoffers.
The love you take is equal to the love you make.
pi_214902950
Bom werd boemerang *O* *O*
  zondag 8 september 2024 @ 14:14:33 #16
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214925664
Natacha Harlequin ligt er mogelijk uit bij SBS 6: ‘Héél vage reactie’

Wat heeft Natacha Harlequin zichzelf ongelooflijk in de vingers gesneden met haar rare gedweep met Ali B. Het lijkt er volgens Tina Nijkamp op dat ze eruit ligt bij Shownieuws. “Heel vaag.”

Natacha Harlequin heeft haar collega’s bij Shownieuws ongelooflijk voor schut gezet met haar bizarre optreden in de showrubriek. Een week voor het grote proces tegen Ali B begon ze de rapper opeens helemaal op te hemelen aan de desk. De reden? Hij had haar plotseling aangenomen als media-advocaat en ze mocht facturen naar hem sturen.

Weg bij SBS 6?

De manier waarop Natacha aan de desk zat te dwepen met Ali was verschrikkelijk tenenkrommend. De kijker kreeg het gevoel alsof de rapper gewoon een plekje aan tafel had gekocht en dat was echt heel erg slecht voor het journalistieke imago van Shownieuws, dat toch al onder druk staat. Ligt ze er definitief uit?

Tina Nijkamp is jarenlang zenderbaas geweest van SBS 6 en vindt het opvallend dat Natacha ineens nooit meer aan de desk zit. “Natacha Harlequin is nog één keer te zien geweest bij Shownieuws na die uitzending die toch wel tot ophef leidde”, vertelt ze in haar podcast Tina’s TV Update.

Talpa is vaag

Wat zegt Talpa ervan? Tina heeft het even gecheckt. “Ja, ik heb dus gevraagd aan Talpa of we haar überhaupt nog wel terugzien bij Shownieuws en toen kreeg ik toch een heel vaag antwoord terug: ‘Ja, alleen we weten dat niet van tevoren, er moet een onderwerp zijn.’”

Oftewel: er wordt om de hete brij heen gedraaid. “Ik vond het heel vaag en ik denk dat SBS 6 er ook nog niet uit is of ze Natacha Harlequin weer aan tafel willen hebben of dat het gewoon over en uit is voor haar bij Shownieuws.”

Geen bevestiging

Het ziet er naar uit dat ze bij SBS 6 wel een beetje klaar zijn met de Ali-knuffelende Natacha. “Ik kreeg in elk geval geen bevestiging dat zij daar binnenkort weer aan tafel zit.”

“De agenda en wanneer zij daar dan weer zou zitten, want daar vroeg ik specifiek naar, kon niet overlegd worden. Ik vond het een vaag verhaal.”

Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?
Zou u Natacha Harlequin missen bij Shownieuws?

Nee, geen seconde
93% (29.267 Stemmen)

Ja, zou ik jammer vinden
7% (2.249 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 31.516

https://www.mediacourant.(...)6-heel-vage-reactie/

:W die gaan we net zo hard missen als Ali :+ _O- _O-
  maandag 9 september 2024 @ 18:48:46 #17
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  Trouwste user 2022 maandag 9 september 2024 @ 21:22:46 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_214937310
quote:
Filmpje stopt bij mij na 10 seconden. Wat zeiden ze ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:16:40 #19
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215275029
ZIEN: Veroordeelde Ali B poseert met fans bij concert Boef

Rapper Ali B, die afgelopen zomer werd veroordeeld tot een gevangenisstraf van twee jaar voor verkrachting en een poging tot verkrachting, dook zaterdagavond op bij het concert van Boef in de Ziggo Dome. Op TikTok staat een filmpje (zie video), waarop te zien is dat hij met fans poseert die met hem op de foto willen.

Naast Ali B waren nog meer BN'ers bij de show van Boef aanwezig, onder wie Lil Kleine die samen met Boef op het podium stond:

https://www.shownieuws.nl(...)ans-bij-concert-boef

Welke mongool wil op de foto met Ali B :wtf:
  Trouwste user 2022 woensdag 16 oktober 2024 @ 05:46:04 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_215277207
@ikweethetookniet Schaamteloos van hem ook.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 16 oktober 2024 @ 09:55:53 #21
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215278159
TV Knollen 2024 voor Vandaag Inside Oranje Quiz, Yvon Jaspers en Natacha Harlequin

De Vandaag Inside Oranje Quiz krijgt de TV Knol voor het slechtste tv-programma van het jaar. De TV Knol voor slechtste tv-presentator gaat naar Yvon Jaspers. Natacha Harlequin krijgt een TV Knol in de categorie tv-blunder van het jaar. De TV Knollen zijn de ludieke tv-prijzen van vakmedianieuwsplatform Spreekbuis.nl, die jaarlijks een dag voor het Gouden Televizier-Ring Gala worden uitgereikt. Met deze prijzenregen wordt ‘de lelijkheid’ van de Nederlandse televisie geëerd, zodat de schoonheid nog meer wordt gewaardeerd’.’ Vandaag Inside Oranje Quiz (SBS 6)

De TV Knol voor slechtste tv-programma van het jaar gaat naar de Vandaag Inside Oranje Quiz. De quiz had een chaotische opzet en gebrek aan focus. Zelfs jurylid Bas Nijhuis riep dat het programma van een allerbelabberdst niveau was. Uit het juryrapport: “Aan de kennis van veel kandidaten was niet te merken dat zij regelmatig naar VI kijken. Het gebrek aan enthousiasme van Wilfred Genee hielp ook niet mee. Genee heeft zijn roeping als quizmaster zeker niet gemist.” De Vandaag Inside Oranje Quiz ‘versloeg’ onder meer Wat Een Dag!, Date Smakelijk, Hotel Hollandia, Schiffmachter’s Legacy en Volendam, een dorp in de eredivisie.

Yvon Jaspers (KRO-NCRV)
De TV Knol voor slechtste tv-presentator gaat naar Yvon Jaspers. Uit het juryrapport: “Een goede presentator weet niet alleen wanneer hij nodig is, maar ook wanneer hij in de weg loopt. Na 13 seizoenen Boer Zoekt Vrouw lijken de presentatieskills van Jaspers zich steeds minder op vruchtbare grond te begeven en Dankzij het presentatorloze B&B Vol Liefde weet de kijker nu hoe goed het zou werken als Jaspers óók even opzij zou stappen.” Ze loopt vooral in de weg bij BZV. Andere kanshebbers voor deze prijs waren onder anderen Beau van Erven Dorens, Maarten van Rossem en Marcel van Roosmalen.

Natacha Harlequin (SBS 6)
Natacha Harlequin krijgt een TV Knol in de categorie tv-blunder van het jaar. Aan de desk van Shownieuws vertelde ze dat ze de media-advocaat van Ali B. was geworden om vervolgens minutenlang de loftrompet over hem af te steken én een ‘bommetje’ aan te kondigen dat er nooit kwam. Uit het juryrapport: “Het is bijna knap: er ontplofte niks, en toch blies Harlequin niet alleen haar tv-carrière op. Daarnaast wierp ze ook een lelijke schaduw over haar door vriend en vijand geprezen werk als advocaat.”

De jury van de TV Knollen bestond dit jaar uit Rob Goossens (RTL Boulevard), Richard Otto (Spreekbuis.nl) en Rens Muller (De Gooi- en Eemlander).

https://www.spreekbuis.nl(...)n-natacha-harlequin/
  woensdag 16 oktober 2024 @ 10:03:38 #22
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215278212
Natacha Harlequin: 'De verwarring die is ontstaan reken ik mezelf aan'
Ze mist het, om als crime-expert achter de desk van Shownieuws te staan: "Natuurlijk. Dat zijn collega's die in mijn hart zitten. Ook achter de schermen. We hebben veel meegemaakt, ik heb van ze geleerd", vertelt Natacha Harlequin in MISCHA!. Over een eventuele terugkomst naar het programma kan ze kort zijn: daarover worden op dit moment gesprekken gevoerd.

‘Nuance zorgt ook voor diepgang’, ik sprak een uur met Natacha Harlequin @NPORadio1 in MISCHA! https://t.co/l1ETSAXah4 pic.twitter.com/YbFgQSa1I7

Strafrechtadvocaat Harlequin maakte deel uit van het juridische team dat Ali B. bijstond, toen dat proces eerder dit jaar, in juni, van start ging. Harlequins onafhankelijkheid als deskundige aan tafel bij Shownieuws - waar ze geregeld aanschoof als duider - werd daarop in twijfel getrokken. Vervolgens was ze niet meer te zien in Shownieuws, en twee weken geleden maakte ze via een persbericht bekend dat ze niet meer als advocaat bij de zaak tegen Ali B. betrokken is.

Verschillende petten
Harlequin zegt dat ze niet goed terugkijkt op de Shownieuws-uitzending waarop ze bekend maakte dat ze Ali B. bijstond. "Ik heb toen gezegd: als ik vanaf nu over Ali B. spreek, heb ik de pet van advocaat op, en doe ik die van onafhankelijk deskundige af. Collega's aan de talkshowtafel stelden daarop vragen. En dat is hun taak. Maar ik had het bij die uitleg moeten laten." Als er over die verschillende petten verwarring is ontstaan, komt dat door haarzelf, zegt Harlequin. "Het was onhandig van mij. Ik zou dat een volgende keer anders doen (...) De verwarring die is ontstaan reken ik mezelf aan."

Of ze spijt heeft van het feit dat ze toetrad tot het juridische team van Ali B.? In beginsel is Harlequin strafpleiter. "Dat doe ik negentig procent van de tijd, al ruim twintig jaar. Het is de basis. Als iemand mij benadert in het kader van mijn vak, zal ik dat altijd overwegen. Dat geldt voor elke cliënt, elke zaak."

https://www.nporadio1.nl/(...)-reken-ik-mezelf-aan

Nee trut je bent altijd verantwoordelijk voor dingen die je helemaal zelf doet
En zoiets is dan advocaat :') _O-
  woensdag 16 oktober 2024 @ 10:12:36 #23
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215278272
Proest: Dyantha Brooks ziet geen imagoschade Natacha Harlequin _O- _O-

Het ons-kent-ons-gehalte in de showmedia neemt soms echt kolderieke vormen aan. Dyantha Brooks roept nu doodleuk dat Natacha Harlequin geen imagoschade heeft opgelopen. Ahum?

Natacha Harlequin beging in juni een journalistieke doodzonde aan de desk van Shownieuws, toen ze Ali B vanuit het niets de hemel in prees. De reden? Hij had haar datzelfde weekend nog ingehuurd als zijn ‘media-advocaat’. Het zorgde voor enorme ophef en een flinke klap voor het toch al wankelende journalistieke imago van de showrubriek.

‘Geen imagoschade!’
De hoofdredactie greep direct in en zette Natacha op non-actief, tot waarschijnlijk grote teleurstelling van Ali B, die haar natuurlijk uitkoos om de uitzendingen van Shownieuws te beïnvloeden. Drieënhalve maand later blijft Natacha achter met lege handen: ze is vooralsnog niet welkom bij de showrubriek en ook zit ze niet meer in het team van Ali.

Het is evident dat Natacha gigantische imagoschade heeft opgelopen, maar daar denkt haar goede vriendin en collega Dyantha Brooks heel anders over. Op de vraag van Weekend of zij imagoschade ziet, zegt ze: “Nee, zeker niet. Vooral in haar rol als deskundige zie ik totaal niet waarom dat anders zou zijn dan voorheen.”

Zwart-wit
Het is natuurlijk weer typisch traditionele showmedia, waar bevriende BN’ers steevast met fluwelen handschoenen worden aangepakt door de ‘onafhankelijke deskundigen’ van dienst.

Heeft Dyantha dan niet meegekregen hoe erg Natacha door de mangel is gehaald? “Ja. Maar voor mij is er niets veranderd, omdat ik weet wie zij is en wat zij kan. Als je het al een paar jaar hartstikke goed doet op tv, dan kan het niet met één verkeerd optreden gelijk klaar zijn. Dat vind ik te zwart-wit.”

Geheimzinnig
Schuift Natacha binnenkort weer aan? “Ik heb geen idee. Ik kan het alleen maar hopen.”

Huh, wordt dit dan niet besproken bij Shownieuws? “Ik heb niet gezegd dat het niet bespreekbaar is gemaakt voor ons. Ik weet gewoon nog niet of die keuze is gemaakt door haar of door Shownieuws. Maar er wordt echt wel over gesproken.”

Wat het allemaal zo lastig maakt? Dat is evident: imagoschade.

Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?
Dyantha Brooks ziet geen imagoschade bij Natacha Harlequin. U wel?

Ja, dat imago is zwaar gehavend
95% (4.449 Stemmen)
Nee, zie ik ook niet, waar dan precies?
5% (243 Stemmen)
Totaal aantal stemmen: 4.692

https://www.mediacourant.(...)e-natacha-harlequin/

Dyantha wordt meegenomen in haar val zo _O-
  dinsdag 18 maart 2025 @ 20:39:10 #24
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217099706
Advocaat Ruperti op vingers getikt voor bemoeienis in zedenzaak Ali B

De tuchtrechter heeft advocaat Michael Ruperti een waarschuwing gegeven voor zijn bemoeienis in de zedenzaak van Ali B. Dat blijkt uit onderzoek van Shownieuws die de uitspraak van de Raad van Discipline heeft ingezien.

De deken van de Orde van Advocaten in Gelderland had na de inhoudelijke zitting in de zaak van de rapper een onderzoek ingesteld naar advocaat Ruperti (zie video). Op de laatste zittingsdag in de strafzaak ontstond er ophef omdat advocaat Ruth Jager, die twee vrouwen bijstond die zeggen te zijn verkracht en aangerand door Ali B, bekendmaakte te zijn benaderd door advocaat Ruperti. De advocaat heeft geen officiële rol in het proces.

Nare dingen

Ruperti zou haar op verzoek van de artiest hebben laten weten dat er nare dingen gezegd zouden worden over zangeres Ellen ten Damme, een van de twee vrouwen die Jager bijstaat. Het zou daarom beter zijn voor Ellen om haar management in gesprek te laten gaan met Ali B, zei Ruperti.

Een dag later brachten Jager en Ruperti gezamenlijk een verklaring naar buiten, waarin ze bevestigden dat het gesprek had plaatsgevonden. Ze verklaarden beiden dat het gesprek "niet op een dwingende of zelfs op intimiderende wijze heeft plaatsgevonden". Ruperti zei zich "onvoldoende gerealiseerd" te hebben dat zijn telefoontje intimiderend kon overkomen.

Advocatuur geschaad

Uit het vonnis blijkt dat de Raad van Discipline in januari de zaak heeft behandeld en vorige week een beslissing heeft genomen. De tuchtrechter heeft geoordeeld dat Ruperti de advocaat van Ali B had moeten vertellen dat de rapper hem had gevraagd om contact op te nemen met de advocaat van Ellen ten Damme. Door dit niet te doen heeft hij zich volgens de tuchtrechter niet gedragen zoals dat van een advocaat mag worden verwacht en daarmee het vertrouwen in de advocatuur geschaad.

Doordat Ruperti excuses heeft aangeboden na het incident laat de tuchtrechter het bij een waarschuwing. Voor het verwijt dat Ruperti druk zou hebben uitgeoefend op Ellen ten Damme om haar verklaring in te trekken ziet de tuchtrechter geen bewijs.

Shownieuws heeft advocaat Ruperti en zijn advocaat in deze procedure een reactie gevraagd. Maar vooralsnog hebben beide niet gereageerd. Vanavond meer hierover in Shownieuws om 23:00 uur bij SBS6.

https://www.shownieuws.nl(...)s-in-zedenzaak-ali-b

Die tactiek van Ali werkt bijzonder goed :')
Eerst Harlequin nu Ruperti
Wachten op de volgende strategische meesterzet van Ali :|W
  donderdag 17 april 2025 @ 11:21:59 #25
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217391971
quote:
Het hoger beroep van Ali B is donderdagochtend van start gegaan met een zogeheten regiezitting. De betrokken partijen dienen bij zo'n zitting hun onderzoekswensen in. Ali B's advocaat Bart Swier blijkt meerdere getuigen te willen horen, onder wie Ronnie Flex.
(..)

Donderdagochtend dienden de partijen hun onderzoekswensen in bij het gerechtshof. Swier wil meerdere getuigen laten horen, onder wie rapper Ronnie Flex. Ook Ali B's ex-partner, Breghje Krommers, zou in de rechtbank moeten getuigen.
Benieuwd wie er allemaal op komt dagen. En zou Breghje echt nog dit krapuul willen verdedigen? :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')