Een jongetje in dit geval. Maar gelukkig had hij een vuurwapen om zich te beschermen.quote:Op donderdag 5 september 2024 06:27 schreef Aberkullie het volgende:
Laat me raden, zeker weer een man
Dus meer dan 1 per dag.. En dan even 385 x 4 = 1540.. En dan denken dat terrorisme een groter gevaar is dan hun achterlijke wapen wet.quote:
Criminelen zullen hun vuurwapens niet (vrijwillig) inleveren hoor. Dan maak je het dus onveiliger voor mensen die een vuurwapen dragen ter zelfbescherming. Die dan geen vuurwapen meer bezitten.quote:Op donderdag 5 september 2024 07:17 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dus meer dan 1 per dag.. En dan even 385 x 4 = 1540.. En dan denken dat terrorisme een groter gevaar is dan hun achterlijke wapen wet.
Schoot hij ook met een grijze Colt?quote:Op donderdag 5 september 2024 07:20 schreef asco het volgende:
Als je op X zoekt op de naam van de dader, schijnbaar "Colt Gray",
Ja ik vraag me af of dat cijfer wel klopt.quote:
Euh nee, de definitie van een mass shooting is een incident met 4 doden.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af of dat cijfer wel klopt.
Heb het donkerbruine gevoel dat als iemand 's nachts op de parkeerplaats van een school een vuurwapen laat afgaan dat dat ook wordt meegeteld.
Sorry ik las het verkeerd. Er staat 385 mass shootings in totaal. Niet specifiek en alleen op scholen. Ik las school shootings.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Euh nee, de definitie van een mass shooting is een incident met 4 doden.
2023 was blijkbaar 632quote:Op donderdag 5 september 2024 09:48 schreef Basp1 het volgende:
Nog bijna 4 maanden te gaan, gaat de VS dit jaar boven de 500 mass shootings uitkomen?
quote:Op donderdag 5 september 2024 09:53 schreef Zoddie het volgende:
Zomervakantie is weer voorbij, we kunnen weer!
[ afbeelding ]
Het was de 45e school shooting dit jaar, volgens CNN.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Sorry ik las het verkeerd. Er staat 385 mass shootings in totaal. Niet specifiek en alleen op scholen. Ik las school shootings.
Dat is realistischer. Dat zou nl anders bijna 2 school shootings per dag zijn geweest. En dat is gewoon niet zo.
Maargoed. land met 300 miljoen mensen en bewapende bevolking. Geen sociaal vangnet. Steden met bendes. Dan is 380+ per jaar goed mogelijk idd.
quote:Mass Shootings are, for the most part an American phenomenon. While they are generally grouped together as one type of incident they are several different types including public shootings, bar/club incidents, family annihilations, drive-by, workplace and those which defy description but with the established foundation definition being that they have a minimum of four victims shot, either injured or killed, not including any shooter who may also have been killed or injured in the incident.
Binnen of buiten schooltijd? Binnen het gebouw of ook de parkeerplaats?quote:Op vrijdag 6 september 2024 07:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het was de 45e school shooting dit jaar, volgens CNN.
Ze tellen daarbij alle incidenten waarbij minstens 1 gewonde valt die niet de schutter is.
Er is geen officiële definitie, maar voor zover ik begrijp ligt er wel een voorstel om ieder jaar een raport uit te brengen. De definitie zou dan zijn:quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:08 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Binnen of buiten schooltijd? Binnen het gebouw of ook de parkeerplaats?
quote:The School Shooting Safety and Preparedness Act would define a school shooting as an incident where one or more people are killed or injured by a firearm that occurs:
in, or on the grounds of, a school, even if before or after school hours;
while the victim was traveling to or from a regular session at school; or
while the victim was attending or traveling to or from an official school-sponsored event.
quote:Op donderdag 5 september 2024 06:27 schreef Aberkullie het volgende:
Laat me raden, zeker weer een man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan foto authenticiteit niet verifieren daarom even in spoiler.
Een she/her/they
Account is verwijderd, maar je kan nog wel de reacties zoeken die op she/her/they hebben gereageerd
https://x.com/search?q=%4(...)c=typed_query&f=live
Zitten hele rare discussies in met mensen, zoals gebruikers die vragen aan she/her/they "So you were molested by your dad"
https://x.com/DigitalNmd2022/status/1824590428571586765
[ Bericht 16% gewijzigd door epicbeardman op 06-09-2024 11:39:52 ]Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
Oh, dat is weer eens een ander smaakje dan wat je vaak ziet. Mooi, die diversiteit op alle gebiedenquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een she/her/they
Vergeet het maar, vuurwapens is religie in de VS.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:14 schreef Chadi het volgende:
Vuurwapens horen niet in een moderne maatschappij thuis. Gewoon verbieden dat hele handeltje. Er is in mijn ogen geen enkele reden te verzinnen die zwaarwegend genoeg is om een vuurwapen te bezitten.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]Compleet nep maar ook de zoveelste keer nu dat mensen expres na een drama dit soort zaken verzinnen om de daders als trans af te schilderen. Schutter was nota bene anti-trans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan foto authenticiteit niet verifieren daarom even in spoiler.
Een she/her/they
Account is verwijderd, maar je kan nog wel de reacties zoeken die op she/her/they hebben gereageerd
https://x.com/search?q=%4(...)c=typed_query&f=live
Zitten hele rare discussies in met mensen, zoals gebruikers die vragen aan she/her/they "So you were molested by your dad"
https://x.com/DigitalNmd2022/status/1824590428571586765
Van wie dat X account dan? wellicht is de screengrab van X account nep, maar de user die er destijds achter zat had zeker mental issues.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:41 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Compleet nep maar ook de zoveelste keer nu dat mensen expres na een drama dit soort zaken verzinnen om de daders als trans af te schilderen. Schutter was nota bene anti-trans.
[ x ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |