Nee, die van m'n zoon is Palladium Silberquote:Op zondag 14 september 2025 11:23 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Die linker, is dat de kleur Cote d'Azur lichtblauw?
Aha, oké.quote:Op zondag 14 september 2025 11:58 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Nee, die van m'n zoon is Palladium Silber
Echt een beest van een auto die CLS.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:25 schreef derLudolf het volgende:
Affentittengeil
Wat heb je zelf op het oog dan?
Jazeker wel, heerlijke auto hoor. Ik wil alleen van de afhankelijkheid van brandstof af. Had de GLC nooit moeten kopen, maar direct vorig jaar een E-autoquote:
Nee eigenlijk niet, hebben we wel goed over nagedacht. Vanaf volgend jaar als ze volwassen is, hoeven we sowieso niet meer zo ver als het goed is.quote:Niet bang dat je daarmee niet halsoverkop naar Osnabrück of Münster kunt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |